אלה שני אופנועים שונים לחלוטין, אי אפשר להשוואת בינהם.
אולי wr250f מול גאס גאס
Sent from my HT20 using Tapatalk
שלום בעוד כחודש התחיל את הצעדים הראשונים בעולם השטח , אני בחור בן 21 , 5 שנות נסיון על רכיבה , מחזיק קטנוע קטן ומתכנן להחליף לדו"ש.
שוקל בסביבות 100 קג וגובה 1.85.
השאלה שלי איך הגאס גאס מבחינת יכולות שטח ואמינות משתווה לימאאה? והאם בנוסף הוא מתאים למתחילים?
Sent from my MI 5 using Tapatalk
RSV4
אלה שני אופנועים שונים לחלוטין, אי אפשר להשוואת בינהם.
אולי wr250f מול גאס גאס
Sent from my HT20 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
הינה:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...as-Cami-250-4T
(סליחה אם אסור)
אוקי, אז חשוב היה לציין (הלינק מותר ותקין, הסר דאגה מליבך)
בגדול:
הwr זה הדוש הכי קרבי שיש.
הקאמי בא בגישה שונה, הוא מנסה להיות האינדורו הכי דושי שיש.
מעולם לא רכבתי על הקאמי, אז אני לא רוצה סתם להטעות.
הימאהה הוא מצויין למתחילים.
יש לו שוק חלפים ושיפורים נהדר.
יבואן פח, מלא מידע עליו באינטרנט
קבוצת רכיבה ממש מגניבה בפייסבוק
ולמרות שאני משוחד, לטעמי הוא אופנוע מצויין
Sent from my HT20 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
קודם כל תודה , מהסקירות שעשיתי אכן לWR יש שוק הרבה יותר מ GasGas , אבל לחסרונו הCami באותו מצב עולה כ10,000 פחות
והבנתי שהם חולקים את אותו מנוע , הנסיעות שלי ממש קצרות בעיר (לכערך 5 קילמוטר ביום ) שבתכנון זה סופ"ש בסינגלים ובשטח , מחפש
בראש ובראשונה אמינות ולאחר מכן יכולת שטח טובה .
ודרך אגב נראה לי שמטרו קנו את גאס גאס , אז היבואן דפוק משני הצדדים![]()
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
[QUOTE=SM26;92983]בשירשור מכירה כתוב מנוע זונגשן...לא יודע מעבר
Sent from my HT20 using Tapatalk[/Qב UOTE]
אכן מוזר , ממה שראיתי בסיקורים כתבו שהמנוע נלקח מWR250R
אחכה לתשובה ממישהו שמכיר את הכלי / רכב עליו
בכל אופן תודה רבה רבה
Gamer, בנוסף לתשובותיו של SM26 הייתי חושב פעמיים על ללכת על הגאס גאס (ולא כי הוא כלי פחות טוב בהכרח).
כולנו מכירים את ההתחבטות וההתלבטות של לקנות כלי ולהכנס לנישה שהיא חדשה ולחשוב לעצמך "אני צריך משהו סבבה, העיקר שתהיה לו יכולת X ותועלת Y", ואז המציאות נכנסת.
התחלת רכיבות שבילים, הכלי נופל ואז צריך חלקים....כאן נכנס קריטריון הקנייה במלוא הדרו, וכלים בעלי שוק בעייתי ייצרו לך רק דאגות.
בלי קשר, לא ציינת מה התקציב- למה לא ללכת על Drz400? הוא אחד הדו"שים הכי מוצלחים בשוק, במיוחד אם יש לך וותק רכיבה של 5 שנים ואתה צריך כלי להתנייד ביום יום הסוזוקי יכול להיות לך אפילו יותר מתאים מהימאהה.
לא חושב שיהיה הבדל תהומי בין ה-WR ל-DRZ בסינגלים, ברור שה-WR יהיה יותר קליל אל מול ה-DR אך בכביש אין ספק שהסוזוקי יהיה בעל יתרון.
זה הכל תלוי מה אתה מעדיף? יכולת שטח (יחסית) אל מול שימוש יומיומי.
שנתונים חדשים של ה- DRZ נעים בין 35 אלף שקל ומעלה לכיוון ה- 40 אלף ביד 2 אך אפשר למצוא גם כלים ישנים יותר בתקציב שלך - בכל אופן, הייתי ממתין וחוסך עוד קצת כדי להביא כלי חדש יותר אם ה- DRZ הוא הבחירה שלך.
מצד שני אם הנסיעות שלך בכביש מועטות יחסית ואתה יכול למצוא WR חדש בתקציב שלך זאת יכולה להיות אופציה טובה.
הכי טוב שתנסה לבצע נסיעת מבחן על שני הכלים, זה יענה לך על הרבה תשובות.
בא נעשה קצת סדר, כי בלבלת כאן המון אופנועים ומידע.
בלבול א' - הגאסגאס EC250F חולק מנוע עם הימאהה WR250F.
הגאסגאס קאמי הוא אופנוע אחר, שאינו חולק מנוע עם ימאהה. כמו כן, אף אחד לא חולק מנוע עם הWR250R.
אני לא מכיר את הקאמי כל כך, אבל לWRR אמינות מוכחת ולקאמי עדיין לא (זה לא אומר שהוא לא אמין, זה רק אומר שהוא עוד לא הוכיח את עצמו).
בלבול ב' - איפה ראית תגובות שאומרות שהDRZ לא יעשה סינגלים? אולי קראת על הDR650?
הDRZ שוקל (או לפחות מרגיש) פחות או יותר כמו הWRR. שניהם אחלה דו"שים, שניהם יהיו סבירים בכביש ובשטח יוכולו לעשות כל מה שתרצה. כמובן שהם יהיו יותר כבדים ופחות מהנים מאופנוע אינדורו, אבל שניהם יעשו הכל.
לדעתי במצב סטוק עדיף הWRR, אבל אם אתה שם את ידך על DRZ משופר (בעיקר קרבורטור FCR), הוא עדיף על הWRR.
יש DRZ בשנתונים חדשים, יש אפילו חדשים מהנילון, מה שאין זה את שנתוני הביניים כי הפסיקו לייבא אותם לכמה שנים וחזרו לייבא אותם לפני כשנה-שנתיים.
אני הייתי מחופש WRR וDRZ, וקונה את החדש והשמור ביותר שהייתי מוצא בתקציב הזה.
בהצלחה!
שלום לכולם,אני נציג חברת ה.מ. מוטורס יבואני מותגי השטח שרקו AJP וריז'ו לישראל.אשמח לעניין את פותח הפוסט וכל המתעניינים בדו"ש הקרבי שלנו מבית AJP הלא הוא הPR5 בנפח 250 סמ"ק.מצורפת בזאת כתבת מבחן שנערכה לו ע"י אתר פולגז המכובד.לפרטים נוספים אשמח לענות על כל שאלה כאן או ישירות בנייד 053-2251322.
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...p-pr5-250-pro/
אדם קישוני-מנהל מותגי השטח מבית HM מוטורס,יבואני שרקו AJP וריז'ו לישראל.