X-evo,runner,x-max,x-city,vs
אבל קודם רישיון.
לגבי ה250 . תאמינו לי שהייתי מאוד רוצה אבל זה תלוי במה שאני יסכף עם אישתי....:-)
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
X-evo,runner,x-max,x-city,vs
אבל קודם רישיון.
מומלץ 250 יותר בטיחותי,
אבל מצד שני עם תקציב נמוך אולי באמת עדיף לך להוציא ל 125 סמק, הxmax הכי חזק בקטגוריה וסוגר באזור 116 אמיתיים מניסיון גם הדיאלים s3 125 חזק במהירות סופית גם מניסיון אבל איפה הוא ואיפה הxmax
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
אני מכיר את הדרך, נכון לא בשעות עומס, בכל מקרה בשביל הנוחות חפש כלי מרווח וכמה שיותר חזק, בגלל שאתה הולך לעשות זאת יום יום,
עוד אפשרות אופנוע 125, חפש אולי קימקו קאונון, הכרתי כמה בעלים של הכלי בזמנו והיו מאוד מבוסטים ועשו עליו הרבה, השאלה האם תמצא אחד במצב טוב שלא דורש יותר מדי ישורי קו (כח בחשבון שכנראה כל כלי שתקח עקב המודל והק"מ יצטרך השקעה קלה).
אני שב וחוזר.
הונדה ורדרו 125. עושה איתי 2000 וקצת קילומטר בחודש.משייט ב110.
יכול להגיע כמעט ל130 על הסקאלה.
פחות או יותר 125 בגיפיאס.
Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
בשכונת ה8 אפשר למצוא כלים.
Sent from my GT-I9515 using Tapatalk
אצלי קצת פחות משלוש חודשים.
עשינו ביחד כבר 6.5 אלף. נוח בצורה הזויה.
נתונים טכניים? מנוע וי טווין. כל אחד מהצילנדרים גם הוא 125.
בולם אחורי מתכוונן. קדמיים רגילים.
מבחינת הספק - מוציא את מלוא המותר בקטגוריה.
לדעתי הסעפת מסרסת אותו מבחינת הספק.
מאוד צרה.
מגיע למהירויות שדיברתי עליהן גם עם מורכבת.. ואני לא בדיוק קליל.
בכמה הוא נמכר? שאלה קשה.
אני קניתי מתחת למחירון. לא במעט מתחת.
אני מתכוון למכור אותו בדיוק באותו המחיר.
הוא חי טוב אצלי.
קניתי אותו כדי שיעביר לי את הכמה חודשים האחרונים לפני הלא מוגבל.
עוד שבועיים הוא יוצא לשוק אם אתה מעוניין.
אין הרבה כאלה.
כן. כל צילינדר 125.
זה מה שכתוב עליהם.
קירור מים. מוזרק. מ07 בארץ. שלי 07.
המחירון 10500 בערך.
אני אמכור בפחות.
דבר איתי אם אתה מעונין
Sent from my GT-I9515 using Tapatalk