עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    אם ראיתם מבחנים בחו"ל שנעשו בין הSV לMT (הZ נניח רגע בצד, גם ככה הוא לא להיט) אז הייתם שמים לב ששניהם מקבלים מחמאות. דיי קשה אם בכלל
    להחליט על מנצח, כיוון שאין עלויונות מטורפת לאף אחד. האחד יותר חדיש, נראה ומרגיש כך. השני פחות, אבל עם הקסם שלו ובעיקר נוסטלגיה של פעם-
    כל המבחנים נמנעים מלהכתיר "מנצח", אז פול גז לא לבד.

    היום המחיר של הSV הוא מטורף, הMT עדיין יקר יחסית, בטח לשוק היום. אבל מטרו בצעד חכם הגדילו את הפער בינו לבין ה09 (בעבר היה 10 אלף ש"ח בלבד)
    ככה שהיום הוא עומד בפני עצמו.

    בתור בעלים של 07, ומי שממש דיגדג לו להחליף לSV חדש והתאכזב מהנסיעת מבחן הייתי קונה שוב 07. במחשבה שניה הייתי הולך על התאום
    רטרו שלו שעולה אותו הדבר ב"מבצע" הXSR...אם כבר.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ואני שואל אותך אביעד...
    אם ה mt07 עולה 60 אלף, למה לא כבר ללכת על על משהו כמו shiver 750 שעולה 62 ומציע איכות רכיבים/רכיבה הרבה יותר גבוהים?

    נכון אלו אופנועי כניסה לשוק כלשהו, אבל יש אנשים שעדיין קונים אותם למרות שיש להם A. אני לא מבין את הצורת בחירת אופנועים של אנשים בארץ.
    חוץ מזה שבארץ אני לא תומך בכלל בימאהה כי הם מאוד מאוד יקרים.... דגש על מאוד יקרים.



    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #18
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    כי השיבר 750 לא מיוצר יותר. במקומו יש 900 שיגיע בקרוב ארצה. מה שנמכר עכשיו (אם עדיין נשאר) אלו שאריות של המלאי.

    http://fullgaz.co.il/?p=117378

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חבר'ה... סלחו לי בבקשה שאני מרשה לעצמי לתת ביקורת... אני יודע שלבקר אחרים זה קל, ולעשות בעצמך - הרבה יותר קשה.

    החומר זה מרגיש כמו סקירת התרשמות, לא כמו מבחן השוואתי.
    ציינתם שהימאהה "הכי כיף" - אין אף מקום שבו ברור במה בדיוק זה מתבטא. מה זה "המנוע הכיפי ביותר"? מה זה אומר לעזאזל?
    אם ב-SV "המנוע מצוין וההתנהגות הדינמית טובה משל השניים האחרים" - אז למה צריך להוסיף כסף ולקנות MT? בשביל אותו "כיף" שלא ברור מהו?
    לא מצאתם דוגמא טובה יותר לחוסר איזון של ה-יעני-Z מאשר "בלם קדמי נושך" ו-"בולם אחורי פשוט מידי"? זה יכול להגדיר המון אופנוע תקציב. ואם הבולם האחורי של ה-Z פח (יחסית לשניים האחרים, שגם הם לא בדיוק מגיעים עם אוהלינס) - אז למה לציין שה-Z "מהנה מאוד לרכיבה"? יחסית למה הוא מהנה (עם מנוע משעמם כהגדרתכם, ובולם אחורי גרוע) - יחסית ל-GS500?

    זה מרגיש כאילו אתם מפחדים להגיד מילה רעה, מתוך חשש שלא תקבלו יותר כלי מבחן אם "תקטלו" אופנוע מסויים.
    לכן המבחן מקבל צורה של "זה כיף, זה כיף, גם זה כיף". אז איפה האלמנט ה"השוואתי"? בהשוואה הרי, מישהו טוב יותר, ומישהו טוב פחות. גם אם זה הפרש של נקודות, ולא של נוק-אאוט. והמפסיד נמדד יחסית למנצח, ולא במונחים אבסטרקטיים של "כיף" או "לא כיף".
    בנוסף - חסרים מאוד נתוני צריכת הדלק וטבלת עלויות טיפולים. חסר מידע על רמת נוחות בתנאים שונים. חסר מידע על התנהגות בהרכבה.

