לגבי חיישן חום. (טרייבל) לא רק שרוב החיישנים מתפקדים לא טוב כשהם קוראים אוויר (או אדים), אלא שישנם רכבים בהם מומלץ להתקין חיישן חום דיגיטלי נוסף רק בגלל שהחיישן המקורי יושב גבוה במערכת הקירור ומתחיל לקרוא אוויר כבר מהמחסור הראשוני של מים.
מנסיון אישי ומהיכרות לא רעה בכלל עם מספר סוגי רכבים כאלו, הסימן הנחשיד הראשון הוא דווקא טמפ' עבודה נמוכה מהרגיל בשעון.
כאן אין שעון אלא נורה מה שלא נותן לך התרעה.
עם זאת,
לא מכיר את המערכת הספציפית כאן, וכן,
אני מאמין שהיה מחסור מסוים במים ולא אופנוע בלי מים כלל.