עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017

    מבחן השוואתי סופר-חשוב: ימאהה MT-07 מול סוזוקי SV650 מול קוואסאקי Z650.
    אחד המבחנים החשובים של השנה, במיוחד במחירים המטורפים שבהם הם נמכרים.
    קריאה מהנה.

    http://fullgaz.co.il/?p=120550


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מבחן כמו פעם

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    השיבר עולה 2000 שקל יותר מה-07. ה-CB650F עולה בערך 1000 יותר.
    ה-07 עולה 10000 יותר מהמתחרים שלו פה בביקורת.

    זה מרגיש כאילו הכתבה עוצבה להחמיא ליאמהה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    חבר'ה... סלחו לי בבקשה שאני מרשה לעצמי לתת ביקורת... אני יודע שלבקר אחרים זה קל, ולעשות בעצמך - הרבה יותר קשה.

    החומר זה מרגיש כמו סקירת התרשמות, לא כמו מבחן השוואתי.
    ציינתם שהימאהה "הכי כיף" - אין אף מקום שבו ברור במה בדיוק זה מתבטא. מה זה "המנוע הכיפי ביותר"? מה זה אומר לעזאזל?
    אם ב-SV "המנוע מצוין וההתנהגות הדינמית טובה משל השניים האחרים" - אז למה צריך להוסיף כסף ולקנות MT? בשביל אותו "כיף" שלא ברור מהו?
    לא מצאתם דוגמא טובה יותר לחוסר איזון של ה-יעני-Z מאשר "בלם קדמי נושך" ו-"בולם אחורי פשוט מידי"? זה יכול להגדיר המון אופנוע תקציב. ואם הבולם האחורי של ה-Z פח (יחסית לשניים האחרים, שגם הם לא בדיוק מגיעים עם אוהלינס) - אז למה לציין שה-Z "מהנה מאוד לרכיבה"? יחסית למה הוא מהנה (עם מנוע משעמם כהגדרתכם, ובולם אחורי גרוע) - יחסית ל-GS500?

    זה מרגיש כאילו אתם מפחדים להגיד מילה רעה, מתוך חשש שלא תקבלו יותר כלי מבחן אם "תקטלו" אופנוע מסויים.
    לכן המבחן מקבל צורה של "זה כיף, זה כיף, גם זה כיף". אז איפה האלמנט ה"השוואתי"? בהשוואה הרי, מישהו טוב יותר, ומישהו טוב פחות. גם אם זה הפרש של נקודות, ולא של נוק-אאוט. והמפסיד נמדד יחסית למנצח, ולא במונחים אבסטרקטיים של "כיף" או "לא כיף".
    בנוסף - חסרים מאוד נתוני צריכת הדלק וטבלת עלויות טיפולים. חסר מידע על רמת נוחות בתנאים שונים. חסר מידע על התנהגות בהרכבה.

    הרי אתם יודעים לעשות את כל זה. והאופנועים האלה מספיק חשובים לשוק המקומי, כדי להצדיק מבחן מעמיק הרבה יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חבר'ה... סלחו לי בבקשה שאני מרשה לעצמי לתת ביקורת... אני יודע שלבקר אחרים זה קל, ולעשות בעצמך - הרבה יותר קשה.

    החומר זה מרגיש כמו סקירת התרשמות, לא כמו מבחן השוואתי.
    ציינתם שהימאהה "הכי כיף" - אין אף מקום שבו ברור במה בדיוק זה מתבטא. מה זה "המנוע הכיפי ביותר"? מה זה אומר לעזאזל?
    אם ב-SV "המנוע מצוין וההתנהגות הדינמית טובה משל השניים האחרים" - אז למה צריך להוסיף כסף ולקנות MT? בשביל אותו "כיף" שלא ברור מהו?
    לא מצאתם דוגמא טובה יותר לחוסר איזון של ה-יעני-Z מאשר "בלם קדמי נושך" ו-"בולם אחורי פשוט מידי"? זה יכול להגדיר המון אופנוע תקציב. ואם הבולם האחורי של ה-Z פח (יחסית לשניים האחרים, שגם הם לא בדיוק מגיעים עם אוהלינס) - אז למה לציין שה-Z "מהנה מאוד לרכיבה"? יחסית למה הוא מהנה (עם מנוע משעמם כהגדרתכם, ובולם אחורי גרוע) - יחסית ל-GS500?

    זה מרגיש כאילו אתם מפחדים להגיד מילה רעה, מתוך חשש שלא תקבלו יותר כלי מבחן אם "תקטלו" אופנוע מסויים.
    לכן המבחן מקבל צורה של "זה כיף, זה כיף, גם זה כיף". אז איפה האלמנט ה"השוואתי"? בהשוואה הרי, מישהו טוב יותר, ומישהו טוב פחות. גם אם זה הפרש של נקודות, ולא של נוק-אאוט. והמפסיד נמדד יחסית למנצח, ולא במונחים אבסטרקטיים של "כיף" או "לא כיף".
    בנוסף - חסרים מאוד נתוני צריכת הדלק וטבלת עלויות טיפולים. חסר מידע על רמת נוחות בתנאים שונים. חסר מידע על התנהגות בהרכבה.

