במיוחד אם אתה יבואן יחיד למותג...
במיוחד אם אתה יבואן יחיד למותג...
אתה מעייף אותי, מאוד מעייף...אין לי כוח ואני באמת לא חושב שאתה מבין משהו בחלקים.
אתה לא יודע אפילו איך הם נראים ומה עושה היצרן.
אסביר שוב כדי שלא תגיע לגיל זיקנה בלי הידע "החשוב" הזה...
אסביר לאט, אולי תבין מהר.
1. מותחן שרשרת של סוזוקי בי-קינג מגיע רק בצבע זהב, זה המקור ואין צבע אחר...מובן?
(ובוא לא נשכח שקיבלתי גם ציר אחורי, גם מגן שרשרת וגם מותחנים מקוריים
במחיר ההזוי של 250 יורו...כנראה משומשים, מגנבים, שמצאו אופנוע לפירוק, שנפל ממשאית )
2. הזרוע לא "מלוכלכת" בגריז, יש משחה שדומה לגריז, בצבע לבן והיא נמצאת על מסילת הפלסטיק כבר מהיצרן!...מובן?
3. 1600 דולר זה המחיר לצרכן סופי, בחנות, או בכל מקום אחר! עופר-אבניר לא קונים את הזרוע במחיר הזה
- היא עולה להם בערך 800 דולר כולל הכל גם המיסים והשילוח, על המדף של המחסנאי...ברור?
4. אם היית מבין טיפה באופנועים, חלקים ובמיוחד חדשים, לא היית חופר כך על זרוע חדשה
ומעלה ספקולציות על אופנועים מפורקים ואו גנובים ורווחים של מוכרים.
עזוב אותי באמאש'ך אני מודה באמת רק תרד ממני...אני MasterOz , שקרן מדופלם...
הזרוע מפלסטיק ממוחזר, ירדה מאופנוע גנוב, המוכר טעה במחיר והמותחן מעיסת נייר שצבועה בטוש זהב,
בסדר?
אה כן, ה"גריז הלבן" ....זה כי התרגשתי מאוד, אז השפריץ לי קצת. טוב?
עכשיו תן לי מנוחה, לך תרכוש חלקים חדשים ואו משומשים במחירים מופרעים ותמשיך לחייך.
נשמע הזוי נכון? אני רק רוצה שתכפיל 9500 בשתיים כי את זה לקחה המדינה.
כלומר העלות אחרי הכל, נגיד 20000 דולר.
עכשיו, רק תוסיף בדולרים את הרווח של היבואן ואל תוסיף מע"מ
בוא ניתן לו 5000 דולר לעיסקה - דהיינו 25 אלף דולר ורק נכפיל בארבע (יעני שער הדולר וכל המיסים בפנים)
יוצא 100 אלף שקלים דנדשים, אני טוען שהוא "היבואן" חומס ממך עוד 100 אלף שח רווח.
נשמע קונספירצייה, נכון? זה מה שיש לי להציע עד שיוכח אחרת.
אה, אלביס פרסלי וברוס-לי וגם בוב מארלי...בחיים. שתדע לך!
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 05-04-2017 בשעה 21:26.
אתה עדיין מדבר פה על סכומים לא נתפסים של חזירות בהתגלמותה.
DUCATI Monster 1200s
הנקודה שלי , ובמובן מסויים של המכתב שהתחיל הכל , שמי שלא משלם המון מיסים יש לו יתרון מובנה.
(בלי להכנס לתקורות של עובדים , השכרת חנות , אחריות , חלפים וכו')
אז כן , אולי יש כאלו שמנצלים כשלי שוק (ללא ספק צריך לאפשר יותר מיבואן אחד , 110% איתך פה) , אבל זה לא משנה את הנקודה הזאת בשום צורה ואופן.
גם אם הרווח לא היה חזירי , הוא לא היה הרבה יותר נמוך מזה. אתה צריך לזכור שזה לא ענף קמעונאות או ענף אחר עם מחזורי מכירות מטורפים.
