עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: (כע)מדיוק 390 לאן לשדרג? תקציב 70 אלף

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    3

    (כע)מדיוק 390 לאן לשדרג? תקציב 70 אלף

    אחרי שנה וחצי על דיוק 390 בא לי להשתדרג ולא יודע איזה אופנוע להביא.
    ההתלבטות העיקרית היא בין סופרספורט לנייקד. רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר ככה שאני יודע שנייקד יהיה יותר שימושי אבל סופרספורט זה סוג של חלום.
    התקציב הוא 70k +-.
    מהאופנועים שחשבתי עליהם:
    gsxr 600
    cbr 600
    zx636r
    נטייה לכיוון ההונדה כי הוא הכי נוח וסלחן לרוכב מתחיל. r6 לא בא בחשבון בגלל התנוחה הקרבית והגובה מושב הגבוה. gsxr 750 גם קורץ לי אבל אני חושב שהוא כבר יהיה חזק מדי. ליטרים גם מחוץ לתחום.

    בנייקדים:
    mt09
    z900
    monster 821

    הכי התחברתי לz900 בגלל העיצוב והכוח.

    חשבתי גם על אופנועים יותר קטנים בסביבות ה70 סוסים כמו:
    z650
    ninja 650
    sv 650
    mt 07
    אבל אני לא יודע עד כמה זה שדרוג מהדיוק ושלא יממאסו עליי מהר מדי.

    באופן כללי מה שאני הכי מחפש זה את הפאן פקטור. עלויות וצריכת דלק גם באים בחשבון. ABS שאני לא יודע באיזה דגמים מגיע הוא גם קריטי.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    היי,

    ציינת כאן מגוון דיי רחב של כלים שונים האחד מהשני. מה השימושים שלך ? האם זה כלי הרכב העיקרי והיום יומי שלך ? אם כן אז אופנוע סופר ספורט, לדעתי, לא הכי פרקטי ליום יום, במיוחד בתוך העיר או בפקקים.

    גם אני רוכב היום על דיוק 390 ובעבר רכבתי על מספר רב של אופנועים כבדים. למרות שאני יכול להבין את הרצון שלך להשתדרג אני חייב לציין שהדיוק מספק לי פאן שהרבה אופנועים גדולים ממנו לא סיפקו - פאן מסוג אחר מהם אבל פאן.

    בכול אופן, נייקד לדעתי זו בחירה שפויה וטובה יותר ולא חסר שם פאן. במקומך, וזה רק אני אישית, לא הייתי הולך על קטגוריות ה 70 סוסים. הייתי עושה נסיעה על ה Z ועל ה MT ומחליט. מניסיון של דיי הרבה אופנועים בעבר אני חושב שאין כמו חוויה של 4 צילינדר (או שלושה אולי של ה MT למרות שלא ניסיתי אותו), במידה וטרם חווית כזה.

    רק דעתי כמובן

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    1
    אתה בן 21 ויש לך דיוק 390 זה כלי חלש יחסית לסופר ספורט זה רחוק מאוד כדי לך לנסות את 07 שקצת חלש z800 חזק +או gsr750 שמאוד מתאים לשלב בין צעצוע לאופנוע רציני ממליץ לך לנסות את הgsr 750 כלי חזק מאוד אבל נותן רווח לטעויות ה cdr600rr וסופר ספורט מנסיון של כמה שנים אין רחמים אל טעות אתה משלם היה לי גם 09 mt חזק מאוד מזכיר את הנסיעה אל הדיוק רק סרט אחר הרבה הרבה יותר חזק נייקד תוכל לקנות חדש ב70 אם תוספות סופר ספורט רק משומש יש במחיר כזה ממליץ לך ללכת לעשות סיבוב חברות לנסוע אל הכלים ורק אז אתה תבין לבד מה מתאים בשבילך ואם אתה אולך אל סופר ספורט אז 636 או gsxr600 פשוט כיף אדיר סע בזהירות

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    היי,

    ציינת כאן מגוון דיי רחב של כלים שונים האחד מהשני. מה השימושים שלך ? האם זה כלי הרכב העיקרי והיום יומי שלך ? אם כן אז אופנוע סופר ספורט, לדעתי, לא הכי פרקטי ליום יום, במיוחד בתוך העיר או בפקקים.

    גם אני רוכב היום על דיוק 390 ובעבר רכבתי על מספר רב של אופנועים כבדים. למרות שאני יכול להבין את הרצון שלך להשתדרג אני חייב לציין שהדיוק מספק לי פאן שהרבה אופנועים גדולים ממנו לא סיפקו - פאן מסוג אחר מהם אבל פאן.

    בכול אופן, נייקד לדעתי זו בחירה שפויה וטובה יותר ולא חסר שם פאן. במקומך, וזה רק אני אישית, לא הייתי הולך על קטגוריות ה 70 סוסים. הייתי עושה נסיעה על ה Z ועל ה MT ומחליט. מניסיון של דיי הרבה אופנועים בעבר אני חושב שאין כמו חוויה של 4 צילינדר (או שלושה אולי של ה MT למרות שלא ניסיתי אותו), במידה וטרם חווית כזה.

    רק דעתי כמובן
    אתה חושב שמורגשת החוויה בין 3 צלנדרים ל 4? לא הבנתי למה את הmt09 שזה אופנוע ברמה גבוהה עם מומנט מטורף דחפו לו רק 3 צלינדרים ולא 4 זה לא הבנתי


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    אתה חושב שמורגשת החוויה בין 3 צלנדרים ל 4? לא הבנתי למה את הmt09 שזה אופנוע ברמה גבוהה עם מומנט מטורף דחפו לו רק 3 צלינדרים ולא 4 זה לא הבנתי


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    האמת שמעולם לא יצא לי לרכב על אחד או על כול אופנוע אחר עם 3 צילינדרים ולכן אני לא יודע אם החוויה שונה (הסאונד של המנוע שונה). אני גם לא יודע מה השיקול ההנדסי של בחירה כזו.

    זו לא המצאה מהיום של ימהה, יש אופנועים מעולים שעושים זאת כבר שנים. למשל Triumph.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם אתה מחפש כלי יומיומי ועירוני אני הייתי הולך עם נייקד בשביל הנוחות והפרקטיות שלו לעומת הסופרספורט.
    כל אופנוע ירגיש כמו שדרוג לא קטן מהדיוק, הייתי אישית הולך על נייקד ביניים דוגמאת ה-SV650 או ה-MT07, אופנוע גדול יותר יהיה קפיצה גדולה מדיי לטעמי שלא מומלץ לעשות בלי אופנוע ביניים ביניהם. מה גם שאפשר להינות מספיק גם על השניים האלו.

  7. #7
    האם האופנוע ישמש לתחבורה יום יומית ? אם כן מה המרחק שתעשה ברכיבה זו?
    DUCATI Monster 1200s

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    3
    האופנוע ישמש לתחבורה יום יומית, אבל בלי הרבה קילומטרים (אני עובד מרחק הליכה מהבית), מדי פעם גיחה לנס הרים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם אתה מחפש כלי יומיומי ועירוני אני הייתי הולך עם נייקד בשביל הנוחות והפרקטיות שלו לעומת הסופרספורט.
    כל אופנוע ירגיש כמו שדרוג לא קטן מהדיוק, הייתי אישית הולך על נייקד ביניים דוגמאת ה-SV650 או ה-MT07, אופנוע גדול יותר יהיה קפיצה גדולה מדיי לטעמי שלא מומלץ לעשות בלי אופנוע ביניים ביניהם. מה גם שאפשר להינות מספיק גם על השניים האלו.
    בקטגוריה הזאת הכי אהבתי את הsv, מחיר בדיחה והבנתי שהוא גם חסכוני ומאוד אמין(סוזוקי) וגם אהבתי את העיצוב.
    מה שמפריע לי זה שאני יודע שגם אותו אני ישדרג אחרי איזה שנה, ואני לא רוצה להפסיד כסף אחרי זה במכירה.

    איך המנוע שלו לעומת השאר? על הgsr750 למשל אומרים שהוא יחסית אנמי ומשעמם.

  9. #9
    אז זה לא ממש משנה במה תבחר, אני במקומך הולך על נייקד 750 סמ״ק +.
    DUCATI Monster 1200s

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    24
    חשבת על הcbf650??
    4 בוכנות, יפה, נייקד נוח ועם 85 סוסים לדעתי זה בול השדרוג מכל ה300 למיניהם.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אחרי האופי הקרבי של הקטום הCBF ירגיש כמו תלמידה בסמינר לנזירות...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanccc צפיה בהודעה
    חשבת על הcbf650??
    4 בוכנות, יפה, נייקד נוח ועם 85 סוסים לדעתי זה בול השדרוג מכל ה300 למיניהם.
    עגלה משעממת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    אחרי האופי הקרבי של הקטום הCBF ירגיש כמו תלמידה בסמינר לנזירות...
    במילותיהם של הרד הוט צ'ילי פפרז - Catholic school girls rule

    ולפות"ש אני חייב לשאול - איך אתה כל כך בטוח שתשתדרג עוד שנה? מה בעצם הפואנטה? אתה ממצה כל סנטימטר מהצמיג? מגיע לשיא הכח כל הזמן ומשועמם ממנו? הגעת למהירות הסופית של האופנוע? אולי זה רק אני, אבל לוקח הרבה זמן כדי באמת להגיד ש"מיצית" את האופנוע. אתה רוצה אופנוע גדול יותר, זה מובן, אבל האם היכולת שלך מתאימה לאופנוע גדול יותר? האם אתה באמת צריך את כל הכח הזה? בשביל מה?

    Just my 2 cents
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    במילותיהם של הרד הוט צ'ילי פפרז - Catholic school girls rule

    ולפות"ש אני חייב לשאול - איך אתה כל כך בטוח שתשתדרג עוד שנה? מה בעצם הפואנטה? אתה ממצה כל סנטימטר מהצמיג? מגיע לשיא הכח כל הזמן ומשועמם ממנו? הגעת למהירות הסופית של האופנוע? אולי זה רק אני, אבל לוקח הרבה זמן כדי באמת להגיד ש"מיצית" את האופנוע. אתה רוצה אופנוע גדול יותר, זה מובן, אבל האם היכולת שלך מתאימה לאופנוע גדול יותר? האם אתה באמת צריך את כל הכח הזה? בשביל מה?

    Just my 2 cents
    הגזמת.. זה דיוק 390 לא R1.. כלי ביניים נחמד. אף אחד לא צריך את הכח הזה, לא של ה600 ולא של הליטר אבל בכל זאת אנשים קונים אותם בין אם זה לפוזה או לכיף של הלפתוח גז ולרכב עם ה״גדולים״ .
    DUCATI Monster 1200s

  15. #15
    כמי שהתחבר בעבר לאופנועים ספורטיבים בלבד, היום אני יודע שאין כמו הנייקדים, לא חסר נייקדים שיתנו בראש לספורטיבים והם אופנועים הרבה יותר שימושיים ונוחים.
    אחרי רכיבה של 550 ק"מ על אופנוע נייקד שנחשב יחסית קיצוני חזרתי רענן כאילו עשיתי סיבוב סביב הבית, אין על נייקד.

אשכולות דומים

  1. אגזוז אקרופוביץ לדיוק 390 ?
    על ידי Maxi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 03:55
  2. רוצה לשדרג את ה125 ל250-300 וצריך עזרה
    על ידי eldad1712 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 11:47
  3. אגזוז לדיוק 690 2011
    על ידי Dmarker בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2016, 14:35
  4. מחפש ציר אחורי לדיוק 690
    על ידי dansen133 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 16:19
  5. מעבר לדיוק 690 מסיביאר 250
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 20:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO