הרבה שיפורים בהשוואה לגרסה הישנה יותר. והעיצוב, וואו. יפייפה. מתי מגיע לארץ?
הרבה שיפורים בהשוואה לגרסה הישנה יותר. והעיצוב, וואו. יפייפה. מתי מגיע לארץ?
השורה האחרונה בידיעה על הגעתו של ה-Z900 לארץ:
ה-Z900 אמנם הגיע ארצה, אולם השקתו הרשמית תתקיים בפסטיבל Ride&roll באילת, ב-20-22.4.
[QUOTE=Tsachi;92375]הרבה שיפורים בהשוואה לגרסה הישנה יותר. והעיצוב, וואו. יפייפה. מתי מגיע לארץ?
[/QUOTE
מעניין איך הוא מרגיש ביחס לקודם והאם למי שיש כבר שווה לשדרג.
יש כבר דיווחים בהודו שנושא החימום לא שופר וגם שהמאוורר עובד כמעט באופן קבוע...
אולי שווה להמתין שנה נוספת שכול הבאגים של אופנוע חדש יפתרו ב 2018.
ואולי ב4 שנים הקרובות יהיו רק שינויים עיצוביים קלים..
לא מאמין בהמתנות..
זה בדיוק כמו הבורסה, אם אין לך מידע רציונלי קונקרטי, כנס ותהנה..
כל זה והוא מגיע ל 163 קמ"ש?
פח של דבר... לא פלא שהם לא רצו לייבא את ה 250 להודו, היה פוגע להם ישירות במכירות.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
[QUOTE=Maxi;93338]בארץ ביוני. (כרגע מחכים לתקינה ארופאית)
המנוע נשאר כשהיה, מה שהשתנה זה כל המסביב, עיצוב, לוח שעונים, בולמים, מיכל דלק ועוד ועוד, לכן לא השתנה הנושא שהמאוורר פועל כמעט באופן קבוע (שאגב, למה זה מפריע?)
ממתי אופנוע נייקד 300 סמ"ק נמדד בכמה הוא סוגר?...
בכל אופן, המהירות הסופית (לפחות ב390 הנוכחי) עם רוכב ממוצע בגודלו ישיג מהירות סופית של כ178+- קמ"ש (ושם אתה פוגש את מנתק ההצתה כבר)
מי שמחפש אופנוע עם מכלולים מעולים, בתקציב של 35k, ה390 מספק אחלה vfm וזה גם הוכח כשזכה ב2016 בתואר האופנוע הנמכר ביותר בישראל.
דיוק 390 - חרא דבר
סיבי500 - חרא דבר
זד 300 - חרא דבר
בתקציב של עד 50K האופנוע שמביא תמורה הכי טובה לשקל הוא ללא ספק ה- SV650 .
מי שיש לו A1 - שיקנה מוגבל
מי שיש לו A - שיקנה ללא הגבלה
אין שום סיבה לקנות כל אופנוע אחר . ומי שיש לו תקציב פחות , שיקנה יד2 .
אכלת/שתית משהו מקולקל? זה אחד המשפטים המטומטמים ביותר שקראתי כאן בפורום.
מי את שתגידי שאין שום סיבה לקנות כל אופנוע אחר מלבד SV650 ב50K?
מי שיש לו A1 שיקנה מוגבל ומי שיש לו A שיקנה לא מוגבל? מי שאל אותך?
דיוק390, זד300, סיבי500 וSV650 ארבעתם אופנועים מצויינים מיצרנים מעולים עם ביקורות נהדרות.
שכל אחד יבחר באופנוע שמתאים לו לפי התקציב, החיבור, היעוד והנראות.