    הרי אתם יודעים לעשות את כל זה. והאופנועים האלה מספיק חשובים לשוק המקומי, כדי להצדיק מבחן מעמיק הרבה יותר.
    אני חושב שהיה אפשר לגשת למבחן הזה בכל מיני דרכים, ולבוא עם כל מיני קונספציות, אבל בסוף אתה פוגש אופנוע במציאות ורוצה לפגוש אותו כשהראש נקי ולתת לו לדבר אליך.
    מה שמאוד בלט במבחן היה שכמה שנרצה לדרג אותם בנקודות ולהגיד ההוא 8.5 אבל זה קיבל 8.7, בסוף הם כולם מצויינים ומדברים אליך קצת אחרת.
    זה באמת הדבר שהכי בלט - לא משנה מה תיקח לא תתאכזב.
    אישית מה הכי דיבר אלי? ה-Z שבכלל מדורג שלישי. הכי יפה ומרגיש הכי "גברי" בתגובות שלו, אבל בפועל הכי חלש והכי פחות מתנהג. הפינות החדות שלו דווקא דיברו אלי, אבל אני לא רוכב מתחיל. גם לא כ"כ מפריע לי שהוא מידי פעם נכבה אם מתחילים תנועה בסל"ד נמוך יותר, אבל לרוכב מתחיל זה עלול מאוד להפריע.

    ה-07 טוב יותר, ויקר מהם בכ-10 אלף ש"ח. זה סכום שמייצג היום יותר מחמישית ממחיר SV, האם הוא ב-10 ש"ח יותר טוב? תלוי כמה זה 10K עבורך. אם זה לא הרבה אז למה לא מונסטר?

    איך ניגשת לקריאת המבחן הזה, בהנחה שאתה לא הקהל של הדגמים הללו?
    היית מעדיף מבחן מלא סופרלטיבים שחוקים או תיאורים טכניים של מה קורה בתוך ההשכבה ברמה שאף רוכב מתחיל לא יבין? עם קביעות נחרצות שנכונות עבורי אך לא עבורך? אני חושב שעברנו את התקופה הזו.

    מנצח בנוק-אאוט? מצטער, אין פה אחד כזה.
    דווקא שורה תחתונה שאומרת שכולם טובים, ושהבחירה ביניהם כנראה תהיי ע"פ העדפה ומחיר, משמחת אותי לא פחות. זה הרבה יותר נאמן מציאות מאשר גישה דיכוטומית ילדותית לדעתי.

    מתנצל שלא הצלחנו לעשות לכולם את החיים נורא ברורים ופשוטים, אני יודע שלהחליט זה קשה והיום זה עוד יותר קשה מבעבר. בהקשר הזה זה דבר חיובי לא שלילי.
    ותודה על הפידבק
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 06-04-2017 בשעה 11:59.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    כי השיבר 750 לא מיוצר יותר. במקומו יש 900 שיגיע בקרוב ארצה. מה שנמכר עכשיו (אם עדיין נשאר) אלו שאריות של המלאי.

    http://fullgaz.co.il/?p=117378
    אני מודע לזה שיש את החדש.
    עדיין הייתי הולך על 750 כי אני חושב שהאלקטרוניקה של אפריליה פח ואין הרבה הבדלים בניהם. לאחרונה אפריליה מאכזבת אותי

