מה שאתם טוענים זה ש-michelin לא מתאימים לאקלים הישראלי? או דגם ספציפי.
מה שאתם טוענים זה ש-michelin לא מתאימים לאקלים הישראלי? או דגם ספציפי.
אני אגיד לך את דעתי האישית... על קטנוע.
היה לי גלגל סיני בקיץ והכל נסע סבבה עד העונת מעבר.
אחר כך הבאתי מישלן, הכל היה אדיר בכמה רמות בעונות מעבר, בחורף....אתה מגיע לקיץ והוא פשוט גורם לך לנסוע כאילו אתה בדריפט.
האספלט פה פשוט חם בכמה רמות שהוא לא מתמודד (לדעתי) איתו ממש יפה.
נכון יש עוד פקטורים אבל עדיין...
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אז בסופו של יום איזה צמיג עדיף שיתאים לכל העונות?
או שתכלס אפשר צמיגים לחורף ועונות המעבר וזוג נוסף לקיץ(לא ממש פרקטי)?
אם זה קטנוע אז לא פרקטי... לפי דעתי.
אני נוסע על מישלן ביום יום וסבבה.
אני הבנתי שיש כמה משוגעים לדבר שיש להם סט קיץ וזה חורף... לא יודע איך יש להם זמן להחליף לבד אבל respect.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=w1leVfe5EGg
הוא מפרט את העניין די לעומק. אני אוהב את הערוץ שלהם.
מדהים... ומדויק.
שמרתי את הערוץ הזה.
הוא גם מסביר על שלבי הצמיג למי שלא מבין כלום וחושב שכל מהצמיגים אותו הדבר.
בהחלט סרטון מעניין לכל הדעות.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אכן ערוץ מעניין.
וStrokes 2 , התכוונתי לאופנוע ולא לקטנוע.
רוצה להגיד בעניין הדיאבלו 2.
אני אילתי.
בקיץ הקודם היינו סביבות ה50 מעלות.
הצמיג הרגיש לי מצויין בכביש 12 ו40.
תלוי איזה אופנוע.
אישית אני חושב כמו תימני, אז הכל כלכלי. נשאר עם אותו הצמיג ונוסע מינהלתית כדי לשמור על חייו בקיץ.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שלא תבין אRני... לא מתקמצן בכלל על צמיגים. כשצריך להחליף מחליף אבל אם יש אפשרות לגרום לצמיג (שידוע שהוא יחיה פחות בקיץ) להעריך את חייו, אני אעשה הכל כדי לעשות את זה.
*צמיג חייב להיות מוחלף לפני זמנו המקורי*
אומר את זה לכולם, אם הצמיג ב 90 אחוז אז אני אחליף אותו... אם הוא אפילו ב 50 ויבש אחליף אותו... פשוט כי חוויתי בלימות קשות בעבר (גם בסיבובים) ואני יודע כמה זה חשוב כדי לא להימרח.
מאותה סיבה אני ממליץ לאנשים גם להחליף רפידות בלימה לפני הזמן ושמן כל 5 אלף. ככל ששומרים יותר מורידים, את הסיכוי להרבה בעיות כלכליות גדולות יותר (חשיבה של תימני).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk