תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: כמה תופעות מוזרות שקורות לי עם האופנוע, צריך חוות דעת...

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83

    כמה תופעות מוזרות שקורות לי עם האופנוע, צריך חוות דעת...

    רוכב חדש על נינג'ה 300, שמתי לב לתופעות הבאות:

    - כשהאופנוע עומד ונח אחרי נסיעה, כל 15 שניות יש מין צליל של שריקה למשך 2 שניות מכיוון המיכל דלק..
    אחרי חצי שעה/שעה זה בדר"כ נעלם.

    - הכלי פתאום נכבה לבד, קרה לי 3 פעמים היום. רק במהירות ממש נמוכה (10 קמ"ש בערך). לא בגלל זריקת מצמד.
    בכל הפעמים שהאופנוע נכבה לי קרתה גם התופעה הבאה:

    - לא מצליח להכניס לניוטרל... עוצר בראשון, מחפש ניוטרל ופשוט לא מוצא אותו. חשבתי אולי בעיה בנורית חיווי הירוקה,
    אז נתתי כמה הורדות מטה לרגלית קלאצ' ואז חצי הרמה למעלה, שחררתי מצמד והמנוע נכבה.
    הכנסתי לניוטרל עשרות פעמים כבר, אבל מישום מה לפעמים ההילוך כאילו נעלם מהעולם.
    אחרי בערך 2 דק' של עמידה ומשחק עם המפתח בסוויץ'/רגלית חניה/זווית עמידה של הכלי - אני מצליח.

    - עוד משהו שקרה לי בפעם הראשונה היום (וקרה 3 פעמים):
    בבלימה קצת חזקה עם הקדמי בלבד, האחורי בורח (מזגזג קצת).
    אותו דבר קרה לי כשהתחלתי נסיעה בראשון לאחר עצירה בכיכר.

    יש לציין שהכלי חדש ועשה כ 600 ק"מ (לא הגיע לטיפול הרצה עדיין) ובדקתי מפלס שמן.
    תודה!@#

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אין כאן ממש שאלות טכניות, אלא אם אתה מתכוון שלא רק המנוע מפסיק לעבוד כשאתה כותב "נכבה", אלא בכלל כל החשמל באופנוע מתנתק, כולל לוח מכוונים.
    לחץ עד הסוף על ידית הקלאץ' ותזוזה קלה קדימה-אחורה עם האופנוע עוזרים להכניס לניוטרל כשאתה מרגיש ש"אין" אותו. לא זוית, לא סוויץ', לא רגלית חניה.
    אחורי מזגזג בבלימה רק אם אתה בולם לא ישר, וזה עלול לעלות לך בנפילה - אל תעשה.
    הכל שאלות של פורום לרוכב מתחיל. אם כיבוי האופנוע יסתבר להיות רק כיבוי מנוע ולא כיבוי חשמל כללי - אעביר לשם.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    יקירי
    אתה כנראה רוכב בסלד סופר נמוך לאופנוע.
    האופנוע שלך נועד יחסית לחיות בסל"ד גבוהה.
    כשאתה נמצא בהילוך 3-4 ומגיע ל 10 קמ"ש האופנוע יכבה.
    אחר"כ בגלל המכה של ההילוך (ננעל) מאוד קשה להוציא לנוטרל.
    תקפל את רגלית הצד תניע את האופנוע ותשחק עם הקלאץ אתה תמצא בקלות את הניוטרל

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    אין כאן ממש שאלות טכניות, אלא אם אתה מתכוון שלא רק המנוע מפסיק לעבוד כשאתה כותב "נכבה", אלא בכלל כל החשמל באופנוע מתנתק, כולל לוח מכוונים.
    לחץ עד הסוף על ידית הקלאץ' ותזוזה קלה קדימה-אחורה עם האופנוע עוזרים להכניס לניוטרל כשאתה מרגיש ש"אין" אותו. לא זוית, לא סוויץ', לא רגלית חניה.
    אחורי מזגזג בבלימה רק אם אתה בולם לא ישר, וזה עלול לעלות לך בנפילה - אל תעשה.
    הכל שאלות של פורום לרוכב מתחיל. אם כיבוי האופנוע יסתבר להיות רק כיבוי מנוע ולא כיבוי חשמל כללי - אעביר לשם.
    כיבוי חשמל כללי.

