ג'וני לא חבל? יש לך פרצוף יפה...
ג'וני לא חבל? יש לך פרצוף יפה...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
גם לך שושני בגלל זה הצעתי את הקטנוע היפיוף והשימושי ההוא![]()
אני לא יודע אם רלוונטי עדיין, אבל ראיתי את הפרסום הבא בפרצופספר
https://m.facebook.com/story.php?sto...00009961063098
Sent from ...
אני מהמר שפות"ש ירכוש יפני.
אני מניח שוורסיס או וי סטורם ולדעתי הוורסיס ייתן לו יותר מנוע בהשוואה לוי סטורם והוא ירגיש יותר בבית בכל זאת 4 צילינדר והרבה סוסונים מה שמקרב אותו כ20 כ"ס פחות מהמקס שלו.
לצערי מטרו מנצחת פה.
כל הפנטזיות של פות"ש על הארלי ושאר אנומאליות הוא ידחוק הצידה כי הוא יודע שאין תחליף לתוצרת היפנית ולראייה הוא רוכב על אחד.
אם הוא שואל מה אני ממליץ - ראיתי באנדיט יד ראשונה 2015 עם 35K במחיר של כשקל לכל קילומטר שהוא עבר ולדעתי זו המכונה המושלמת (אני מניח שאם הייתי מצליח למכור מהר את המפלץ הייתי רוכש אותו) למרות שפות"ש לא התחבר לבאנדיט שלי.
ולבסוף
אני מזמין את פות"ש להרגיש את הענק השחור (GTR) אולי הוא יגלה שהשד אינו נורא כלכך ויחסית מקבלים המון אופנוע ביחסית כלום כסף.
מנסיון של כ1000 וקצת קילומטר אני יכול להעיד שבעיר ניתן לחיות איתו (אם מוותרים על ארגזי הצד - אומנם לא הופך לקטנוע אבל סביר) וכן מצריך קצת מחשבה לפני שחונים מעלים ומורידים מג'ק האמצע או מטפסים מדרכות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם נשים את כל הצחוקים (חדש) והשטויות (הארלי) בצד,
הבאנדיט תפור עליך בול כמו כפפה לגניקולוג (או פרוקטולוג).
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
הייתה דרישה ל"אופנוע חזק".
עם אינפלציית ההספקים של העשור האחרון, הבנדיט כבר לא יכול להיחשב "חזק" במיוחד.
יש לו די והותר כוח לכל שימוש סביר, אבל יחסית לסופר-נייקדים ואופנועי טורינג מהדורות האחרונים - זה לא אופנוע שהולך להדביק את העישונים לעורף.
גם מבחינת נוחות, הבנדיט בהחלט נוח - אבל לא בצורה יוצאת דופן.
זה אופנוע מעולה לחיות איתו שנים ארוכות, אבל הוא לא מצטיין באף תחום, ואין לו מקדם שופוני כמו לאופנוע טורינג פרופר או לסופר-נייקד עצבני.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הבאנדיט מספיק חזק לדרישות פותש. הוא לא מחפש כלי עם 200 סוסים וגם לא עם 160.
הוא זקוק לכלי תחבורה יומיומי וטיולים בהרכבה בעיקר. רן בחור די רגוע ברכיבה. הוא לא ממשחיזי הסליידרים והמרפקים וגם לא מחובבי ה280 בישורות כמו חלק מחבריי הטובים שרוכבים על gtr1400 😄😄
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
אני נשבע שלא עברתי את ה300 אל תשמיץ סתם.
לגבי פות"ש הכשרון הבלתי נדלה לשגע את כל העולם ואישתו (הצבי יעיד על כך) הוא
ביקש כלי שיהיה דומה בביצועי המנוע לוי מקס ולהבנתי פה הבאנדיט נכנס יפה לתמונה אולי קצת חלש ממנו אבל מבצע הכל הרבה יותר יפה החל מהתנהגות הכביש אופי מנוע לינארי ולדעתי גם נוחות ( אינדיבידואלי)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פותח השירשור תקוע כרגע עם קשיי נזילות שלא באשמתו.
אותו פותח התלהב מהונדה 1200 VFR שמפורסמת למכירה
עם 178 כ"ס אבל עם נדירות כמו של מהלך חכם של אורן חזן.
הסיכוי שפותח השירשור יקנה אותה שאף לסיכוי לשלום במזרח התיכון.
החמור גם ברגע של חולשה כמעט נכנס להרפתקה וקנה כלי כלי בכסף וירטואלי
ובמזל התעשת ברגע האחרון.
הדביל עוד יפתיע אבל זה ייקח את הזמן שלו....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
האם נסיעת מבחן על ורסיס 1000 שווה לקיחת יום חופש מהעבודה?
אצלי בלקסיקון התשובה חיובית, אבל אני דוגמה טובה, לדוגמה רעה. אז תישארו שחורים. (באנגלית זה נשמע טוב!).
אז כשיוני מיוני אופנועים התקשר אלי אמש ומסר כי הורסיס פה ומחפש רוכב, לא חשבתי פעמיים.
לפני שיקום הנודניק התורן (האמת קשה לי להפסיק עם זה) ויגיד "בלי תמונות זה לא קרה.." אז:
אז מה היה לנו שם?
בדיוק מאותו המקום בו אספתי את ה-MT 900 טריסר זצ"ל, המתין לי הוורסיס, גדול ב-100 סמ"ק
מהיאמהה, אם נוכחות מרשימה יותר, בצבע ירוק חמאס שעבר כביסה, 4 בשורה במקום 3 בשקל...
לא חיכיתי לשמוע הסברים מדרור, פשוט הנעתי ויצאתי לדרך, אי שם באיזור נס הרים אמרתי לעצמי
שאולי חשוב לבדוק מצב הדלק, מסתבר שמישהו למעלה מכוון אותי נכון, נורת ה-E מהבהבת נואשות
אז ירדתי לבית שמש לתדלק....פחות 74 שקל ועם הרבה יותר אוויר בריאות המשכנו כשהפעם העברתי
את מצב המנוע מ-L (לפלף) ל-B (בריון?) ויסלחו לי אלוהי הקוואסקי שאין לי מושג ירוק מה אומר כל
דבר אבל הלב שלי אומר שBריונות זו המחלקה שלי...
אז איך היה, היה טוב, האופנוע נוח, זריז, מרווח, משתף פעולה מהרגע הראשון, לא לקחתי אותו לקצוות
כי אני כמעט אף פעם לא שם ,אבל כן לחצתי אותו, ואני נשבע בשם כל משטרת התנועה שלא עברתי
את המהירות המותרת בגרמניה באוטובאן...
איך הוא בהשוואה ל-MT, בדיוק על זה רציתי לדבר אתכם, ה-MT קטן ממנו זריז מאד מרגיש כמו ברוס
לי מול ארנולד שוונצנגר בגרסה הצעירה שלו, שניהם טובים לחרחר מריבה בבר אופנועים, ברוס לי יעשה
הכל חד מהר נקודתי ובשקט, בעוד ארנולד יקמט את היריבים והסביבה ביחד.
ניסיתי לדמיין אותי מספר למישהו שיש לי ורסיס, התגובות שאני מקבל היום כשמישהו שואל אותי "איזה אופנוע
יש לך" ואני עונה "וי מקס" הם בדרך כלל וואוו/זה החלום שלי/כבוד/ וכד' התשובה שאני אקבל עם הורסיס
היא "וואלה? אופנוע נחמד, לאחותי יש אחד כזה...".
אז קדחתי לעצמי יותר לעומק, האם אכפת לי מה אומרים, זהו שלא, היום אני בגיל שממש לא אכפת לי מה
מה אומרים/חושבים האחרים, להפך לפעמים אני בעד לעשות דווקא...ויאללה בלאגן!
אין ספק שבקרב המשימות שלי שלי הורסיס תופס את המקום הראשון ביחד עם הויסטרום 1000 ה-MT
בינתיים יושב על הספסל ומתחמם רק על הקווים.
עכשיו נשאלת השאלה איך משיגים את הכלי הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בבדיקה נוספת מצב-L לפלף ו-F מצב- fuking good
ה-L נותן 75% מיכולת המנוע לגשם
ה-F משחרר 120 סוסונים נחמדים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!