בוקר טוב,
האופנוע המדובר הוא duke 690 2011
ביום חמישי האחרון בנסיעה למודיעין (כ-20 ק"מ ממקום העבודה), מתקרב לרמזור ומכניס קלאץ' רק כדי לגלות שהקלאץ' לא מפריד!
האופציה היחידה להתחיל נסיעה הייתה להכניס קלאץ' עד הסוף כדי שאוכל לנסוע, לאחר מכן העברת הילוכים כאילו נק' החיבור משתנה בין הילוך להילוך.
האופנוע נגרר למוסך (לא אציין את שמו כרגע) ושם הוסבר לי שהתקלה נבעה מנוזל הידראולי שהתיישן וכנראה התחמם יתר על המידה.
הנוזל הוחלף ולקחתי את האופנוע להחלפת צמיגים בת"א בהלוך לא הייתה בעיה - בדרך חזור (לאחר 20 ק"מ +-) שוב חזרה הבעיה!
אמנם לא באותה רמה, לא הייתי צריך להתחיל נסיעה בקלאץ' לחוץ עד הסוף אבל הנקודת חיבור שוב משתנה בין הילוך להילוך.
האופנוע כרגע נגרר לאותו מוסך כדי להבין מה קרה שם, אשמח לעצה מיודעי דבר לגבי תקלה זו.
יכול להיות באמת שנוזל הידראולי מתחמם ברמות כאלה שהוא כבר לא עובד?
יש לציין ששני המקרים היו באמת בימים חמים מאוד!!
תודה![]()