אז זה עניין של עיקרון...
כי אין לזה הצדקה כלכלית.
השרייד שלך בכיף יכולה לאכול שמן חצי סינטטי איכותי בהחלפה כל 10. העלות תהיה ~100 שקל לגאלון.
זה מספיק כדי שהשמן ישמור על התכונות שלו במשך כל תקופת העבודה שלו, ואורך חיי המנוע לא יפגע.
הסיבה היחידה להתקין פלאגים אירידיום ברכב ישן - זה אם אתה רוצה לקבל מהם אורך חיים של 100 אלף ק"מ, וגם זה לא מוצדק כלכלית.
פלאגים רגילים מתמודדים בלי בעיה עם 30-45 אלף ק"מ. ועולים 100 שקל לסט.
באותה נשימה אפשר להזכיר את נושא הצמיגים. הדרישות לאיכות ברכב "פשוט" נמוכות בהרבה, וסט צמיגים בעלות של 1200-1400 שקל משרת אותך 60-90 אלף ק"מ. בעוד שבאופנוע כבד סט צמיגים ראוי עולה לכל הפחות 1800 שקל, ומשרת 25-30 אלף ק"מ אצל רוכב רגוע.
בעצם, מה שאתה עושה ברכב זה Overkill מטורף. זכותך כמובן, אבל זה מעוות לך את הסטטיסטיקה של העלויות, שהופכת להיות לא משקפת.
המספרים שיקבל משתמש "ממוצע" יהיו שונים דרסטית משלך, ולא לטובת האופנוע.
טיפול של 500-800 שקל כל 6-12 אלף, טיפול של 2K+ שקל כל 24-40 (תלוי בדגם). תוסיף צמיגים, שרשרת גלגל"ש (ואל תגיד ב.מ.וו F800 - זה מקרה בודד ויוצא דופן, וגם שם העלות אצל היבואן שונה מאוד מהמספרים שלך).
והמסמר האחרון - מי שנוסע הרבה. לך, תנסה למכור אופנוע בן 4-5 עם 120 אלף קילומטר ומעלה. יצחקו לך בפנים, גם אם תבקש 30 אחוז מתחת למחירון. כי לשאר הכלים בשוק יש חצי מהיקולמטראז' שלך - ואתה יכול עד מחרתיים לספר ללקוח הפוטנציאלי שהשקעת בשמן סינטטי מלא.


ציטוט ההודעה בתגובה