אנחנו רוכבים על האספלט הלא נכון , נמאס לי מכביש 4
צילומים מרהיבים , שאפו על הרכיבה , ה"הונדה" פחות ה-issue... ה"אווירה של המסלול" שודרה במלואה .
25 שנים אחרי הפיירבלייד המקורי של 1992 יש CBR1000RR פיירבלייד חדש, ואפשר לסכם אותו כ-CBR600RR עם המון כוח ועם הטופ של האלקטרוניקה. זו תהיה המחמאה הגדולה ביותר עבור הונדה!
http://fullgaz.co.il/?p=119479
![]()
אנחנו רוכבים על האספלט הלא נכון , נמאס לי מכביש 4
צילומים מרהיבים , שאפו על הרכיבה , ה"הונדה" פחות ה-issue... ה"אווירה של המסלול" שודרה במלואה .
תודה!
טיזר: על החוויות מהמסלול ומהרכיבה תתפרסם כתבה בשבוע הבא![]()
ועם כל זאת האופנוע הזה מחוויר לעומת המקורי מבחינת עיצוב,
לא מבין מה בער להם לשנות עיצוב כל כך טוב שנראה עדיין מדהים גם אחרי 25 שנה .
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כיוון הבולמים קיים בבמוו כמו שהגדרתם עם הכמות קליקים מסויימת בתאוצה וכאלה זה קורה אבל דרך חיבור למחשב דיאגנוסטיקה.
זה חידוש מעולה שניתן לבצע את זה בהגדרות עצמן דרך הלוח מחוונים.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
http://fullgaz.co.il/?p=119575
זה מדהים, לא פחות, וזה סטנדרט חדש בבולמים. טוב, עוד לא סטנדרט, אבל תוך שנים ספורות אנחנו שם - לפחות באופנועי הקצה.
http://www.motorcyclenews.com/news/f...ike-test-2017/
גם ב-MCN מתפעלים מההונדה
....חבל שבWSBK הוא לא מצליח לפדות את הצ'ק...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו