ככלל אין בעיה להשתמש בקיט הנמכה (רצוי בזול מחו״ל) לאופנוע של כמה עשרות מ״מ 10-60.
עם זאת, רצוי להנמיך כמה שפחות (הייתי נמנע מלעבור את ה 40 מ״מ) וכן יש לתת את הדעת לכך שיש להתאים גם את המזלג הקדמי ביחס להנמכה ולא להנמיך מאחורה ולסגור עניין.
שלום לכם,
האם אפשר להנמיך גובה מושב ב - נינג'ה 250 / CBR250 (בעזרת קיט הנמכה או כל רעיון העולה על רוחכם)?
אני יודעת שהם יחסית נמוכים, אך אני זקוקה לעוד מספר ס"מ לזכותי (בכל זאת, 152 ס"מ גאה).
*כיום רוכבת על קטנוע הונדה PCX ורוצה לעלות לליגה של הגדולים*
תודה לעונים!
ככלל אין בעיה להשתמש בקיט הנמכה (רצוי בזול מחו״ל) לאופנוע של כמה עשרות מ״מ 10-60.
עם זאת, רצוי להנמיך כמה שפחות (הייתי נמנע מלעבור את ה 40 מ״מ) וכן יש לתת את הדעת לכך שיש להתאים גם את המזלג הקדמי ביחס להנמכה ולא להנמיך מאחורה ולסגור עניין.
לדעתי עדיף קודם כל לנסות תקופה לפני שמנסים פתרונות כאלה. אולי תגלי שהשד לא כזה נורא. אפשר להישען על רגל אחת ברמזורים, לא סוף העולם.
אין בארץ קיט הנמכה לנינג'ה 250 (מבדיקה מול מטרו).. לגבי CBR250 אין לי מושג עדיין אם קיים קיט בארץ.
יש לך מושג על מישהו שעובד בצורה כזו (של הזמנה מחו"ל והרכבה מקצועית)?
לא תיכננתי להנמיך הרבה במילא.. מספיקה לי רגל אחת על הכביש (ככה אני גם על הPCX שלי, למרות שאני מגיעה עם שני רגליים כמעט מלאות לכביש.. רגילה להיות עם רגל אחת ברמזורים)
תודה
היי,
ישבתי על דיוק של ק.ט.מ (שגבוה משני האופנועים שציינתי ב2-3 ס"מ) ובקושי הייתה לי רגל אחת על הכביש..
אפשר להזמין קיט בeBay באיזה 200-300 ש״ח עם משלוח לארץ וכמעט כל מוסך יוכל לבצע את ההנמכה (זה לא כזה מסובך) אם כי במידה ומדובר באופנוע חדש רצוי להתקין בסוכנות שאת רוכשת ממנה ולקבל אישור שההנמכה נעשתה על ידם ואינה פוגעת באחריות היבואן / יצרן (כמובן שתוודאי לפני רכישה). מניסיון, לא מדובר על שינוי מהותי שיתנגדו לכסותו.
בגדול, לכי על זה בראש שקט.
אני אבדוק את הרעיון..
יש לך קישור לקיט הנמכה מומלץ מאיביי לנינג'ה250 / CBR250 ? (אני לא יודעת מה בדיוק לחפש)
המלצתי היא לנסוע עליו ללא הנמכה, אחרי הכל רוב הסיכויים שעשית את הלימודים שלך על נינג'ה 300 רגיל.
הנמכה מעולה ליציבות על הכביש אבל כשיש בורות (כמו ברוב הכבישים בארץ) אז זה מורגש לרעה.
אם לא ילך לך עם הגובה הרגיל שלו אז את תמיד יכולה לקנות קיט מחו"ל - אחרי שתבררי בפורומים בחו"ל איך היא בפועל ואם מרוצים ממנה - ולהדביק אותו לרצפה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שים לב שבחלק מהאופנועים וכתלות בכמה אתה מנמיך השרשרת עלולה לגעת ולכרסם מקומות שהיא לא אמורה להגיע אליהם.
כמו שהמליצו כבר כאן הייתי ממליץ לחכות קצת ולנסות לראות אם אתה מתרגל, כשלב שני אם יש הרבה "בשר" על הכיסא הייתי הולך לרפד שיגלח מהספוג של הכיסא, משחק עם הגיאומטריה של האופנוע תמיד צריך להיות שלב אחרון שאין ברירה
תראו, ברמה העקרונית גם אני לא מתלהבת כלל משינויים למינהם במכלול של אופנוע - עם זאת, כאשר אין לי אפילו רגל אחת על הכביש אני לא הייתי בטוחה עד כמה זה חכם להתרגל לזה..
בנוגע לריפוד של המושב - אני אבדוק גם את האופציה הזו אך לא בטוח שהיא תניב לי מספיק טווח גובה בפני עצמה (אני לא מאמינה שיש עומק של 4 ס"מ במושב וגם אם כן לשבת על פלסטיק זה לא נעים במיוחד).
לימודי הנהיגה על A1 לנמוכי קומה כמוני לרוב מתבצעים על קסטומים למינהם שהישיבה עליהם מאד שונה - שפחות מושכים אותי באופן אישי.
אני לא הייתי רוצה לפנות ישר לרישיון האוטומטי שמשרד התחבורה מציג לA1 ולהסתפק בקטנוע אוטומטי אלא כן מעדיפה לברר את הנושא של התאמת אופנוע לפחות לרגל אחת שלי על הכביש.
תודה לכולכם על התשובות אגב![]()
וואלה? על קסטומים? זה חדש לי.
כשאני יושב מלא על הקטנוע אני לא מגיע עם 2 הרגליים לכביש (לדוגמה) אבל כשאני עומד/מטה אותו אז הכל טוב.
גם כשאת עומדת והוא בין הרגליים את לא מצליחה להגיע לרצפה עם רגל אחת?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שישבתי על הדיוק (שגבוה ב2-3 ס"מ מהאופנועים שציינתי) בקושי היה לי קצות האצבעות של רגל אחת...
אני לא יודעת מה רוחב המושב אבל בהרגשה הזו לא הייתי רוצה לעלות על הכביש
תבדקי בפורומים בחו"ל לגבי קיטים וכמה הם מזיקים לאופנוע אם כן.
קודם תתבייטי על הדגם שאת רוצה.
עלי והצליחי שועית
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
תודה רבה!
אלו הם הדגמים שאני רוצה ככה שזה לא חיפוש כזה רחב..
אני אשמח אם יש לך קישורים לפורומים שכאלו, בקושי את הפורום הנוכחי מצאתי![]()
את מחפשת כביש 250? או שטח?
כי מדומני בארץ הכל בכביש מתחיל מ300..
או יד שניה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk