ציטוט נכתב במקור על ידי Teac1455 צפיה בהודעה
אופנוע נקנה מסוכנות מטרו אשדוד דגם 2016 0 קילומטר ..קיבלתי אותו בדצמבר האחרון ...צמיגים היו לא שחוקים אבל לא חדשים והערתי למוכר על זה והוא אמר שאין בעיה ככה זה מגיע .. האופנוע במוסך מורשה מוטו הייטק שאליו הסוכנות באשדוד הפנו אותי ..האופנוע נשאר 3 שבועות במוסך בלי טיפול בעקבות חוסר תשובה מהשירות הכללי של מטרו ...הסוכן לא עוזר לי וכשאני מתקשר לשירות לקוחות כללי הם רק מבטיחים שיתקשרו אליי ויטפלו בי ובנתיים שום דבר לא קרה ולא מתכוון אפילו לקרות ..הגעתי למצב שאני על הקרשים בלי ידע מה לעשות
לא יודע מה הבעיה בהבנה, דווקא נראה לי הבנתי אותו..
- האופנוע נרכש ב 2016, חדש עם 0 ק"מ, במטרו אשדוד, נמסר לבעלים בדצמבר 2016.
- הצמיגים היו שחוקים לטענת הרוכש, במטרו אמרו שהכל בסדר וככה זה (אולי הרוכש לא יודע לאבחן צמיג ? אולי מלוכלך כי דחפו אותו לסוכנות על אבק )
- אחרי כמה פעמים נשרף הקלאץ', ועכשיו האופנוע במוסך מורשה מוטו הייטק (בעקבות הפניה של מטרו אליו)
- האופנוע 3 שבועות שם ועדיין מחכים לאישור טיפול בכלי.

הבנתי נכון teac1455 ?

ונראה לי שענו לך על השאלות.. זה תהליך שלוקח זמן כדי לקבל אישור לגעת בכלי שבאחריות.. עו"ד יכול לזרז את העניינים אם כי לפני פסח לא יהיה גם לו עם מי לדבר..