ברשותי קימקו דאון טאון 2014 27K קילומטר.
לפני שבועיים החלפתי מצבר חדש מכיוון שלאחר שבוע שלא התנעתי הוא נפרק לגמריי.
לאחר שבוע של נסיעה יום יומית ואז יום וחצי יומיים שלא נגעתי בו, היה נפרק לגמרי-כולמר שישי שבת לא נוסע,בראשון המצבר כבר פרוק. בגלל סיפור זה החלפתי מצבר חדש.
הבעיה הנוכחית אינה קשורה למצבר (ככה אני חושב) מכיוון שלאחר 4 5 נסינות התנעה הוא מניע בסופו של דבר. ובכל הפעמים האלה הסטרטר נשמע טוב ולא מקרטע.
אז זה שולל את המצב שאין ניצוץ,אלא אם כן הוא נורא חלש,ואחת ל.. נותן ניצוץ?
הבעיה באה בתידרות הבאה:
אם יום יום אני נוסע בקטנוע אין את הבעיה בהתנעה הראשונית.
אבל אם למשל יום שלם לא נגעתי בו ולמחרת בא להתניע הוא עושה לי את הבעיה.
*מציין שבאחד ההתנעות הרחתי ריח של דלק מה שבעבר לא הרגשתי בהתנעות הבוקר שלי.
אני נוטה לחשוב או שהתערובת עשירה מדיי וכנראה חיישן תקול/מזייף או שצריך לעשות כיוון שסתומים.
*מציין שיש מצערת מכנית ולא חשמלית,והזרקה.
מה חושבים? האם יכול לנבוע מעוד משהו?
תודה רבה,
בן.