אז כל הדברים שהתעלמנו מהם , בסוגריים למעלה חייבים ליפול על כמות מאוד קטנה של מכירות ולכן הרווח שאתה מחשב נראה לך מטורף.
הוא רווח יפה , אבל הרבה פחות מרשים ממה שזה נראה לך במבט וחישוב זריז כמו שאתה עושה.
הם מוכרים בזול יותר מאשר החנויות לא כי הם נחמדים, לא כי הם רוצים לטובת הרוכבים. הם מוכרים בזול כי הם לא משלמים מכס בזמן היבוא. הם מוכרים בזול כי הם לא משלמים מע"מ בזמן המכירה. הם מוכרים בזול כי הם גונבים מאיתנו, האזרחים. הישראלים, הרוכבים והלא רוכבים.
הם מוכרים בזול ועדיין, על כל מוצר שהם מוכרים, בעל חנות המוכר מוצר זהה ובמחיר זהה – ירוויח פחות!
יש הרבה בעלי עסקים בתחום שלנו אשר עושים כמיטב יכולתם על מנת להביא לארץ מותגים ומוצרים במחירים זולים ככל הניתן ולא פחות מנסים לקדם את התרבות המוטורית בארץ. אם זה בחסויות למירוצים ואם זה בימי הדגמות וימי עיון לכלל הרוכבים.
אז למה אתם נותנים לתופעה הזאת יד? למה אתם ממשיכים לקדם ולחזק את אותם אנשים שמוכרים לכם בשחור?
הם דופקים אותנו (הישראלים), אותנו (הרוכבים) ואותנו (בעלי החנויות והחברים שלכם).
תשמע, אני לא הכי מסכים איתך, כי יש חנויות (כאלו שמשלמות מס ואת כל הפינוקים שמדינת היהודים גונבת ממך) שהתמחור שלהם משקף את המחיר כולל רווח של נניח 20-30%, ויש חנויות שהתמחור שלהם מגלם רווח חזירי של 100-150%. אז אמנם אלו חנויות אביזרים ולא אופנועים, אבל זה מראה שכן אפשר להרוויח ולא לשתות את הדם של הלקוחות. אם יש חנויות אביזרים, אני לא רואה סיבה שגם אלו שמוכרות אופנועים לא ינהגו ככה. אבל במדינה בה 'פראייר' היא מילת גנאי, ומצד אחד כל אחד יעשה הכל כדי לא לצאת פראייר ומאידך תמיד יחפש את הפראייר התורן שממנו יוכל לעשות קופה, מה לנו להיות מופתעים שיבואן יחידי למוצר (קרטל) לא יעשוק את הלקוחות שלו ככל שהוא יכול? רק תסתכל על ה'מבצעים' שצצים בממוצע של 8 חודשים מתוך שנה ותבין שאם היבואן מרוויח במחיר 'מבצע' אז הוא מרוויח פי כמה בתמחור רגיל.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
למרות יציאת מצרים נשארו מספיק עבדים
ומספיק עבדים מקושרים שמצדיקים את מי שנהנה מעבדותם
חג חרות שמח
טוב אז אם זה לא היה ברור אז אני חוזר
אני מצטער שקראתי לך שקרן זאת לא הייתה הכוונה שלי, לכן התגובה נערכה בתוך פחות מדקה
דבר שני בוא נשים בצד דברים שלא אני ולא אתה כנראה לא יודעים ב100 אחוז , כמו איך חלק אמור להגיע ממפעל וכמה היבואן מרוויח
(לדוגמא אני החלפתי באופנוע שלי מחליק שרשרת מפלסטיק , בעצם אותו חלק מגורז שעל הזרוע שהזמנת , והוא היה ללא שום גריז עליו, אולי היפנים כן מגרזים?)
בכל מקרה הטענה המרכזית שלי היא שאתה לא יכול התלונן על מחיר לצרכן בארץ על חלק מסויים, ובאותו נשימה להשוות אותו למחיר שהוא הרבה פחות ממחיר הצרכן בחול, היתה צריך להשוות 10 אלף שקל ל1.6 אלף דולר, בכמה שאתה קניתה אותו, זה כבר עניין פרטי שלך.
