ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
הקשר הוא שהחיישן יושב בתרמוסטט ומושפע מהחום של המים (!) שזורמים סביבו.
אם אין מים ויש רק אוויר, הנזק למנוע יגיע הרבה לפני, אם בכלל, שהחיישן יתחמם לטמפרטורה שתגרום לנורה להדלק.
חוץ מזה שאוויר מוליך חום פחות טוב ממים והחיישן יכול לא להדלק כלל, גם אם האוויר סביבו חם יותר מטמפרטורת הפתיחה של החיישן.
היציקה שאליה הוא מוברג תוליך את החום לחיישן גם ללא עזרתו של האוויר,זה נכון שהיא תידלק יותר מאוחר אבל זה לא אומר שהמנוע כבר ניזוק.
אלה דברים שאמורים להילקח בחשבון בתכנון בנוסף,רוב התקלות של חימום יתר נגרמות ממחסור במים,אין טעם בלשים נורת אזהרה כל עוד שיש מים.
החיישן לא חייב לשבת בתרמוסטט,תרמוסטט לעיתים לא מחובר לבלוק - בדו"פים הישנים של KTM ואני מניח שבעוד - הוא יושב בין הצינור שיוצא מהראש לרדיאטור,אם תשים שם חיישן אני מבטיח לך שהוא לא ידלק אף פעם.


ציטוט נכתב במקור על ידי ראובן צפיה בהודעה
השאלה היא כמה באמת מטרו יתייחסו אלי כשאני אבקש אופנוע חדש? יש לציין שהאופנוע עד כה נסע כ400 קמ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אכן יש נזק מומלץ להתייעץ עם עורך דין בהקדם האפשרי,אל תבנה על היבואן בכלום.