    לפני חצי שעה רכבתי לבקר חבר, עצרתי בחניה וכיביתי מנוע וסוויץ'.
    אחרי 10 שניות נסיתי להניע - סתם כדי לבדוק - אין חשמל בכלל.
    אין צופר, אין ווינקרים, אין לוח ואין מנוע.

    אחרי 2/3 דק' של משחק עם כל מה שיש, חזר החשמל והנעתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    יקירי
    אתה כנראה רוכב בסלד סופר נמוך לאופנוע.
    האופנוע שלך נועד יחסית לחיות בסל"ד גבוהה.
    כשאתה נמצא בהילוך 3-4 ומגיע ל 10 קמ"ש האופנוע יכבה.
    אחר"כ בגלל המכה של ההילוך (ננעל) מאוד קשה להוציא לנוטרל.
    תקפל את רגלית הצד תניע את האופנוע ותשחק עם הקלאץ אתה תמצא בקלות את הניוטרל
    תודה על התשובה קודם כל.
    אבל זה קרה לי בהילוך ראשון לפני עצירה בכיכר... לא בהילוך גבוהה יותר.
    לא הבנתי גם את המשפט האחרון שכתבת, לקפל רגלית - בסדר,
    להניע אני לא יכול זאת בדיוק הבעיה
    באמת אחרי משחק של 2/3 דק' עם הרגלית צד/קלאץ הוא מניע.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אם אין חשמל בכלל אז יש נתק איפהשהוא. אתה צריך פשוט לבדוק כל פעם רכיב אחד עד שתשלול את שאר המיקומים.
    סווי'ץ הכי סביר. אז פעם הבאה שזה קורה תנסה לשחק רק עם הסוויץ ולא עם שום דבר אחר עד שתראה אם החשמל חוזר.
    אם לא חוזר אחרי כמה דקות, תשחק עם הכידון לצדדים לראות אם זה החוטים בדרך\באיזור וכך הלאה...

  6. #6
    הכלי שלך חדש וישנה עליו אחריות יבואן,עדיף לך לשאול את כל השאלות במוסך היבואן.
    כל צעד שתעשה שהוא לא מול מוסך מורשה\מוסך היבואן עלול לסכן לך את האחריות על הכלי.

    בהצלחה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    השריקה זה מהנשם של מיכל הדלק. נורמלי לגמרי במיוחד אם האופנוע חשוף לשמש ומיכל הדלק קצת מתחמם.
    לגבי האחורי שבורח, תבדוק איזה צמיג מותקן אצלך. אם זה דאנלופ סמארט רוד אז זו הסיבה.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש לך אזעקה או אימובילייזר או משהו בסגנון, שמונע התנעה?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אם האופנוע כבה לך במהלך נסיעה כשהילוך משולב...
    סופר מסוכן טוס למוסך. האופנוע חדש והמצב הזה מאוד מאוד מסוכן.
    כנראה התקנה לא טובה של האזעקה.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    83
    אין שום אזעקה באופנוע. הלך מצבר.

    קמתי לרכב לפני 20 דק', יש חשמל והכל נראה תקין.
    לוחץ על הסטרטר - מקבל סאונד מוזר של חשמל סטטי - פאף אין חשמל.

    התקשרתי למטרו והוא ישר אמר לי שזה מצבר, הזמנתי גרר :/
    סעעעעעעמק

אשכולות דומים

  1. המלצות וביקורות לקסדת Shoei gt air
    על ידי yaron zalayit בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-02-2017, 12:30
  2. דעה: מצדה 2016 – החזרה למקורות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 10-01-2017, 08:28
  3. חושב לרכוש היפרמוטרד 796 - צריך חוות דעת
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 10:52
  4. צריך חוות דעת לגבי מגני בירכיים ברייסים
    על ידי אקרמן מור בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 18:23
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 18:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO