אני חושש שאכן ככה התרגלנו בארץ, אך בחו"ל נתקלתי בטיפול יותר טוב.
לדוגמא פעם קניתי סמארטפון מאורנג' באנגליה, לאחר כחודש היתה לי בעיה שבאה וחולפת. במקרה הייתי שוב באנגליה לנסיעת עסקים, ניגשתי לחנות שרכשתי ממנה. מיד הוא פתח בשבילי קריאת שירות מול החברה ועוד באותו היום הגיע אלי לעבודה שליח עם מכשיר חדש, והחליף לי אפילו בלי לבדוק את התקלה (וזה לא שהייתי איזה לקוח עסקי VIP או משהו, סתם לקוח מזדמן מהרחוב). אחר כך הוא כנראה החזיר את זה למעבדה ושם אני מניח שישברו את הראש מה בדיוק התקלה, האם אפשר לתקן ולמכור בתור refurbished וכד'
בכל מקרה כל הזמן שבוזבז על תיקון כזה היה על חשבון הזמן שלהם (והם גם ספגו עלויות אם היו כאלה), ואני בתור לקוח יצאתי סופר מרוצה והייתי חוזר אליהם בלי לחשוב פעמיים.
גם בארה"ב יצא לי להחזיר מגפי רכיבה שלא התאימו בדיוק, וקיבלתי במקום החזר כספי מלא no questions asked. גם אצלם הייתי לקוח חוזר בהמשך.
לעניות דעתי בארץ יש לנו עדיין לאן לשאוף מבחינת שירות לקוחות...