עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 18 מ 18

אשכול: האופנוע נכבה לי כל הזמן - רישיון A1

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    קודם כל, תעשי את הניסוי שהצעתי לך.
    אם תעמדי עם ברקס לחוץ, בלי לגעת בגז, ותתחילי לשחרר לאט את הקלאץ' - אני מבטיח שתמצאי את הנקודה שבה הסל"ד מתחיל לצנוח. זאת ההתחלה של הכיבוי.
    במצב תקין - ללא ברקס ועם תוספת גז - זאת הנקודה שבה האופנוע היה מתחיל לזחול קדימה.
    אבל משום שאת עומדת עם ברקס, המנוע לא מצליח להזיז את הגלגל - אלא הגלגל עוצר את המנוע ומכבה אותו, כי כשהקלאץ' משוחרר, קיים קשר "קשיח" בין השניים.
    או שהם יסתובבו ביחד, או שהם ייעצרו ביחד.
    התרגיל הזה נועד לאמן אותך במציאת נקודת החיבור, בלי הצורך להשתלט על אופנוע שמתחיל לנסוע.
    השלב הבא הוא "להקפיץ" את הקלאץ' עד לנקודת החיבור, וללמוד לשלוט במהירות האופנוע כשהוא זוחל במהירות נמוכה באמצעות הקלאץ'.
    אתמול היה לי שיעור נהיגה ועשיתי את הניסוי שאמרת לי, אני לא יודעת איך עשית את זה, אבל כל השיעור לא נכבה לי המנוע חחח, זה עזר לי ממש להבין איפה נקודת החיבור שבאופנוע. יצאתי לכביש וגם הצלחתי להתחיל נסיעה בזינוק, כך שהטיפ שלך עזר לי בטירוף!!! המון תודה לך על זה.

    נותר לי רק לשמור על הרצף הזה וכמובן לתרגל את השמיניות (שגם הלכו לי בצורה הרבה יותר חלקה אתמול).
    תודה לכולם על כל התגובות!

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fast26 צפיה בהודעה
    אתמול היה לי שיעור נהיגה ועשיתי את הניסוי שאמרת לי, אני לא יודעת איך עשית את זה, אבל כל השיעור לא נכבה לי המנוע חחח, זה עזר לי ממש להבין איפה נקודת החיבור שבאופנוע. יצאתי לכביש וגם הצלחתי להתחיל נסיעה בזינוק, כך שהטיפ שלך עזר לי בטירוף!!! המון תודה לך על זה.

    נותר לי רק לשמור על הרצף הזה וכמובן לתרגל את השמיניות (שגם הלכו לי בצורה הרבה יותר חלקה אתמול).
    תודה לכולם על כל התגובות!
    שמח שעזרתי.
    אם יש שאלות נוספות - את מוזמנת לשאול.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    מוסיף את השנקל שלי לגבי השמיניות.

    שימי לב במסגרת השמיניות שאת מבצעת בשיעורים שככל ששינוי הכיוון נעשה בנינוחות ובאופן עגול בין הכניסה והיציאה ממרכז ה-8 (שימי לב שמרכז ה-8 הוא למעשה ישר מאשר פרופר "X", כך שביכולתך לבצע את הסיבוב באופן עגול ונינוח יותר), כך תוכלי לבצע את השמיניות באופן חלק ולצבור מהירות שתייתר את השימוש במצרעת ותאפשר ביצוע שמיניות עם הקלאצ׳ בלבד (תכלס, השימוש במצרעת באמצע השמונה אינו נדרש).

אשכולות דומים

  1. הזמן לשדרג?
    על ידי Dddsh בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-03-2017, 16:54
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-02-2017, 20:19
  3. האופנוע נכבה שאני מוריד הילוך
    על ידי gartiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 14:25
  4. 50 סמק איטי רצח... עוקפים אותי כל הזמן... זה כזה נורא?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 14-02-2016, 08:16
  5. הגיע הזמן להחליף שרשרת?
    על ידי Bluebunny בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 20:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO