á÷øåá àðé îúëðï ìäúçéì ìøëá ùèç òì ëìé WR250R, àðé çåùá òì ìäù÷éò áéï 5000/7500 ù÷ì ìöéåã åøöéú òæøä ááçéøú öéåã îåîìõ.
åàéê ìãòúëí äëé ëãàé áùáéìé ìçì÷ àú äîçéøéí( ëîä ëñó ìäù÷éò áëì ôøéè) ìãåâîà:
÷ñãä-800
îù÷ó- 300
ðòìééí-2000
åëå (æø÷úé îñôøéí)
àðé òãééï ìà îáéï áëì äöéåã ùöøéê ìøëåù àæ àí úåëìå ìòùåú ìé áæä ñãø, åîä ùëï çùåá ìé îàåã ùääâðä òì äøâìééí úéäéä èåáä îàåã.
ð.á àéôä îåîìõ éåúø ìøëåù àú äöéåã áàéæåø çéôä àå áàéæåø ú''à (àðé âø áàéæåø ðäøéä ëëä ùàí éù çðåéåú èåáåú áîçéøéí àèø÷èéáéí àðé àòãéó.
úåãä îøàù
ùçëúé ìöééï ùæä äöéåã äøàùåï ùìé åëðì ìâáé äàåôðåò àæ çùåá ùäöéåã éåëì "ìäùúôùó" áìé ìäé÷øò àå ìääøñ


öéèåè ääåãòä áúâåáä