בכל מקרה אין צורך לרדת לרמה של ילד מתבגר עם "השפריץ לי קצת".
יום טוב לך
מי משלם מע"מ?
היצרן?
היבואן?
הצרכן?
מי בדיוק?
ובין השורות, אני מבין שאתה עצמאי. אתה אמור להבין מה זה מע"מ. ומי באמת אוכל אותה מהמס ששמו המלא הוא מס ערך מוסף. המס הכי לא פרוגרסיבי בעולם.
היצרן, שמייצא את תוצרתו אל מחוץ לארץ היצור לא משלם מע"מ. הוא גם לא גובה מע"מ.
היבואן מחזיק את הרכב בבונדד- מחסני ערובה בנמל. לא סתם. כל עוד הרכב שם היבואן לא משלם מיסים כלל. לא מכס ולא מע"מ.
הצרכן משלם מע"מ בעבוע בוע משלם.
אז אם הצרכן הוא פרטי, הוא סופג את כל המע"מ. מדברים על יוקר המחיה, רק במע"מ מסתתרת מפלצת בשיעור 17% על מרבית ההוצאות שלנו. על ירקות אין מע"מ.
אם הצרכן הוא עסק, הצרכן מתקזז מול רשות המסים. שזה אומר שהוא מנקה את המע"מ ששילם בהוצאות שלו מהמע"מ שגבה בהכנות שלו ומעביר את ההפרש לרשות המסים.
אז אם אתה עצמאי, דע שהמדינה הפכה אותך לגובה מסים. ועוד סוג של מס גולגולת.
ועכשיו ליבואן, המע"מ לא משנה לתמחור שלו כהוא זה. ואם קשה לך להבין, תיזכר במודעות על האוטובוסים לכאילו משאיות כמו סילברדו או ראם או פורד F350. הסכום המודגש הוא ללא מע"מ כי המע"מ לא משפיע על היבואן והקונה.
הראו לך באותות ובמופתים של פיקסלים שחורים, שהתמחור לצרכן בארץ הוא מופרך. אני טוען שהרווח הגולמי הוא אסטרונומי. אני טוען שעושקים אותנו היבואנים הרבה יותר ממה שעושקת אותנו הרגולציה והמיסוי.
איללכא...ואני מכיר כמה עסקים מסכנים עאלק שישמחו לעשות אצלך מגבית
אני מציע 1000 ש"ח במתנה ממני, בשטרות חדשים ולא מסומנים, כמו שאומרים במאפייה...
למי שיגיד לי, כמה עולה ליצר ליטר בירה גולדסטאר במפעלי טמפו.
במילים, אלף שקלים חדשים למי שיודע את התשובה...
אני יודע את התשובה, בעוד 24 שעות אני מוכן גם לפרסם אותה.
אני מוכן לכתוב את התשובה גם יותר מוקדם, אם אלף ש"ח לא מעניינים אף אחד.
יאללה...אני מחכה.
אני נותן רמז, לפאב צעיר שלא מוכר כמו משוגע...
חבית בירה של 25 ליטר, עולה בערך 425 ש"ח
ללא החבית כמובן, רק התכולה.
עוז,
אני יכול לקנות מחברה שעובדת בקוקה קולה ארגז של טובורג (20 בקבוקים של שליש=בערך 7 ליטר) בערך 100 ש"ח . אני מאמין שעלות היצור של הבירה, בלי הבקבוקים (30*20=600 אג'), עולה לייצר לכל היותר בחצי מזה, שזה שזה יוצא בערך 50 ש"ח ל7 ליטר, שזה בערך 7 ש"ח לליטר.
נעם 1,
כל מילה דובדבן!
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הלוואי, אבל זה לא נכון...
כשאספר לך את האמת, אני מקווה שלא תתעצבן.
זה בסדר, אני רגיל לשמוע שאני פראייר,
חמי וגיסי דואגים להזכיר לי את זה בכל הזדמנות
![]()
Sent from my LG-H815 using Tapatalk