    הרי אתם יודעים לעשות את כל זה. והאופנועים האלה מספיק חשובים לשוק המקומי, כדי להצדיק מבחן מעמיק הרבה יותר.
    אני חושב שהיה אפשר לגשת למבחן הזה בכל מיני דרכים, ולבוא עם כל מיני קונספציות, אבל בסוף אתה פוגש אופנוע במציאות ורוצה לפגוש אותו כשהראש נקי ולתת לו לדבר אליך.
    מה שמאוד בלט במבחן היה שכמה שנרצה לדרג אותם בנקודות ולהגיד ההוא 8.5 אבל זה קיבל 8.7, בסוף הם כולם מצויינים ומדברים אליך קצת אחרת.
    זה באמת הדבר שהכי בלט - לא משנה מה תיקח לא תתאכזב.
    אישית מה הכי דיבר אלי? ה-Z שבכלל מדורג שלישי. הכי יפה ומרגיש הכי "גברי" בתגובות שלו, אבל בפועל הכי חלש והכי פחות מתנהג. הפינות החדות שלו דווקא דיברו אלי, אבל אני לא רוכב מתחיל. גם לא כ"כ מפריע לי שהוא מידי פעם נכבה אם מתחילים תנועה בסל"ד נמוך יותר, אבל לרוכב מתחיל זה עלול מאוד להפריע.

    ה-07 טוב יותר, ויקר מהם בכ-10 אלף ש"ח. זה סכום שמייצג היום יותר מחמישית ממחיר SV, האם הוא ב-10 ש"ח יותר טוב? תלוי כמה זה 10K עבורך. אם זה לא הרבה אז למה לא מונסטר?

    איך ניגשת לקריאת המבחן הזה, בהנחה שאתה לא הקהל של הדגמים הללו?
    היית מעדיף מבחן מלא סופרלטיבים שחוקים או תיאורים טכניים של מה קורה בתוך ההשכבה ברמה שאף רוכב מתחיל לא יבין? עם קביעות נחרצות שנכונות עבורי אך לא עבורך? אני חושב שעברנו את התקופה הזו.

    מנצח בנוק-אאוט? מצטער, אין פה אחד כזה.
    דווקא שורה תחתונה שאומרת שכולם טובים, ושהבחירה ביניהם כנראה תהיי ע"פ העדפה ומחיר, משמחת אותי לא פחות. זה הרבה יותר נאמן מציאות מאשר גישה דיכוטומית ילדותית לדעתי.

    מתנצל שלא הצלחנו לעשות לכולם את החיים נורא ברורים ופשוטים, אני יודע שלהחליט זה קשה והיום זה עוד יותר קשה מבעבר. בהקשר הזה זה דבר חיובי לא שלילי.
    ותודה על הפידבק
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 06-04-2017 בשעה 11:59.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    אני חושב שהיה אפשר לגשת למבחן הזה בכל מיני דרכים, ולבוא עם כל מיני קונספציות, אבל בסוף אתה פוגש אופנוע במציאות ורוצה לפגוש אותו כשהראש נקי ולתת לו לדבר אליך.
    מה שמאוד בלט במבחן היה שכמה שנרצה לדרג אותם בנקודות ולהגיד ההוא 8.5 אבל זה קיבל 8.7, בסוף הם כולם מצויינים ומדברים אליך קצת אחרת.
    זה באמת הדבר שהכי בלט - לא משנה מה תיקח לא תתאכזב.
    אישית מה הכי דיבר אלי? ה-Z שבכלל מדורג שלישי. הכי יפה ומרגיש הכי "גברי" בתגובות שלו, אבל בפועל הכי חלש והכי פחות מתנהג. הפינות החדות שלו דווקא דיברו אלי, אבל אני לא רוכב מתחיל. גם לא כ"כ מפריע לי שהוא מידי פעם נכבה אם מתחילים תנועה בסל"ד נמוך יותר, אבל לרוכב מתחיל זה עלול מאוד להפריע.

    ה-07 טוב יותר, ויקר מהם בכ-10 אלף ש"ח. זה סכום שמייצג היום יותר מחמישית ממחיר SV, האם הוא ב-10 ש"ח יותר טוב? תלוי כמה זה 10K עבורך. אם זה לא הרבה אז למה לא מונסטר?

    איך ניגשת לקריאת המבחן הזה, בהנחה שאתה לא הקהל של הדגמים הללו?
    היית מעדיף מבחן מלא סופרלטיבים שחוקים או תיאורים טכניים של מה קורה בתוך ההשכבה ברמה שאף רוכב מתחיל לא יבין? עם קביעות נחרצות שנכונות עבורי אך לא עבורך? אני חושב שעברנו את התקופה הזו.

    מנצח בנוק-אאוט? מצטער, אין פה אחד כזה.
    דווקא שורה תחתונה שאומרת שכולם טובים, ושהבחירה ביניהם כנראה תהיי ע"פ העדפה ומחיר, משמחת אותי לא פחות. זה הרבה יותר נאמן מציאות מאשר גישה דיכוטומית ילדותית לדעתי.

    מתנצל שלא הצלחנו לעשות לכולם את החיים נורא ברורים ופשוטים, אני יודע שלהחליט זה קשה והיום זה עוד יותר קשה מבעבר. בהקשר הזה זה דבר חיובי לא שלילי.
    ותודה על הפידבק
    אני חושב שפיספסת את המהות של הביקורת, שבעיני נכונה מאוד. הרבה רוכבים בתחילת הדרך חיכו למבחן הזה כדי שיוכלו להבין איזה אופנוע יהיה הנכון עבורם (לאו דווקא הכי חזק או ספורטיבי). מה שחסר במבחן זה לא התנהגות בהשכבה אלה דווקא פרמטרים שנוגעים לשימוש בחיים היומיומים. איך הם בהרכבה, נוחות עירונית/בינעירונית, תחזוקה וצריכת דלק, איכות מכלולים (הילוכים, מתלים, מצערת, קלאץ וכו'), מי מהם הכי מתאים לטיול בזוג עם ציוד או לשימוש יומיומי לעבודה, למי יש וויברציות שמרדימות את הידיים, מי זורם טוב יותר בפקקים של גוש דן בסל"ד נמוך וכו'.
    הייתה לכם הזדמנות לבצע את אחד המבחנים החשובים ביותר בשנה שנוגעת למספר רוכבים גדול מאוד שזקוק לכם כדי לקבל החלטות. אי אפשר שלא לחוש שהמבחן לא מספק את תאוות הרוכב המתחיל/צעיר.
    באופן אישי הייתי שמח לראות גם את ה קטמ דיוק 690 במבחן הזה למרות שאת הבחירה שלי כבר עשיתי.



    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    +1 (אם כי מסתייג מרישא הפסקה השלישית).

    עניין הרחבה בענין ה״כיף״ נדרשת עוד יותר מאחר שבארה״ב ישנן סקירות של ה SV שמגדירות אותו כאחלה אופנוע יום יומי למתחילים עם כוח מספק ולא מתפרץ אבל לא יותר מזה (תכלס מדובר בעניין סובייקטיבי).

  8. #8
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    איפה הכפתור של הלייק לתגובה של kkatkov?

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    132
    +1 kkaktov. בתור רוכב שמעוניין לשדרג בקרוב, חיכיתי לכתבה הזאת ודי התאכזבתי

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לפעמים, בהינתן תקציב קבוע, ויכולת טכנולוגית כמעט זהה, יגיעו כמה יצרנים למוצרים שקולים ואין אחד שהוא יותר טוב מהאחרים בצורה מובהקת.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חבר'ה... סלחו לי בבקשה שאני מרשה לעצמי לתת ביקורת... אני יודע שלבקר אחרים זה קל, ולעשות בעצמך - הרבה יותר קשה.

    החומר זה מרגיש כמו סקירת התרשמות, לא כמו מבחן השוואתי.
    .
    .
    .
    +1

    בתור רוכב שמעוניין לחזור ובודק אופציאות, באמת שלא קיבלתי שום מידי פרט לפאן פקטור.
    איך הם בבין עירוני \ פקקים?
    איפה טיפולים, וצריכת דלק?
    היותם כלים יחסית קטנים, איך הם לרוכבים נמוכים וגבוהים?
    איכות חומרים והרכבה?
    נוחות (מושב\כידון)?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    3
    אגב, יש למישהו ניסיון עם הCB650F? איך הוא בהשוואה לאחרים?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי t3hw צפיה בהודעה
    אגב, יש למישהו ניסיון עם הCB650F? איך הוא בהשוואה לאחרים?
    יעיל ומשעמם - הונדה במיטבה.
    מרגיש "זול" יחסית להונדות של פעם.
    קל לתפעול וידידותי בטירוף עבור ה-80+ כ"ס המוצהרים שלו.
    טיוטה קורולה בהרכבה תאילנדית.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 05-04-2017 בשעה 15:20.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי t3hw צפיה בהודעה
    אגב, יש למישהו ניסיון עם הCB650F? איך הוא בהשוואה לאחרים?
    לא יצא לי להתרשם מ״הונדות של פעם״ אבל איכות ההרכבה שלו יותר טובה מה-SV וה-ER6 של פעם.
    הוא גם 4 בשורה ולא טווין כמו האחרים פה, לטובה ולרעה.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    3
    בשביל מישהו חדש יחסית שכל הניסיון שלו הוא על CB500X, איך הקונפיגורציה של המנוע באה לידי ביטוי?

אשכולות דומים

  1. מבחן וידאו השוואתי באנגלית MT07- SV650 2017
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 14:50
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-09-2016, 09:23
  3. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  4. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48
  5. מבחן השוואתי S1000XR VS multistrada 1200 dvt
    על ידי Mמהר בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 11:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO