
נכתב במקור על ידי
Jack_R1
אין סטרטר
...
ראשית יש להגיע למצבר. מחברים אליו את הדקי מד המתח, לוחצים על כפתור ההתנעה ובודקים את מתח המצבר תוך כדי ניסיון התנעה של כמה שניות לפחות.
מתח תקין יהיה מעל 10 וולט. פחות מכך עלול להעיד על מצבר פרוק.
אם מתח המצבר לא נופל כלל בזמן הלחיצה על מתג ההתנעה, ונשאר זהה למתח שלפני הלחיצה, זה אומר שמעגל ההפעלה, כלומר המעגל של הזרם הגבוה של המתנע עצמו, לא עובד כלל.
הבעיה יכולה להיות במעגל ההפעלה או במעגל הפיקוד שמפעיל את מעגל ההפעלה
.... וכאן עוד הרבה טקסט שאומר מה לבדוק במקרים האלה ....