ùìåí ìëåìí!GT250R
àðé çãù ìâîøé áúçåí, øéùéåï A1, åîúòðééï áàåôðåò øàùåï
àðé îòåðééï áàåôðåò 250 áùàéôä ì- 33 ë"ñ, åìà á÷èðåò.
ú÷öéá: 20~ òì àåôðåò
äöåøê: ùéîåù éåî-éåîé, îùäå ëîå 30 ÷"î áéåí (áéú-òáåãä, åéöéàä îéãé ôòí).
àðé áâåáä 185 åùå÷ì 85
àçøé ù÷öú ÷øàúé ôä åùí, éù 2 ãâîéí ùäúî÷ãúé òìéäí, àáì àðé ôúåç ìäöòåú.
ãâí øàùåï:
ðéðâ'ä 250 òã ùðú 2013 (2 öéìéðãøéí)
ãâí ùðé:
éåñàðâ GT250N \
áðåâò ìðéðâ'ä àéï éåúø îéãé ùàìåú.. áòøê ëåìí îñëéîéí ùæä àåôðåò îòåìä. àáì àùîç ìùîåò ãòä îáòì ðéñéåï àéúå.
áðåâò ìéåñàðâ éù ãé äøáä ùàìåú. çì÷ àåîøéí ùäàåôðåò îöåééï åçì÷ àåîøéí ùàñåø ìäú÷øá, àáì ìà îöàúé çååú ãòú îäùðéí äàçøåðåú ùðøàå òì øîä àå àåúðèéåú.
âí áðåâò ìùéøåú ùì äéáåàï, çì÷ àåîøéí ùàñåï, åçì÷ àåîøéí ùäåà äúçìó, åòëùéå äåà îîù áñãø.
çì÷ àåîøéí ùäåà îåöéà 33 ëå"ñ åçì÷ àåîøéí ùòì äëáéù äåà ìà ñåçá.
ñä"ë àðé îëðéñ àú äéåñàðâ áâìì ùäîçéø æåì îùîòåúéú ìîä ùðøàä ìà ôçåú èåá (òì äðééø), àáì àðé ìà îöìéç ìäâéò ìàéæä îñ÷ðåú àéúå.
éù ëàï àðùéí òí ðéñéåï àéúå? éù äáãì áéï äùðéí?
åîä áëììé àúí àåîøéí òì ùðé äãâîéí (áðôøã åáäùååàä àçã ìùðé)?
àðé àãâéù åàçñåê îøàù - àðé ìà îòåðééï á÷èðåò, åìà áàåôðåò âãåì éåúø (òìåéåú áéèåç).
úåãä ìëì äòåæøéí!


öéèåè ääåãòä áúâåáä