שלום לכולם רציתי לספר לכם על סיטואציה שעכשיו אני עובר עם החברה ה"מעולה הזו"
רכשתי אופנוע kawasaki z250 לפני 3 חודשים חדש מהחברה .. האופנוע מההתחלה עשה בעיות בקלאץ' וכל פעם שהייתי הולך למוסך של מטרו היו אומרים לי שהכל תקין ושאני ימשיך ליסוע {כביכול להרוס את הקלאץ לגמריי} כמובן שהתווכחתי כמה פעמים ופשוט לא רצו לתת לי מענה.. כרגע האופנוע 3 שבועות במוסך ולא עשו איתו כלום בגלל אישורים מהמנהל הטכני שייתן למוסך כסף על עבודה ... הסניף שממנו קניתי לא רוצים לעזור /המנהל מוסך לא טורח בכלל להשיג אישור תיקון והשירות לקוחות הכללי שלהם רק מעביר אותך ואומר שזה "יטופל" .... עכשיו אני בסיטואציה שבו האופנוע 3 שבועות במוסך ואף אחד לא רוצה להזיז תתחת שלו בשביל אפילו לעזור ... מה אתם חושבים כדאי ללכת על תביעה?