עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: אחריות לכפפות (קיץ) מה מקובל ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    11

    אחריות לכפפות (קיץ) מה מקובל ?

    רכשתי לפני כחודש כפפות קיץ של חברת five מאביזריון (מרוצה מאד מהכפפות). התפרים של החוטים נפרמו באזור מסויים בכפפה כתוצאה מכך יש "קרע" הבולט לעין. פניתי לחברה הם צילמו את הכפפה והקרע וכמובן את החשבונית עם תאריך הקניה, הם צרכים לחזור אלי עם תשובה, מה עושים במקרה כזה. המוכר לא ידע לתת תשובה עם מחליפים או תופרים או מה כוללת האחריות.. שקניתי נאמר שיש אחריות של שנה על כשל בייצור. שאלתי היא מה מקובל מנסיון של האנשים. (אני בטוח שזה לא מקרה ראשון).

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriro צפיה בהודעה
    רכשתי לפני כחודש כפפות קיץ של חברת five מאביזריון (מרוצה מאד מהכפפות). התפרים של החוטים נפרמו באזור מסויים בכפפה כתוצאה מכך יש "קרע" הבולט לעין. פניתי לחברה הם צילמו את הכפפה והקרע וכמובן את החשבונית עם תאריך הקניה, הם צרכים לחזור אלי עם תשובה, מה עושים במקרה כזה. המוכר לא ידע לתת תשובה עם מחליפים או תופרים או מה כוללת האחריות.. שקניתי נאמר שיש אחריות של שנה על כשל בייצור. שאלתי היא מה מקובל מנסיון של האנשים. (אני בטוח שזה לא מקרה ראשון).

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    התהליך שציינת הוא הליך שיגרתי מול היצרן, בדרך כךך היצרן מאשר החלפה לחדש.
    לעיתים ניתן לתקן בעיקר אם זה סקוץ
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    התהליך שציינת הוא הליך שיגרתי מול היצרן, בדרך כךך היצרן מאשר החלפה לחדש.
    לעיתים ניתן לתקן בעיקר אם זה סקוץ
    לא יצא לי להיות לקוח של כלבוטקס, הבנתי שהשירות שלכם הוא מעולה, לכן קצת לא ברורה לי התשובה הזו - ההליך הוא אולי שגרתי עבור החנות מול היצרן אבל בעיני זה שירות רע. שיחליפו את הכפפות ויתעסקו הם עם היצרן, הרי אפילו אם היה מדובר על כפפות זבל אין סיבה שיהיה פגם משמעותי תוך חודש. אז למה זה צריך לעניין את הלקוח שצריך לחכות לתשובה ולהיטרטר ובינתיים לרכב עם כפפות פגומות.
    אני לא יכול שלא לקשר את זה לפוסט של בעל החנות האנונימי - היתרון בקניה בארץ אמור להיות השירות, אם הוא היה מעולה היה אפשר לשקלל את זה במחיר ואין ספק שעל שירות טוב שווה לשלם אבל בארץ, התחושה היא שאי אפשר לדעת איזה שירות תקבל כשבאמת תזדקק לו. כשזה רנדומלי, לדעתי שווה להמר על מחיר נמוך...


    Sent from my A0001 using Tapatalk

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobiweis צפיה בהודעה
    לא יצא לי להיות לקוח של כלבוטקס, הבנתי שהשירות שלכם הוא מעולה, לכן קצת לא ברורה לי התשובה הזו - ההליך הוא אולי שגרתי עבור החנות מול היצרן אבל בעיני זה שירות רע. שיחליפו את הכפפות ויתעסקו הם עם היצרן, הרי אפילו אם היה מדובר על כפפות זבל אין סיבה שיהיה פגם משמעותי תוך חודש. אז למה זה צריך לעניין את הלקוח שצריך לחכות לתשובה ולהיטרטר ובינתיים לרכב עם כפפות פגומות.
    אני לא יכול שלא לקשר את זה לפוסט של בעל החנות האנונימי - היתרון בקניה בארץ אמור להיות השירות, אם הוא היה מעולה היה אפשר לשקלל את זה במחיר ואין ספק שעל שירות טוב שווה לשלם אבל בארץ, התחושה היא שאי אפשר לדעת איזה שירות תקבל כשבאמת תזדקק לו. כשזה רנדומלי, לדעתי שווה להמר על מחיר נמוך...


    Sent from my A0001 using Tapatalk
    כי התרגלנו שאנחנו רוצים עכשיו בזה הרגע כי ככה מגיע לנו
    שיש לך תקלה ברכב חדש אחרי שיצאת מהסוכנות לא מחליפים בחדש כנל אייפון 7+ בן 48 שעות.
    אני מסכים איתך שיש שיקול דעת בטיפול הבעיה ביחוד אם אתה מכיר את דרך הטיפול של החברה.
    לקוח רכש אצלי קסדה ב3500 ש"ח ואחרי חודשיים החלה לו תופעה של כאילו המשקף לא אוטם טוב וכל כיוון שניסינו לא עזר.
    הערכנו שהבעיה היא בפגם בקסדה שהלקוח אולי לא הרגיש מהרגע הראשון בנסיעה.
    הסברתי לו ש99% יחליפו לו בחדשה אבל זה יקח לדעתי מעבר לחודשיים כי בדיוק יוצא דגם חדש.
    אחרי חודשיים וא קיבל את הדגם החדש ללא תוספת של שקל.
    אני אומר שכאשר יש בעיה לתת את הזמן הסביר לתשובה
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    כי התרגלנו שאנחנו רוצים עכשיו בזה הרגע כי ככה מגיע לנו
    שיש לך תקלה ברכב חדש אחרי שיצאת מהסוכנות לא מחליפים בחדש כנל אייפון 7+ בן 48 שעות.
    אני מסכים איתך שיש שיקול דעת בטיפול הבעיה ביחוד אם אתה מכיר את דרך הטיפול של החברה.
    לקוח רכש אצלי קסדה ב3500 ש"ח ואחרי חודשיים החלה לו תופעה של כאילו המשקף לא אוטם טוב וכל כיוון שניסינו לא עזר.
    הערכנו שהבעיה היא בפגם בקסדה שהלקוח אולי לא הרגיש מהרגע הראשון בנסיעה.
    הסברתי לו ש99% יחליפו לו בחדשה אבל זה יקח לדעתי מעבר לחודשיים כי בדיוק יוצא דגם חדש.
    אחרי חודשיים וא קיבל את הדגם החדש ללא תוספת של שקל.
    אני אומר שכאשר יש בעיה לתת את הזמן הסביר לתשובה
    אני בלי ספק מסכים איתך שלא תמיד הדרישות של לקוחות הן עם פרופורציות, אני כן חושב שיש מקרים שזה בסדר לצפות שהטיפול יהיה כאן ועכשיו.
    הדוגמאות שהבאת הן של מקרים שנראים מורכבים יותר מקרע בכפפה בת חודש. בכל מקרה, הנקודה העיקרית שלי היא שבסופו של דבר הלקוח עובד מול בעל החנות - לו הוא שילם, איתו הוא דיבר וממנו הוא קיבל הבטחות. כשאתה מזמין משהו באינטרנט אתה לוקח בחשבון שאין לך חנות פיזית שאתה יכול לגשת אליה ולקבל שירות, אלא צריך לשלוח ולהמתין. לי זה נשמע כמו מצב שהיה מאוד קל למוכר למכור, לדבר על שנה אחריות וכו', במימוש הוא רוצה לבטח את עצמו מול היבואן. אולי באמת מדובר במקרה חריג שלא בטוח שניתן לממש אחריות (כמו המקרה שהבאת עם הקסדה), לי זה לא נשמע ככה.
    כשקונים מכשירי חשמל אומרים לך בדר"כ מול מי אתה מממש אחריות במקרה הצורך, פה הוא פנה לחנות ולכן אני מניח שבמקרה הזה זה מולה - אף פעם לא חשבתי על זה בהקשר של ציוד רכיבה, מה מקובל?


    Sent from my A0001 using Tapatalk

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    כי התרגלנו שאנחנו רוצים עכשיו בזה הרגע כי ככה מגיע לנו
    שיש לך תקלה ברכב חדש אחרי שיצאת מהסוכנות לא מחליפים בחדש כנל אייפון 7+ בן 48 שעות.
    אני חושש שאכן ככה התרגלנו בארץ, אך בחו"ל נתקלתי בטיפול יותר טוב.
    לדוגמא פעם קניתי סמארטפון מאורנג' באנגליה, לאחר כחודש היתה לי בעיה שבאה וחולפת. במקרה הייתי שוב באנגליה לנסיעת עסקים, ניגשתי לחנות שרכשתי ממנה. מיד הוא פתח בשבילי קריאת שירות מול החברה ועוד באותו היום הגיע אלי לעבודה שליח עם מכשיר חדש, והחליף לי אפילו בלי לבדוק את התקלה (וזה לא שהייתי איזה לקוח עסקי VIP או משהו, סתם לקוח מזדמן מהרחוב). אחר כך הוא כנראה החזיר את זה למעבדה ושם אני מניח שישברו את הראש מה בדיוק התקלה, האם אפשר לתקן ולמכור בתור refurbished וכד'
    בכל מקרה כל הזמן שבוזבז על תיקון כזה היה על חשבון הזמן שלהם (והם גם ספגו עלויות אם היו כאלה), ואני בתור לקוח יצאתי סופר מרוצה והייתי חוזר אליהם בלי לחשוב פעמיים.

    גם בארה"ב יצא לי להחזיר מגפי רכיבה שלא התאימו בדיוק, וקיבלתי במקום החזר כספי מלא no questions asked. גם אצלם הייתי לקוח חוזר בהמשך.

