תודה על התשובה המפורטת!
שאלת המשך אם אפשר
הבנתי שהמרווח נמדד כאשר השסתומים סגורים - כלומר אין לחץ עליהם מ CAMSHAFT בזמן compression stroke.
אם כך מדוע בספר רכב של הונדה רושמים למדוד מרווח בצילינדר 1 ו 3 רק עבור INTAKE - מדוע לא עבור EXHAUST? שסתומי הפליטה נמדדים רק לאחר סיבוב של 180 מעלות של ה CRACKSHAFT ועבור צילינר 2 ו 4 . ברור לי שכל בוכנה במחזור אחר בזמן נתון. עדיין לא ברור מדוע לא בודקים ביחד את שסתום כניסה ויציאה. תודה מראש :-)


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה