יתקע במכס,הזונות לאחרונה עוצרים כמעט הכל.
תצפה ל50% תוספת על מחיר המוצר והשילוח,ככה שאם לא יתקע אז תופתע לטובה.
איכות סבירה מאוד ושבריר מהמחיר של המקורי.
אני רוכב מתחיל למחצה, וברשותי CBR250 2012 שעבר כבר חיים לא קלים איתי ולפניי ולראיה לא מעט שפשופים וסדקים בפרינגים. עכשיו שהחלטתי לא ליפול יותר חיפשתי קצת וראיתי באיביי אמזון ושות' סטים קומפלט של פלסטיקה במחירים מצחיקים, באיזור השלוש מאות חמישים דולר כולל משלוח.
האם למישהו יש ניסיון ויודע להעיד על האיכות? והאם החבילות האלה נתקעות במכס? מן הסתם זה חתיכת קרטון גדול, אף פעם לא הזמתי משהו כל כך גדול ויקר ורציתי לדעת אם למישהו יצא או ששמע.
תודה מראש לעונים!
יתקע במכס,הזונות לאחרונה עוצרים כמעט הכל.
תצפה ל50% תוספת על מחיר המוצר והשילוח,ככה שאם לא יתקע אז תופתע לטובה.
איכות סבירה מאוד ושבריר מהמחיר של המקורי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
האיכות לא אותה איכות.. פחות עבה, יותר שביר והרבה פעמים לא ישב בהתאמה מושלמת, לא אותה צביעה, ייתכנו רווחים וכו'... זה על הצד השלילי.
על הצד החיובי, אתה מקבל 85% מהמוצר המקורי ב20% מחיר..
וכמובן תלוי בקנייה עצמה. אני בטוח שיש חלופיים כמעט אותו דבר ויש חלופיים שהם על הפנים.
תודה רבה על התשובות המהירות!
MUDALE, האם ראית ונגעת בסט כזה מורכב? מה לא נראה לך טוב ספציפית?
אני לא ספקן בקשר לתשובה רק סקרן לעוד פרטים
פלסטיק שונה
הרכבתי על אופנוע של חבר (שהספיק למות לפני שנה) הצבע שהוא הזמין הגיע מעט כהה יותר אבל חוץ מזה הכל נכנס בקלות למקום חוץ מהמסכה הקידמית שהיה חסר מילימטר באחד מחורי ההברגה אבל הפלסטיק יחסית גמיש אז לא ממש הפריע
אייר טק עושים פיירינגים מפייבר ומקרבון והאיכות שלהם יותר טובה מהמקור..תבדוק אם יש לאופנוע שלך
http://www.airtech-streamlining.com/index.html
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
משתתף בצערך דבר ראשון.
באייר טק לא מצאתי..
הבנתי את הראש נראה לי, אתה זוכר אם עבר חלק במכס?
שקלתי גם את הנושא.
אבל בCBR250 המיכל לא מגיע כחלק מהפיירינג. מה שאומר שיש צורך לטפל בו בנפרד (בהנחה והוא שרוט) ויש סיכוי גבוה שהצבע של הפיירינג החדש לא יתאים. במיוחד אצלי, בצביעת הTricolor.
עם החבר אני לא יודע
אני הזמנתי סט מאייר טק לפני שנה בעלות של 500 דולר בערך ועבר חלק
מצד שני הזמנתי לפני חודש סט קרבורטורים ב600 דולר ועכשיו שילמתי עוד 1300 ש"ח מכס
כנ"ל לגבי פנס אחורי שהגיע לפני שבוע (45 דולר) וכנ"ל לגבי הצתה ב400 דולר שהזמנתי לחבר (עדיין מעוקב במכס והצפי הוא עוד 55% תשלום)
בכל מקרה אני לא מבקש מהמוכר לכתוב שום דבר מיוחד על החבילה,ומשום מה חלקים מסין לא נתפסים ב98% מההזמנות שלי (ואני מזמין המון).
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
הבעיה בצביה כללית היא בעיקר בצורך להפרד מהאופנוע לכמה ימים, מה שפחות אפשרי כמדובר ,כלי תחבורה יחיד.
פיירינג אני יכול להחליף בעצמי בחניה במשך הסופ"ש.
בכל אופן, סתם השתעשעתי ברעיון. הפיירינג לי במצב סביר.
אני רק אגיד משהו אחד.
חבר החליק עם ZX10R. קיבל הצעת מחיר ממטרו ע"ס 6,000 ש"ח.
הזמנו לו את החלק מחו"ל ויצא לו סה"כ, כולל כל המכס, 2,000 ש"ח.
זה הכל.
תגיד תודה שזה לא הונדה או ב.מ.וו
גאנטים...33 אלף
6000 שקל (כן 6000) מחול במזוודה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
והכל באיכות שאפשר לחיות איתה? פשוט ראיתי טמבון חלופי לאוטו שנשבר כמו קליפות ביצים אפילו בלי תאונה (מהויברציות בלבד!!! דמיין לך) אצל חבר ואמרתי אם זאת הכוונה עדיף לעשות מהאופנוע נייקד... כי זה מחיר דיי חשוד
לגבי הגאנטים
מקורי של במוו שהגיע מגרמניה
לגבי הפיירינג
יעשה את העבודה מעולה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תודה רבה!
יאללה אודי השתכנעת?