עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: טוב לי עם A2 אבל אני צריך אישור שלכם

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177

    טוב לי עם A2 אבל אני צריך אישור שלכם

    לדעתכם הדרגה עדיין נפוצה כיום?

    אני עם 125 סמק מהיום הראשון, כבר מעל לשנתיים, ומעולם לא הלהיב אותי נפחים גדולים יותר. שקלתי את הרעיון של השידרוג, בעיקר בגלל החוק של האוטומטיים שייצא, אבל באמת שאין לי לא את הצורך ולא את הרצון גם כן.

    אני רואה הרבה חברים משתדרגים ל 250, אבל אני עדיין עם ה 125 החביב שלי. משרת אותי יפה, נוסע יפה, לוקח ומחזיר אותי לאן שאני צריך ומתי שאני צריך - ככה שאף על פי כל הדירבונים לשידרוג, אני נאלץ לפסול את עצתם של חבריי ולא לשדרג. חלקם מקבלים זאת בהבנה, חלקם בוחרים להגיב בצורה הבוטה והגסה של "איזה טמבל אתה!" וכאלה...

    אז להתמודד עם התגובות השליליות זה אין בעיה, אבל מה שכן זאת תחושת הנחיתות שהולכת ומתגברת אף על פי שלא מפריע לי...

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065

    Lightbulb

    הדרגה הנמוכה היא באופן טבעי הראשונה שעושה נער/ה בגיל צעיר - 'ברגע שמותר'... זה מאפיין של 'מכורים' לעניין ובאופן טבעי לא פחות - הרצון לשדרג ברגע שניתן.
    זה טבעי ובוודאי גם אתה חשת בכוח הנוסף כשהורכבת ע"י אחד החברים ששדרג.

    יחד עם זאת, ישנו קהל A2 שונה -
    כזה המגיע מההטבה לבעלי רשיון B מעל 3 שנים - פה תמצא קהל מבוגר יותר שבהחלט יכול להסתפק ב14.6 כ"ס של הקטגוריה להרבה שנים.

    בקיצור, לגיטימי שתסתפק במועט גם אם אין ספק שיש עוד עולם שלם שלא הכרת...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ניסיתי להשתנמך וזה לא עובד.
    הבעייה שכיום כבר אין לי הרבה אופצויות להשתדרג
    בעייה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ניסיתי להשתנמך וזה לא עובד.

    הבעייה שכיום כבר אין לי הרבה אופצויות להשתדרג
    בעייה
    שדרוג דרגת הרשיון ולו בדרגה אחת מומלץ, ופותח בפניך עולם שלם של אפשרויות.
    יחד עם זאת, תמיד כדאי להקשיב לתחושת הבטן. אם אינך חש צורך מה מעניינת אותך הסביבה?

    בעניין הערתו של לוקי...מזדהה עם כל מילה שכתב, שכן שנינו עברנו אותו מסלול והשתדרגנו לאופנועים זהים...
    שינמוך קשה מאוד, שדרוג מענג :-) ....

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    מה זה הכותרת הזאת? "A2" זה נשמע לך איפורמטיבי? אזהרה + עריכה.

    ובנושא: אם טוב לך ומספיק לך אז למה להוציא עוד רשיון בשביל לקנות כלי עם ביטוח הרבה יותר יקר? כמו שאומרים בעולם התוכנה: אם זה עובד אל תגע.



  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    הסיבה להשתדרג ל250 לדעתי, לפחות בארץ זה בגלל הביטוח שהינו זהה, הבדל זניח בצריכת דלק,אבל בתמורה מקבלים מנוע חזק יותר שפחות נחנק בעליות או הרכבה וכנראה יחזיק יותר ק"מ באותו דפוס שימוש.
    אני הייתי עולה ל250 ולא מעבר במצב שלך.
    אם הביטוח בישראל היה מוצמד לדרגת רישוי אז באמת לא הייתי נוגע

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    22
    אני בדיוק כמוך, הוצאתי רישיון בגיל 16 ומאז (7 שנים) אני נשאר בקטגוריה.
    אם אתה גר כמוני בגוש דן לא רואה צורך אמיתי להגדיל.
    לנסיעות בעיר זה מצוין ולנסיעות בינעירוניות בכל מקרה לא דורשות יותר מ110 קמ"ש, שלא לדבר על פקקים באזור ת"א.
    לא מרגיש צורך לכלי חזק יותר... הדבר היחיד שאולי יגרום לי לשדרג זה לחץ מצד חברים או רצון בעתיד לרכוש כלי רציני.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי חזיר גז צפיה בהודעה
    אני בדיוק כמוך, הוצאתי רישיון בגיל 16 ומאז (7 שנים) אני נשאר בקטגוריה.
    אם אתה גר כמוני בגוש דן לא רואה צורך אמיתי להגדיל.
    לנסיעות בעיר זה מצוין ולנסיעות בינעירוניות בכל מקרה לא דורשות יותר מ110 קמ"ש, שלא לדבר על פקקים באזור ת"א.
    לא מרגיש צורך לכלי חזק יותר... הדבר היחיד שאולי יגרום לי לשדרג זה לחץ מצד חברים או רצון בעתיד לרכוש כלי רציני.
    איך זה מסתדר עם הניק?

    #אני רק שאלה...

    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  9. #9
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    העיקר שיהיה ABS

    אבל אם אתה רוכב בין עירוני גם אני ממליץ על 250.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    איך זה מסתדר עם הניק?

    #אני רק שאלה...

    הרגשתי צורך עז לתת לך בלייק על השאלה הזאת, ואז זה הכה בי.
    אין פה כזה כפתור.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    הרגשתי צורך עז לתת לך בלייק על השאלה הזאת, ואז זה הכה בי.
    אין פה כזה כפתור.
    זה בתוכניות ל-2017.



  12. #12
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    הערה בעניין 110 קמ'ש מספיק בבינעירוני... כמי שרוכב אך ורק על בינעירוני, וכמעט ולא בעיר, חולק לחלוטין על מה שכתבת... אתה חייב עתודת מהירות של 20 עד 30 קמ'ש. הנהג הישראלי לא רואה בעיניים. לא הייתי מעיז לעלות עם 125 סמ'ק על כביש מהיר.
    פעמים רבות אני מוצא עצמי רוכב רגוע בקצב התנועה שנעה מהר יותר מאותם 110 קמ'ש...
    אין ספק שלעיר, 125 סמ'ק מספק היטב את הסחורה.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    מסכים לחלוטים עם miki. בתור קטנועיסט על 125 שעושה 30-50 ק"מ יומיים על עירוני-בינעירוני-מהיר ואני יכול לומר בפה מלא, זה לא מספיק. נתעלם שניה מזה ש 110 קמ"ש זה לא באמת 110 קמ"ש, מהירות כזאת היא איטית יחסית בכבישים מהירים, ורק העובדה שרוב הכבישים שאני רוכב בהם הם עמוסים עד פקוקים בזמן שאני עליהם עושה את זה בסדר ולא מסוכן מידי. לעיר אני מסכים עם כולם, אין שום צורך במשהו מעבר ל 125.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קצת מצחיק שאתה בא ומחפש אישור מאנשים שאתה לא מכיר ולא מכירים אותך.
    עם זאת, אם זה בשביל ללכת להראות לחברים אז בבקשה:
    קוראים לי איל ואני רוכב על אופנועים וקטנועים כבר 15 שנה. הריני לאשר בזאת שאם פות"ש לא רואה צורך בעוד כוח ומהירות, הרי שקטנוע 125 סמ"ק יספיק לחלוטין להתניידות עירונית יומיומית, ואין לו צורך בשדרוג.
    ;-)

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אני לא מאשר לך.
    זהו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-12-2024, 13:24
  2. המלצות למתקן איתור קטן לאופנוע
    על ידי Liran92 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 10:46
  3. מערכת אזעקה+איתור חדשה
    על ידי Tunfash בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 13:57
  4. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 12:39
  5. אישור רכב מיושן
    על ידי Dvir בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14-06-2015, 21:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO