תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: אופנוע ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    3

    אופנוע ראשון

    שלום,
    אז ככה, יש לי רישיון A1,
    אני מתעניין באופנוע ראשון בתקציב של כ20 אלף.
    אני מתלבט בין 125 ל250 סמק מבחינת כוח האופנוע (האם 125 יהיה חלש מידיי, או 250 חזק מידיי)
    אין לי עדיין ביטחון על הכביש כנהג אופנוע אבל כן בכביש ברכב פרטי.
    אני לא רוצה להתבאס אם אקנה 125 וארגיש שהוא חלש מדי בשבילי, ולמכור אותו מהר.
    אני מחפש כלי שאשאר איתו כמה שנים טובות..
    חשבתי כבר על ninja 250 שהוא אחלה מבחינה כספית וחזק, ולעומתו יש את ה cbr125 שהוא יותר חלש.
    אשמח אם תייעצו לי בנושא, ובכלל, אם יש אופנועים אחרים שיכולים להתאים לי גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת חווית הנסיעה להמשך הדרך.
    תודה.

  2. #2
    אל תחשוב אפילו על לקנות 125, חבל על הכסף ועל עוגמת הנפש.

    ציינת שני אופנועי "ספורט", זה הכיוון או שסתם זרקת?
    לקוואסאקי יש את הZ250, חדש עולה 24k ואפשר למצוא משומשים יד ראשונה ב14-16k.

    Sent from my T5 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי yair_a1 צפיה בהודעה
    שלום,
    אז ככה, יש לי רישיון A1,
    אני מתעניין באופנוע ראשון בתקציב של כ20 אלף.
    אני מתלבט בין 125 ל250 סמק מבחינת כוח האופנוע (האם 125 יהיה חלש מידיי, או 250 חזק מידיי)
    אין לי עדיין ביטחון על הכביש כנהג אופנוע אבל כן בכביש ברכב פרטי.
    אני לא רוצה להתבאס אם אקנה 125 וארגיש שהוא חלש מדי בשבילי, ולמכור אותו מהר.
    אני מחפש כלי שאשאר איתו כמה שנים טובות..
    חשבתי כבר על ninja 250 שהוא אחלה מבחינה כספית וחזק, ולעומתו יש את ה cbr125 שהוא יותר חלש.
    אשמח אם תייעצו לי בנושא, ובכלל, אם יש אופנועים אחרים שיכולים להתאים לי גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת חווית הנסיעה להמשך הדרך.
    תודה.
    250 "חזק מידי"? אתה אמיתי?
    250 זה המינימום כדי שתהיה מסוגל לשמור על קצב התנועה בכל כבישי הארץ בלי לגמור את המנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    אל תחשוב אפילו על לקנות 125, חבל על הכסף ועל עוגמת הנפש.

    ציינת שני אופנועי "ספורט", זה הכיוון או שסתם זרקת?
    לקוואסאקי יש את הZ250, חדש עולה 24k ואפשר למצוא משומשים יד ראשונה ב14-16k.

    Sent from my T5 using Tapatalk
    אני כן מעוניין באופנועי ספורט, אבל פחות בכיוון הנייקד כמו הZ250

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    250 "חזק מידי"? אתה אמיתי?
    250 זה המינימום כדי שתהיה מסוגל לשמור על קצב התנועה בכל כבישי הארץ בלי לגמור את המנוע.
    שמע זה יהיה האופנוע הראשון שלי ככה שאין לי עדיין ביטחון על הכביש כנהג אופנוע.
    הנסיעות שלי יהיו בעיקר נסיעות בתוך העיר.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    בלי לחשוב פעמיים - רק 250 ומעלה. קטגוריית ה-125 קיימת בארץ בעיקר בשביל נערים בני 16-18 בעלי רשיון A2, או כאלו שרצו לברוח מהפקקים ועשו מבחן שליטה על מנת לעשות רשיון לקטנוע קטן.

    ה-250 יעמוד בקצב התנועה בכביש מהיר, ואפילו יגיע למהירויות של 140-150 (בקצה הסל"ד כמובן). ככלי עירוני - מספיק בהחלט, רכבתי על ה-Z250SL והוא מאוד מאוד קליל ויחסית צר אז בתנועה עירונית לא תהיה שום בעיה להשתחל בין רכבים.

    הייתי ממליץ, בייחוד אם מדובר באופנוע ראשון, לקנות נייקד ולא אופנוע פול-פיירינג, על מנת למזער נזקים במידה ויפול (והוא כנראה יפול).

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    בתור חובב אופנועי 125ים, למשל אפריליה וימאהה שהרבה יותר מושקעים מאשר דגמי ה 250-500 באדג׳ט של רוב היצרנים, ככלל 250 יהיה נכון יותר להתנהלות יום יומית ואף יגדיל את אופציית הדגמים הפרוסים בפניך.

    כך גם, בתקציבך, במידת האפשר הייתי מנסה למתוח קצת את התקציב לכיוון ה 25,000 ולרכוש איזה נינג׳ה 250 או KTM RC200 דנדשים עם אחריות.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    בתור חובב אופנועי 125ים, למשל אפריליה וימאהה שהרבה יותר מושקעים מאשר דגמי ה 250-500 באדג׳ט של רוב היצרנים, ככלל 250 יהיה נכון יותר להתנהלות יום יומית ואף יגדיל את אופציית הדגמים הפרוסים בפניך.

    כך גם, בתקציבך, במידת האפשר הייתי מנסה למתוח קצת את התקציב לכיוון ה 25,000 ולרכוש איזה נינג׳ה 250 או KTM RC200 דנדשים עם אחריות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    בלי לחשוב פעמיים - רק 250 ומעלה. קטגוריית ה-125 קיימת בארץ בעיקר בשביל נערים בני 16-18 בעלי רשיון A2, או כאלו שרצו לברוח מהפקקים ועשו מבחן שליטה על מנת לעשות רשיון לקטנוע קטן.

    ה-250 יעמוד בקצב התנועה בכביש מהיר, ואפילו יגיע למהירויות של 140-150 (בקצה הסל"ד כמובן). ככלי עירוני - מספיק בהחלט, רכבתי על ה-Z250SL והוא מאוד מאוד קליל ויחסית צר אז בתנועה עירונית לא תהיה שום בעיה להשתחל בין רכבים.

    הייתי ממליץ, בייחוד אם מדובר באופנוע ראשון, לקנות נייקד ולא אופנוע פול-פיירינג, על מנת למזער נזקים במידה ויפול (והוא כנראה יפול).

    אוקיי כנראה שאלך על ה250
    יש לכם עוד המלצות על אופנועי ספורט 250 חוץ מ:ninja 250 וcbr 250?

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    2
    BUMP
    מצטרף לשאלה של YAIR

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    יש את ה RC200 של לֹ KTM שבהחלט כדאי לבדוק וכמובן שיש את ה GD250R ואת ה GT250R של יוסאנג ואת ה-roadwin של דיאלים (שלוש האופציות האחרונות פחות אמינות, סחירות ובעלות ירידת ערך גדולה יותר, אבל עדין הן אופציות אקטואליות ובהחלט יתכן שתהנו מהן).

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    אם אתה מחפש 250 ספורטיבי אז רק נינג'ה בין השנים 2008 ל 2012.
    בדגם של השנים הנ"ל המנוע בעל שני צילינדרים ו 33 כוחות סוס.
    בחדשים יותר 2013+ יש צילינדר אחד ורק 28 כ"ס

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    כוח זה לא הכל למרות שמדובר באופנועים בעלי נפח קטן.

    ובכלל, למה לרכוש נבלה כשיש תקציב של 20 אש״ח בו אפשר לרכוש משומש עם יד נמוכה ותחת אחריות?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    כוח זה לא הכל למרות שמדובר באופנועים בעלי נפח קטן.

    ובכלל, למה לרכוש נבלה כשיש תקציב של 20 אש״ח בו אפשר לרכוש משומש עם יד נמוכה ותחת אחריות?
    מדברים פה על אופנועי 250.
    אז על איזה "כוח" אתה מדבר?
    זאת מילה גסה בהקשר של הדיון.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אלפאדוג אמר שעדיף לרכוש נינג׳ה ישן כיוון שיש לו עוד צילינדר ויותר כ״ס ואני חולק על דעתו.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אלפאדוג אמר שעדיף לרכוש נינג׳ה ישן כיוון שיש לו עוד צילינדר ויותר כ״ס ואני חולק על דעתו.
    יש לו גם מנוע שמגיע בידיים טובות למעל 100 אלף לפני שיפוץ.
    אני בספק שהנינג'ה החדש מסוגל לזה.
    גם שיקול.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. KTM RC 200 אופנוע ראשון
    על ידי 205 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-06-2016, 11:49
  2. אופנוע כבד בתור אופנוע ראשון?
    על ידי guyx1992 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-02-2016, 22:59
  3. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  4. אופנוע ראשון a1
    על ידי Ido18 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 14:33
  5. אופנוע ראשון a1
    על ידי Shabtay בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-08-2015, 14:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO