היציקה שאליה הוא מוברג תוליך את החום לחיישן גם ללא עזרתו של האוויר,זה נכון שהיא תידלק יותר מאוחר אבל זה לא אומר שהמנוע כבר ניזוק.
אלה דברים שאמורים להילקח בחשבון בתכנון בנוסף,רוב התקלות של חימום יתר נגרמות ממחסור במים,אין טעם בלשים נורת אזהרה כל עוד שיש מים.
החיישן לא חייב לשבת בתרמוסטט,תרמוסטט לעיתים לא מחובר לבלוק - בדו"פים הישנים של KTM ואני מניח שבעוד - הוא יושב בין הצינור שיוצא מהראש לרדיאטור,אם תשים שם חיישן אני מבטיח לך שהוא לא ידלק אף פעם.
אם אכן יש נזק מומלץ להתייעץ עם עורך דין בהקדם האפשרי,אל תבנה על היבואן בכלום.