1. ציר הנסיעה 90-100, קטנוע ב 90 ירגיש בסדר, אבל הוא לא נועד למרחקים בין עירונים ביום יום, (ויקפצו פה האנשים שיגדו שעשו זאת על קימקו מובי , וגם אני מכיר כמה אישית)
הקטנוע עצמו לרוב קטן יותר , קטנועי 125 נוצרו לעיר עם מדי פעם גיחה לפרברים, לא על בסיס קבוע. אך מה יקרה אם התנועה תהיה על 100 קבוע? אתה תהיה בשולים, ולא תוכל לעקוף. אתה חייב רזרבה לעקיפה, גם אם הקנוע מגיע ל 100 וקצת בשביל להגיע לקצת אתה צריך הרבה זמן, ושוב לא תוכל לעקוף מכשולים או בעת סכנה.
בקיצור, 250 זה הנפח שלטעמי אתה צריך.
2. מימון ועלות, עדין לא רשמת את הסכום שאתה יכול/מוכן להשקיע, לכל הסוכניות יש אפשרות מימון כזה או אחר, לפי מה שנראה בעקבות הרכבת הקלה יש עכשיו הרבה מבצעים.
אם אתה מחפש כלי חדש של 250 יש החל מאזור 23000 ש"ח פלוס מינוס. כמו שרשמתי כולם נותנים תנאי מימון , תעשה השוואה מול הלוואה בנקאית אולי יהיה זול יותר.
תמיד יש אפשרות לכלי יד 2 בהרבה יותר זול
3. רישיון 125/250, עלות רשיון ל 250 יקרה יותר מאשר ל 125 וגם בתור התחלה זה קצת יותר מלחיץ כי זה על אופנוע גדול עם הילוכים ולא כלי קטן 125, תמסה למצוא מורה שמלמד על יוסאנג אקילה, כלי נוח לרכיבה. ומי יודע אולי תחליט להשאר על אופנוע ולא קטנוע
4. מה הסיבה שאתה רוצה לעבור לדו"ג? אם זה חסכון בכסף אז לא בטוח שאתה במסלול הנכון. (ביטוח יותר יקר, טיפולים לרוב יקרים יותר)


ציטוט ההודעה בתגובה