אני חושב שהיה אפשר לגשת למבחן הזה בכל מיני דרכים, ולבוא עם כל מיני קונספציות, אבל בסוף אתה פוגש אופנוע במציאות ורוצה לפגוש אותו כשהראש נקי ולתת לו לדבר אליך.
מה שמאוד בלט במבחן היה שכמה שנרצה לדרג אותם בנקודות ולהגיד ההוא 8.5 אבל זה קיבל 8.7, בסוף הם כולם מצויינים ומדברים אליך קצת אחרת.
זה באמת הדבר שהכי בלט - לא משנה מה תיקח לא תתאכזב.
אישית מה הכי דיבר אלי? ה-Z שבכלל מדורג שלישי. הכי יפה ומרגיש הכי "גברי" בתגובות שלו, אבל בפועל הכי חלש והכי פחות מתנהג. הפינות החדות שלו דווקא דיברו אלי, אבל אני לא רוכב מתחיל. גם לא כ"כ מפריע לי שהוא מידי פעם נכבה אם מתחילים תנועה בסל"ד נמוך יותר, אבל לרוכב מתחיל זה עלול מאוד להפריע.
ה-07 טוב יותר, ויקר מהם בכ-10 אלף ש"ח. זה סכום שמייצג היום יותר מחמישית ממחיר SV, האם הוא ב-10 ש"ח יותר טוב? תלוי כמה זה 10K עבורך. אם זה לא הרבה אז למה לא מונסטר?
איך ניגשת לקריאת המבחן הזה, בהנחה שאתה לא הקהל של הדגמים הללו?
היית מעדיף מבחן מלא סופרלטיבים שחוקים או תיאורים טכניים של מה קורה בתוך ההשכבה ברמה שאף רוכב מתחיל לא יבין? עם קביעות נחרצות שנכונות עבורי אך לא עבורך? אני חושב שעברנו את התקופה הזו.
מנצח בנוק-אאוט? מצטער, אין פה אחד כזה.
דווקא שורה תחתונה שאומרת שכולם טובים, ושהבחירה ביניהם כנראה תהיי ע"פ העדפה ומחיר, משמחת אותי לא פחות. זה הרבה יותר נאמן מציאות מאשר גישה דיכוטומית ילדותית לדעתי.
מתנצל שלא הצלחנו לעשות לכולם את החיים נורא ברורים ופשוטים, אני יודע שלהחליט זה קשה והיום זה עוד יותר קשה מבעבר. בהקשר הזה זה דבר חיובי לא שלילי.
ותודה על הפידבק
