לנסוע על דיוק במהירות גבוהה זה בטח לא כיף חיים.
שלום לכולם,
5 חודשים יש ברשותי סיביאר 250, האופנוע נראה טוב ומתנהג יפה מאוד בתוך העיר. 110 קמ״ש זו לא מילה גסה בשבילו, אבל מעבר למהירות הנ״ל המנוע מפיק רעש די מציק. בזמן האחרון אני מוצא את עצמי יוצא הרבה מחוץ לעיר ולכן התחלתי לחשוב על אופנוע מעט חזק יותר, יש לי עוד כמה חודשים עד שאשדרג את הרישיון ובנתיים קיבלתי הצעת החלפה של האופנוע שלי עם קטמ דיוק 690r. האמת? אני ממש חולה על אופנועים עירומים ומחפש סוג של ״להשתדרג״ (האופנוע מוגבל ברישיון לA1 כמובן).
אשמח לשמוע מה דעתכם, האם משתלם בכלל לקנות אופנוע מוגבל, ואם למישהו יש ניסיון עם האופנוע הנ״ל אשמח לשמוע קצת תגובות...
תודה,
דן.
נערך לאחרונה על ידי DANKAT1990; 10-01-2016 בשעה 16:50.
לנסוע על דיוק במהירות גבוהה זה בטח לא כיף חיים.
אשמח לתגובות יותר ענייניות, ובאותה נשימה אשאל מה הם הסיכונים בקניית אופנוע ממגרש לעומת אדם פרטי
אם לא איכפת לך שאשאל שאלה שקצת לא קשורה... דיוק 690 לא עולה כמעט פי 2 מסיביאר 250?
על הktm מעולם לא רכבתי, אולם שמעתי עליו כמה דעות וגם שהתלבטתי אולי לעבור לאופנוע נייקד הוא נלקח בחשבון אבל ירד מהר מהפרק, גם אחרי כמה תגובות בפוסט שפתחתי פה. עקב כך שיש בעיית אמינות כלשהי עם הktm שיותר מידי רוכבים מספרים עליהם כמו נזילות שמן ואיכות חלקים נמוכה.
אם רגע ניקח את העניין שאתה רוצה לעבור לאופנוע מוגבל לa1 מcbr250 ובהנחה שאתה לא רוצה לפתוח את ההגבלה אני חושב שאתה תעשה טעות, שכן אתה לא תקבל תוספת כוח משמעותית חוץ מלעבור סגנון של אופנוע שאחר כך יהיה לך יותר קשה למכור ועל זה יעידו מספר הktm שעומדים זמן מה למכירה ביד 2 ללא ההצלחה. אם חשקה נפשך כן בסופו של דבר באופנוע נייקד למה לא ללכת על הz300 החדש? או ניתן לך עוד הצעה למוגבל a1 שהוא הmt07 שהסחירות שלו הרבה יותר גבוהה ואם חשקה נפשך ויש לך את התקציב יש גם דוקאטי 696/796 מוגבלים שאתה יכול להוריד להם את ההגבלה לאחר מכן וישירות לעשות את מעבר לאופנוע ביניים על אותו אופנוע רק עם הסרת ההגבלה.
אמינות לא טובה של ktm? ממי שמעת את זה בדיוק? מילדים שעדיין ממשיכים לרשום שראשי התיבות של ktm זה קניתי, תקנתי ומכרתי?! אין שום בעיית אמינות ושום נזילות שמן והכל שטויות. ואם אתה אומר שהם לא סחירים, גם דוקאטי לא מי יודע מה סחיר.
Z300 יימאס לך מהר מאוד לדעתי, זו "כולה" קפיצה של 14 כ"ס, זו דעתי כמובן. במידה וכל גל השמועות על ktm לא טוב לך, תחפש mt07, אופנוע מעולה.
מוזר, היה לי דיוק 690 2011 לתקופה של שנה וחצי - כלי כיפי ברמות...כשהוא לא במוסך.
נזילות מראש מנוע, יכול להיכנס לניוטרל כמעט בכל הילוך (כמו למשל בין הילוך 5-6), משאבת קלאץ' שהלכה לעולמה, נדנד במנוע שנשבר ועוד...
סה"כ נסעתי עם האופנוע 23000 ק"מ ולפני שנקנה עבר יישור קו רציני.
בנוסף אליי, חבר טוב שלי עם דיוק 690 2014 נקנה יד 1 מהחברה - נכנס ויצא מהמוסך כמעט 12 (מספר ריאלי בהחלט) על תקלות רדיאטור ונזילות שמן.
בנוסף לחבר, נפגשתי עם בחור שקנה smc 690(אמנם לא דיוק אבל עדיין ק.ט.מ) לאחר שיחה מתברר שהוא שילם על הכלי סה"כ כ80000 ש"ח (נקנה עם תוספות ועוד) 4000 ק"מ על השעון ו6 כניסות למוסך על תקלות שתוקנו במסגרת האחריות (נזילות שמן מהמנוע, הזעות ועוד...)
בנוסף לכל העניין, אחרי כל הכסף שנשפך במוסכים הכלי נמכר במחיר של 25000 ₪ (כלי ללא תאונות, אחרי יישור קו נוסף) כשהמחירון הוא 36500.
אל תטעה, מדובר על כלי עם פאן פקטור מטורף ובאמת שנהנתי מכל רגע שעבד ורכבתי עליו!
אם הייתי קצת יותר חכם, הייתי יכול לחזור אחורה, הייתי קונה mt 07 ונהנה עוד יותר...
נערך לאחרונה על ידי budahh767; 11-01-2016 בשעה 08:58.