    לעניות דעתי בארץ יש לנו עדיין לאן לשאוף מבחינת שירות לקוחות...
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    לקוח רכש אצלי קסדה ב3500 ש"ח ואחרי חודשיים החלה לו תופעה של כאילו המשקף לא אוטם טוב וכל כיוון שניסינו לא עזר.
    הערכנו שהבעיה היא בפגם בקסדה שהלקוח אולי לא הרגיש מהרגע הראשון בנסיעה.
    הסברתי לו ש99% יחליפו לו בחדשה אבל זה יקח לדעתי מעבר לחודשיים כי בדיוק יוצא דגם חדש.
    אחרי חודשיים וא קיבל את הדגם החדש ללא תוספת של שקל.
    אני אומר שכאשר יש בעיה לתת את הזמן הסביר לתשובה
    חודשיים להחליף קסדה פגומה, שעלתה 3500 שקל...
    ואם זאת הקסדה היחידה שלי מה אני אמור לעשות? לחפש איזה LS2 משומשת?

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    חודשיים להחליף קסדה פגומה, שעלתה 3500 שקל...
    ואם זאת הקסדה היחידה שלי מה אני אמור לעשות? לחפש איזה LS2 משומשת?
    לא צריך לחפש קסדה אחרת, הוא המשיך לרכב עד שהחדשה הגיע
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    לי אמרו שלמוצרי טקסטיל יש 3 חודשי אחריות.
    ושהכפפות האלו הן כפפות זולות, שנועדו לחצי שנה.

    אם תצליח לממש אחריות - תמלא לוטו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    לי אמרו שלמוצרי טקסטיל יש 3 חודשי אחריות.
    ושהכפפות האלו הן כפפות זולות, שנועדו לחצי שנה.

    אם תצליח לממש אחריות - תמלא לוטו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    על מעילים וחליפות רכיבה יש שנה אחריות
    על כפפות בגלל בלאי יחסית גבוה חלק נותנים 3 חודשים חלקם נותנים שנה
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    11
    קבענו שנדבר אחרי החג (הם עסוקים בתערוכת אוטומוטור) אני יעדכן בהמשך מה הוחלט ומה רמת השירות של אביזריון.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    על מעיל שעלה כמעט 3000 ₪, ונתלשו לו 2 כפתורים מהכיסים, נתנו לי את אותה התשובה, וזאת לאחר בדיקה מול היבואן הראשי. בטווח של פחות משנה

    המוכרן באביזריון היה נחמד ושירותי, למרות שבשלב הזה אני כבר הייתי פחות.

    יחד עם זה, לשמוע ״אני מבין אותך״, לא ממש פתר לי את הבעיה. ולא נחשב בעיני לשירות ממש אחריות.

    התשובה הרשמית הייתה שלמוצרי טקסטיל יש 3 חודשי אחריות.

    אגב,
    הלכתי לסנדלר-
    החזיר לי עודף ממטבע של 10 שקל...


    אז מה שמובטח ואמור להיות, ומה שקורה בפועל....


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    116
    לפני כמה חודשים רכבתי בלילה לבן מטרו כפפות חורף של חברת IXON - כפפות מעולות.
    לאחר שבוע וחצי אחד התפרים נפתח.... לאחר בירור קצר הגעתי למטרו והחליפו לי את הכפפה לחדשה.

    העניין הוא כזה... כל עוד זה בלאי של יצור ... תפר שלא כראוי אין סיבה שלא יחליפו לך ...
    אם זה שיפשוף שנוצר עקב שימוש / החלק או משהו שאתה אחראי עליו לא יחליפו לך את הכפפה.
    מקווה שעזרתי

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    303
    כמו שכתבת, במוצרי חשמל אומרים לך מול מי להתנהל, במקרה של התנהלות מול חנות אין ממש הבדל גדול בתהליך. מה שקורה זה שבמקום שאתה תפנה לאותו ספק כדי לממש אחריות כמו במוצרי חשמל, אתה פונה לחנות והם פונים בשמך לאותו ספק, וזאת גם הסיבה שבעל החנות לא יחליף ללא אישור של הספק. בעל החנות הוא רק מתווך בינך לבין היבואן מתחילת המכירה ועד מימוש האחריות, כאשר בעל החנות גוזר עמלת תיווך בדרך.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    זה יפה מאוד, תודה

אשכולות דומים

  1. מה בעצם כוללת אחריות יבואן על אופנוע?
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 17:13
  2. 'הפס' בנס הרים - קחו אחריות!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 13:51
  3. המלצה לכפפות קיץ
    על ידי matanbar26 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 20:38
  4. האם יש אחריות על החלק הזה בקסדת rpha 10?
    על ידי alexsupreme בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 14:24
  5. המלצה לכפפות קייץ?
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-06-2015, 20:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO