אגב רק תיקון השיוט בבימר זה 3.5-5 סל"ד ועל פי היצרן מותר לשים שמן מנראלי 10/40 של רכב זה מה שרשום בספר רכב.
בשרייד הסלדים די זהים.
אגב צמיגים זולים זה סכנת נפשות גם ברכב שוב אני אישית לא מבין למה אתה אומר לי שעלות תועלת של חלפים לרכב אפשר לשים סיני וזה לא סכנה, כשבפירוש מדובר על הפרשים אדירים באורך חיי מנוע ומרחקי בלימה אם דיברנו על ברקסים ועל צמיגים.

ואופנוע זה כן משנה. אגב באופנוע אני גם לא נוסע מהר, רוב הנסיעה שלי זה 120 קמ"ש.

שוב אולי זה אני מטומטם אבל אני לא רואה למה צמיג באיכות ירודה יכול לגרום להחלקה באופנוע ולא תשים אבל מאידך יכול לגרום לאותה תאונה בידיוק באוטו אבל זה בסדר בגלל עלות תועלת?

כנ"ל השמן שאגב בסופו של דבר זה כלכלי כי אני סוחט עוד 1-2 ק"מ לליטר דלק אחרי המעבר לסינטטי, ופלאגי אירידיום.

בכל מקרה הבאנו לדעתי מספיק מידע לפותח שרשור בנושא.
אסכם את דעתי כרגע זה שאם משתמשים בחלפים יקרים באיכות מקבילה אופנוע זול יותר, אם משתמשים בחלפים זולים לרכב מול פרמיום לאופנוע אז לא תמיד כי העלויות די קרובות, אופנוע חסכוני יותר בדלק, זמן חניה, טסט.
רכב חסכוני יותר בביטוח ובחלפים(כי הם באיכות ירודה יותר מראש) וכיוצא בזה גם בטיפולים.

ירידת ערך לפי קילומטרים באופנוע משפיעה יותר

Sent from my m3 note using Tapatalk