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
אולי אתה נפלת על כלי בלי תקלות באורך פלא, אבל האנשים שהתיייעצתי איתם וגם שני החברים למעלה מציינים בדיוק את הבעיות שתוארו לי שחוזרות באופן חוזר ונשנה.
לגבי דוקאטי ועניין הסחירות שלו, הוא סחיר והוא נמכר במחיר המחירון שלו גם אם אתה מחכה עוד שבועיים יותר אתה תמכור אותו ולא תפסיד עליו חוץ מירידת הערך, כמובן גם ירידת הערך של הכלי כל כך מינורית שזה לא משפיע. אז פות"ש לך על mt07
משהו לא מסתדר לי.
הוא שילם על הכלי 80 עם תוספות (הכלי עלה לפני ירידת המחירים 82 אלף) אז משהו לא הגיוני
או שהוא קנה אותו השנה ב72 אלף (אחרי ירידת המחירים) ושם תוספת וחצי.
משהו שלא הגיוני בסיפור הזה זה, זה שמחירון 36500 זה בערך מודל 2010.
אז האופנוע לא בן שנה, וב6 שנים נכנס 6 פעמים למוסך זה לא קריטי. או שתבדוק את עצמך או שיש פה חרטה רצינית.
אגב הגיל הוא לא פקטור, יש גם בני 40 שלא יודעים אהבת רכב מה היא.
בכל אופן, כמו ק.ט.מ גם פיג'ו גם רנו גם אלפא גם דוקאטי, לכולם יש מוניטין אמינות מעורער לצד פאן פקטור שלא תמצא בשום יפני, והדעות בנוגע לאמינות תמיד חלוקות, הכלים אמינים בתנאי שמטפלים בהם כמו שצריך ולא מתנהגים אליהם כמו ליפני, כי הוא לא.
ויש את אלו ש"נפלו" כי טיפלו במקום לא מתאים, לא בזמן, לא התייחסו לכלי באהבה. (על אף שהמוסכניק רץ לחייב אותם על ערימות של כסף) או שפשוט היה להם יקר.
(מעניין מאוד שטובי הרוכבים בארץ מחזיקים ktm בחנייה)
אז שוב, יש פריקים של ktm, שלא יחליפו אותו בשום דבר בעולם, ומבינים שכלי "לא יפני" צריך יד יותר אוהבת, ויש את הישראלי המצוי.
שלא תבין לא נכון, ktm זה כלים ברמה מאוד גבוהה, אבל לא מתאים לכל אחד, לא קרה כלום אם אתה טיפוס של יפנים משעממים.
ה07 מוציא 75 סוסים ממנוע טווין, בעוד ה690 החדש יוציא את אותו הספק ממנוע סינגל, אז מה אתה מצפה? ktm חרטה על דגלה מירוצים, וזה לטוב ולרע.
מנצל וסוחטת את המנועים עד הסוף לרמות שימאהה לא תגיע בחיים.
לצורך העניין הראנר 200 היה מוציא הספק של קטנוע 250 כלשהו, הדיוק 200 מוציא הספק של cbr250, להמשיך?
יפני זה לאנשים משעממים. לא קרה כלום.
*הכותב מחזיק ktm ופיג'ו בחנייה (ולא בוכה על זה שאין לי מאזדה לאנטיס וmt07)
אני באמת לא מבין מה עושים מהדיוק איזה מפלצת.
רכבתי עליו די הרבה. באמת שאולי במגרש הוא כיף.לטייל איתו,פסים מהירים לא התלהבתי.אבל שוב זה עניין של טעם,ואני במקום פותח השרשור לוקח את הmt
בהחלט אופנוע כיפי, אבל לא הייתי בוחר בו אם הנסיעות שלי היו בינעירוניות.
יש אופנועים טובים יותר שיתאימו למשימה, כגון sv650, er6n, xj6n, ואפילו מונסטר 696.
את רובם ניתן למצוא במחירים הגיוניים.
השנקל שלי בנוגע לאמינות של מנועי ה-690 של ktm -
אני מכיר מקרוב 3 כאלה, לשלושתם הלך ראש מנוע, לאחד מהם פעמיים. (!!!)
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
ומה עם הer6 למינהם שהשסתומים בהם קורסים בלי סוף? ומטרו לא מכירים בזה למרות שבעולם זה זה מחלה ידועה?
ומה עם המחירונים שלהם שצונחים? ניסית למכור פעם er6\xj6n???
נו באמת.
למען הפרוטוקול חיפשתי XJ6 כשחיפשתי לעלות לA ולא מצאתי אחד במחיר סביר. כולם מוכרים במחירון או מעל, במצב על הפנים.
ל-SV יש את הקטע הזה שכל האופנועים ביד 2 עברו כל נסיון אפשרי לשיפור\שדרוג\סטריטפייטר-נבלה ובלתי אפשרי למצוא אחד שלא עבר אונס.
לגבי ה-er6 אין מה לדבר. השוק מוצף בהם ובוורסיסים. כולם מכירים את הבעיות, כולם יודעים שאלה לא האופנועים המוצלחים של הקטגוריה אבל ברגע המכירה, זה האופנוע הכי טוב בעולם, 5 אלף מעל המחירון שלגמרי במקרה, בטעות מצא את דרכו ליד 2.
כל עניין השדרוג בין מדרגות הוא מתכון לבעיות. יש המון כאלה שמתים לזנוח את האופנועים המוגבלים בשביל קצת כח והפזיזות הזו היא גורם ללא מעט טעויות.
לא הייתי משדרג למוגבל. לא שווה את ההשקעה.