עם כל הצער שבדבר זה לא חדש איתם. מטרו חברה גרועה וחבל שככה.
שלום לכולם רציתי לספר לכם על סיטואציה שעכשיו אני עובר עם החברה ה"מעולה הזו"
רכשתי אופנוע kawasaki z250 לפני 3 חודשים חדש מהחברה .. האופנוע מההתחלה עשה בעיות בקלאץ' וכל פעם שהייתי הולך למוסך של מטרו היו אומרים לי שהכל תקין ושאני ימשיך ליסוע {כביכול להרוס את הקלאץ לגמריי} כמובן שהתווכחתי כמה פעמים ופשוט לא רצו לתת לי מענה.. כרגע האופנוע 3 שבועות במוסך ולא עשו איתו כלום בגלל אישורים מהמנהל הטכני שייתן למוסך כסף על עבודה ... הסניף שממנו קניתי לא רוצים לעזור /המנהל מוסך לא טורח בכלל להשיג אישור תיקון והשירות לקוחות הכללי שלהם רק מעביר אותך ואומר שזה "יטופל" .... עכשיו אני בסיטואציה שבו האופנוע 3 שבועות במוסך ואף אחד לא רוצה להזיז תתחת שלו בשביל אפילו לעזור ... מה אתם חושבים כדאי ללכת על תביעה?
עם כל הצער שבדבר זה לא חדש איתם. מטרו חברה גרועה וחבל שככה.
ערב טוב,
לידיעתך, מטרו ויבואנים אחרים לא נוגעים באופנוע בתקופת האחריות לצורך תיקון ליקוי לפני שהיצרן מאשר להם לנגוע באופנוע - אחרת היצרן יוכל להתנער ממטרו במידה ויש צורך לתקן את האופנוע וכמובן שגם לא ישלם למטרו ולמוסך.
כך שהם כן טורחים להשיג אישור אלא שהתהליך לוקח זמן רב גם מול הגורמים ביאמהה בחו״ל שעוברת על הסטוריית הטיפולים כדי לנסות לנפנף את תביעת האחריות שלך ו/או להפיל את התקלה על מטרו, בדיקה אם היו עוד מקרים בסדרת היצור וכיוצ״ב ... במקרה שלך זה חופשי יכול להתמשך לאחר החג מאחר והגורמים הרלוונטים במטרו בדרך כלל בחופש בפסח...
בנעליך, הייתי משתמש בשירותי עו״ד שיפנה במכתב דרישה (בדרך כלל נהוג לפנות קודם במכתב ממך בדואר רשום אך לא הייתי פועל כך ללא עו״ד מאחר ואתה יכול לפגוע בקו תביעה מאוחר יותר) ואם אין ברירה בהמשך אז תביעה (כמובן שכבר במכתב תוכל לדרוש פיצוי על עלויות נסיעותיך היומיות בזמן ההמתנה וכיוצ״ב). כמו כן, יתכן שבשלב זה, מטרו יואילו לתת לך לבצע שימוש בכלי אחר בזמן ההמתנה (לא הייתי בונה על זה אבל תנסה אם לא בא לך להיות ללא כלי במהלך פסח). יחד עם זאת, תיקח בחשבון שברגע שגורם משפטי מעורב, יתכן שהמחלקה המשפטי תורה שלא לנגוע באופנוע עד שהדברים יובהרו והדבר יהיה כרוך בזמן המתנה נוסף...
מנחוס ברמות על אבל זה לא אישי אלא חלק מהפרוצדורה שבשגרה כשמבקשים לממש את האחריות :/
הבעיה היא שהכלי מהתחלה עשה בעיות... עושה בעיות בהתנעה.. רק בפעם השניה נשאר מונע.... ביום שלקחתי אותו מהסוכנות אפילו הצמיגים לא נראו לי כמו חדשים כי בקושי היו לו את החריצים האלה.. בכל מקרה הבעיה העיקרית הייתה הקלאץ וביקרתי במוסך 3 פעמים וכל פעם אמרו לי אין בעיה גבר תמשיך ליסוע הוא תקין וידעתי שהם רוצים שאני יגיע למצב שאני יהרוס לגמרי , אז לפני 3 שבועות שמתי את האופנוע במוסך ועד עכשיו לא טיפלו לא נעליים .. הסוכן ביטוח שמכר לי את הכלי בכלל מפנה אותי לשירות לקוחות כללי, שירות לקוחות מסננים שבועיים .. בקיצור אף אחד לא עוזר או מזיז עניינים חוץ מהמוסכניק שרוצה שאני יישלם בעצמי במקום לחכות לאישורים האלה... לא הגיוני כלי שיש לו בקושי 3 חודשים ששילמתי עליו סכום רב ייהרס לו משהו כשיש לי אחריות ועוד אני צריך לשלם על תיקון קלאץ !!!
אתה בטוח שקנית כלי חדש?
לפי התיאור על הקלאצ' והצמיגים נשמע שקנית כלי נסיעות מבחן..
בכל מקרה, כמו שדובר פה רבות בפורום, על האחריות יבואן לא ניתן לסמוך ואני במקומך הייתי ממזמן לוקח את האופנוע למוסך אחר ולא מתקרב למטרו.
Sent from my T5 using Tapatalk
האופנוע במוסך של מטרו באשדוד ... למי המחיר ששילמתי הייתי אמור לקבל לקבל כלי חדש ולא כלי שהקלאץ בו גמור... הקטע הוא שאני לא רוצה לזרוק אלפי שקלים על תיקון של קלאץ לאופנוע חדש במיוחד אחרי כל הסכום שבזבזתי על הכלי עצמו
עם סגנון הכתיבה העילג של פותח השרשור, האצבעות מגרדות לי לנעול אותו אפילו בלי לחכות.
פותח השרשור יקר,
עברית שפה קשה, או שלא. נקודות - שמים נקודה אחת בסוף כל משפט, ולא תוקעים כמות שרירותית של נקודות בכל מיני מקומות. ותשתדל שההודעות שלך באופן כללי יהיו נעימות לעין לקריאה ולא ייראו כמו אוסף אותיות זרוק בפח זבל.
וזה שתכתוב שוב ושוב "בעיה בקלאץ'" לא יגיד לאף אחד כלום, כי זה לא אומר כלום. אין דבר כזה "בעיה בקלאץ'". יש "קלאץ' נשאר תפוס חלקית גם בלחיצה מלאה", יש "קלאץ' מחליק - סל"ד עולה והמהירות לא", יש כל מיני דברים, אבל אין "בעיה בקלאץ'". תתאר את הבעיה ואז אפשר יהיה להבין על מה אתה מתלונן.
מסכים עם האמור לעיל. אם אתה לא רוצה לחשוף בפנינו וכל העולם ואחותו מידע אז דיינו. אבל אל תבקש יעוץ, תשמיט פרטים מהותיים, תסנן מידע ואז תצפה ליעוץ שהוא אקטואלי למקרה שלך.
בכל מקרה, אל תמשיך לנסוע על כלי שספק אם הוא תקין ואל תשלם/ תבצע כל תיקון לפני שברור בפני מה אתה עומד מאחר שברגע שתתקן דבר מה באופנוע מטרו והיצרן יתנערו ממך והאופנוע לא יחסה תחת האחריות - לפחות בעניין הנתון!
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 03-04-2017 בשעה 23:16.
סלד עולה ומהירות לא, ובמוסך פתחו את הקלאץ וראו שהוא שרוף.....שוב איך שזה שקרה ישר השארתי את האופנוע במוסך ומאז לא התקדם שום דבר