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    אני חושב שהיה אפשר לגשת למבחן הזה בכל מיני דרכים, ולבוא עם כל מיני קונספציות, אבל בסוף אתה פוגש אופנוע במציאות ורוצה לפגוש אותו כשהראש נקי ולתת לו לדבר אליך.
    מה שמאוד בלט במבחן היה שכמה שנרצה לדרג אותם בנקודות ולהגיד ההוא 8.5 אבל זה קיבל 8.7, בסוף הם כולם מצויינים ומדברים אליך קצת אחרת.
    זה באמת הדבר שהכי בלט - לא משנה מה תיקח לא תתאכזב.
    אישית מה הכי דיבר אלי? ה-Z שבכלל מדורג שלישי. הכי יפה ומרגיש הכי "גברי" בתגובות שלו, אבל בפועל הכי חלש והכי פחות מתנהג. הפינות החדות שלו דווקא דיברו אלי, אבל אני לא רוכב מתחיל. גם לא כ"כ מפריע לי שהוא מידי פעם נכבה אם מתחילים תנועה בסל"ד נמוך יותר, אבל לרוכב מתחיל זה עלול מאוד להפריע.

    ה-07 טוב יותר, ויקר מהם בכ-10 אלף ש"ח. זה סכום שמייצג היום יותר מחמישית ממחיר SV, האם הוא ב-10 ש"ח יותר טוב? תלוי כמה זה 10K עבורך. אם זה לא הרבה אז למה לא מונסטר?

    איך ניגשת לקריאת המבחן הזה, בהנחה שאתה לא הקהל של הדגמים הללו?
    היית מעדיף מבחן מלא סופרלטיבים שחוקים או תיאורים טכניים של מה קורה בתוך ההשכבה ברמה שאף רוכב מתחיל לא יבין? עם קביעות נחרצות שנכונות עבורי אך לא עבורך? אני חושב שעברנו את התקופה הזו.

    מנצח בנוק-אאוט? מצטער, אין פה אחד כזה.
    דווקא שורה תחתונה שאומרת שכולם טובים, ושהבחירה ביניהם כנראה תהיי ע"פ העדפה ומחיר, משמחת אותי לא פחות. זה הרבה יותר נאמן מציאות מאשר גישה דיכוטומית ילדותית לדעתי.

    מתנצל שלא הצלחנו לעשות לכולם את החיים נורא ברורים ופשוטים, אני יודע שלהחליט זה קשה והיום זה עוד יותר קשה מבעבר. בהקשר הזה זה דבר חיובי לא שלילי.
    ותודה על הפידבק
    אני חושב שפיספסת את המהות של הביקורת, שבעיני נכונה מאוד. הרבה רוכבים בתחילת הדרך חיכו למבחן הזה כדי שיוכלו להבין איזה אופנוע יהיה הנכון עבורם (לאו דווקא הכי חזק או ספורטיבי). מה שחסר במבחן זה לא התנהגות בהשכבה אלה דווקא פרמטרים שנוגעים לשימוש בחיים היומיומים. איך הם בהרכבה, נוחות עירונית/בינעירונית, תחזוקה וצריכת דלק, איכות מכלולים (הילוכים, מתלים, מצערת, קלאץ וכו'), מי מהם הכי מתאים לטיול בזוג עם ציוד או לשימוש יומיומי לעבודה, למי יש וויברציות שמרדימות את הידיים, מי זורם טוב יותר בפקקים של גוש דן בסל"ד נמוך וכו'.
    הייתה לכם הזדמנות לבצע את אחד המבחנים החשובים ביותר בשנה שנוגעת למספר רוכבים גדול מאוד שזקוק לכם כדי לקבל החלטות. אי אפשר שלא לחוש שהמבחן לא מספק את תאוות הרוכב המתחיל/צעיר.
    באופן אישי הייתי שמח לראות גם את ה קטמ דיוק 690 במבחן הזה למרות שאת הבחירה שלי כבר עשיתי.



    Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. מבחן וידאו השוואתי באנגלית MT07- SV650 2017
    על ידי torquser בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 14:50
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-09-2016, 09:23
  3. מבחן השוואתי: קטנועי 250 סמ"ק עם ABS
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 17:45
  4. מבחן השוואתי: לתת בראש!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 14:48
  5. מבחן השוואתי S1000XR VS multistrada 1200 dvt
    על ידי Mמהר בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 11:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO