ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
לדעתי כשכלים של דיאלים כ"כ זולים יחסית עם המון הטבות של היבואן, ובמיוחד הדגם החדש ארומה ודארט שייצאו, עולים 10 אלף כולל הכל - מסתבר שבכל זאת יש פה קאץ, אולי החלקים זולים מאוד ומיוצרים ברמה בסיסית מאוד ולכן המחיר הנמוך... אבל אולי זה זול לא כי זה לא איכותי, אלא זול כי בקוריאה מן הסתם יותר זול לייצר דברים מאשר באיטליה, למשל. למה אתם חושבים שהכלים של פיאגו יקרים יחסית?
פיאג'יו מייצרים בסין לא באיטליה.
זה זול בגלל שלייצר מחומרים מתקדמים עולה הרבה כסף כי לייצר אותם עולה הרבה כסף ולתכנן כמו שצריך..נחש מה?


ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
אבל המקרה שזול לייצר בקוריאה גם כן אותו הדבר בטיוואן, שם מייצרים קימקו, אבל לקימקו יש יותר ביקוש וכך התג מחיר יותר גבוהה על פי כך.
לקימקו יש יותר ביקוש באיזה כלים? סדרת הקטנועים 125-250, סדרת הדינקים הישנה לא הייתה הצלחה גדולה בלשון המעטה - מי שקנה אחד ונפל לא קנה שוב.

ומה כן היה מבוקש?
הרואיזם 150,הג'וקי והמובי (סדרת המשך),dj50 - בכל אלו היו מנועים של הונדה אאל"ט אולי מכאן הסיבה (ה50 אני יודע שהיה,לגבי השאר מאמין שגם) שהיו מאוד אמינים,טוב הונדה..והיום יש את סדרת ה 300 - 125 DT פרימיום שמאוד פופולרית כי מיוצרת בסטנדרט גבוהה ורואים את זה היטב,לפחות מבחינת תכנון לא יודע לגבי איכות החומר.

היום אף אחד לא מייצר ביפן,לא ימאהה ולא הונדה וגם לא באיטליה כי זול יותר לייצר איפה שיש כוח עבודה גדול,אבל זה לא שייך לסטנדרט היצור.