עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: התלבטות לגבי xt500 בן 20

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7

    התלבטות לגבי xt500 בן 20

    מחפש אופנוע ראשון לטיולים רגועים בסופ"ש בשבילים ושטח קל.
    הכיוון הוא דו"ש כי אני רוצה גם יכולת כביש מסויימת ומרווח טיפולים נוח יותר מאופנוע מקצועי.
    הגעתי במקרה לאופנוע הזקן הנ"ל, לקחתי סיבוב ונראה לי ממש אחלה. (אני בחור גדול ולכן רוצה אופנוע חזק אבל מתון)
    השאלה אם אני מכניס את האופנוע לבדיקה במוסך וכרגע הוא תקין, כמה זמן אופנוע כזה יכול עוד לשרוד עם טיפולים, תחזוקה נכונה ולהשאיר קצת כסף בכיס?
    מה הסדר גודל של העלויות אם עכשיו הולך לו מנוע או גיר?
    תודה מראש.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    מצב הכלי הנ"ל אינו ידוע ולכן לא רק שלא ניתן להעריך כמה עוד הוא ישרוד, אין לנו אפילו דרך לדעת מה מצבו עכשיו.
    אופנוע מטופל ישרוד לעד, הבעיה שהרוב לא יודעים או לא מעוניינים לטפל כמו שצריך. לאיזו מהקבוצות אתה משתייך? מאחר וזה אופנוע ראשון סביר שגם אתה לא יודע לענות עדיין.
    אתה שואל אם אפשר להשאיר כסף בצד, נראה לי שאם תרשום כמה אתה מרוויח גם על זה אין דרך לענות לך.
    קניה של אופנוע זו הרפתקאה, על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון. על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון וישן.
    בעצם נתת פה משוואה מרובת נעלמים, אני לא רואה איך מישהו יכול לתת על זה תשובה מושכלת.
    כלל האצבע אומר להמנע מכלים ישנים אבל בשביל כללי אצבע אתה לא צריך שרשור מיוחד. לשמחתך יש הרבה חומר כתוב על הנושא ואתה יכול לקרוא וללמוד, בפול גז ובכלל.

    נ.ב
    DR650 חדש עולה כמדומני 38 אלף. כל רכישה אחרת היום בתחום הדו"שים הגדולים, ועל אחת כמה וכמה לרוכב מתחיל, היא לא רציונלית לדעתי.

    בהצלחה!
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 12-04-2017 בשעה 19:45.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    תן לו לנוח על משכבו בשלום
    dr650 drz400 יעשו את העבודה ויש גם חדשים ב40 בערך.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מנסיון עם xt500 עוד בתקופה בה הוא היה צעיר ולאורך עשרות אלפי קילומטרים בכביש ובשטח,
    הייתי מציע לך לחפש משהו אחר.
    האופנוע אמנם פשוט נוח וזול (יחסית) אבל חלש בצורה מחפירה וכבד מאוד.
    Dr650 עולה עליו בכל פרמטר ובאופן כללי כל אופנוע דו"ש בן 20 יגרום לך לבלות את רוב הזמן במוסך.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7
    היי, אתה צודק לגבי הנעלמים:
    1.התכוונתי אם בבדיקה במוסך הוא נמצא תקין.
    2. בעניין הכלכלי הכוונה היא לא להכנס לפרוייקט של שיפוץ כללי לאופנוע (אני מודע להוצאות הרגילות).
    3. הרשיון שלי הוא a1 ככה שהdr לא רלוונטי כרגע.

    באופן כללי הבנתי את המסר (וחשבתי ככה עוד קודם רק קיוויתי שאני טועה)..
    תודה על ההיענות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ה DR מתאים לרישיון שלך.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    מצב הכלי הנ"ל אינו ידוע ולכן לא רק שלא ניתן להעריך כמה עוד הוא ישרוד, אין לנו אפילו דרך לדעת מה מצבו עכשיו.
    אופנוע מטופל ישרוד לעד, הבעיה שהרוב לא יודעים או לא מעוניינים לטפל כמו שצריך. לאיזו מהקבוצות אתה משתייך? מאחר וזה אופנוע ראשון סביר שגם אתה לא יודע לענות עדיין.
    אתה שואל אם אפשר להשאיר כסף בצד, נראה לי שאם תרשום כמה אתה מרוויח גם על זה אין דרך לענות לך.
    קניה של אופנוע זו הרפתקאה, על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון. על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון וישן.
    בעצם נתת פה משוואה מרובת נעלמים, אני לא רואה איך מישהו יכול לתת על זה תשובה מושכלת.
    כלל האצבע אומר להמנע מכלים ישנים אבל בשביל כללי אצבע אתה לא צריך שרשור מיוחד. לשמחתך יש הרבה חומר כתוב על הנושא ואתה יכול לקרוא וללמוד, בפול גז ובכלל.

    נ.ב
    DR650 חדש עולה כמדומני 38 אלף. כל רכישה אחרת היום בתחום הדו"שים הגדולים, ועל אחת כמה וכמה לרוכב מתחיל, היא לא רציונלית לדעתי.

    בהצלחה!
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מנסיון עם xt500 עוד בתקופה בה הוא היה צעיר ולאורך עשרות אלפי קילומטרים בכביש ובשטח,
    הייתי מציע לך לחפש משהו אחר.
    האופנוע אמנם פשוט נוח וזול (יחסית) אבל חלש בצורה מחפירה וכבד מאוד.
    Dr650 עולה עליו בכל פרמטר ובאופן כללי כל אופנוע דו"ש בן 20 יגרום לך לבלות את רוב הזמן במוסך.
    אהלן, נסעתי עליו 2-3 דקות ונורא התחברתי, בגלל שעוד לא היה לא אופנוע הוא לא הרגיש לי חלש וכבד, אבל כנראה שאין חכם כבעל נסיון.

    כמה זה קשה להשיג כיום חלקים של כלי כזה?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לא קל כמו להשיג חלקים לאופנוע בן 5
    אל תכנס לזה,לא שווה את ההשקעה והכאב ראש
    גם אם הוצאת אותו מנפטלין אחרי 20 שנה זה עדיין אופנוע בן 20
    אני מחזיק ומתחזק כמה אופנועים בני 15-35 שנה,
    ערמות של זמן,ידע וכסף,הרבה כסף כדי לשמור אותם במצב תקין (לא תצוגה אלא רק תקין מכנית ובטיחותית)
    תוציא את הכסף שלך על משהו אחר
    אתה לא מבין את החסרונות של כלי ישן בשביל "שתתחבר" אליו
    יש להם סוג של אופי,אופי זה חרא,אופי זה מצבי רוח,מצבי רוח זה חרא של דבר.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני היחידי שהיה הולך על זה?
    כלי נפוץ מאווד בעולם. יולק חלקים עם המון כלים אחרים של ימאהה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני היחידי שהיה הולך על זה?
    כלי נפוץ מאווד בעולם. יולק חלקים עם המון כלים אחרים של ימאהה.
    גם אני. במידה והכלי מטופל, והמוסך אומר שהכל תקין ואין תקלות גדולות, לא רואה סיבה שלא לקחת ולהינות. על אחת כמה וכמה אם הכלי נפוץ בעולם ולכן לא תהיה בעיה להזמין חלקים מחו"ל (שאת זה, אגב, גם לאופנוע משנת 2017 הייתי עושה עקב השחיטה שמתבצעת פה בארץ בכל הקשור למחירי חלפים).

    אהבת? בדקת? הכל בסדר? סע לשלום. גם אני בזמנו לא הקשבתי לעדר ואחרי שנה וכמעט 15 אלף ק"מ על אופנוע "נבלה" לא יכלתי להיות יותר מרוצה. רק באמת, תבדוק טוב טוב מה אתה קונה כי אם לאופנוע יש בעיות זה יהיה כאב ראש אחד גדול.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אופנוע בן 20 זה פרוייקט. זה לא שגר ושכח כמו כלים חדשים. בקיצור אם אתה לא מתכוון להעביר שבועות בהזמנת חלקים ושיפוצים שונים ומשונים אז תוותר.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כמו שנאמר מעלי...
    אופנוע בן 20 זה פרוייקט.
    כדי שיהיה במצב שאפשר לסמוך עליו ולהנות ממנו, תצטרך לשפץ כל מכלול ומכלול.
    זה אומר - להוציא סכום זהה למחיר הקניה על חלקים, ולהשקיע עשרות שעות עבודה.
    גם אם כרגע הוא מניע ונוסע - רוב המערכות עייפות ולא מתפקדות בצורה מיטבית.
    מעבר לזה, גם כחדש ה-XT לא היה עילוי - לא בכביש ולא בשטח.
    במצב השוק כיום, אתה יכול לרכוש אופנוע צעיר בהרבה בסכום שלא רחוק ממחיר הקניה של ה-XT.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    כמו שאמרו מעלי אבל פותח שרשור לא התייחס אז אולי לא שם לב DR650 הוא בעל 42 כ"ס ככה שהוא נכנס בקלילות לקטגוריית A1.
    אם אני לא טועה כרגע גם מוכרים אותו חדש מהסוכנות בפחות מ 40,000 בגלל המבצע של 10% הנחה על דגמי סוזוקי.
    אלא אם כן נותנים לך את ה XT במתנה ובא לך ללמוד מכונאות (שזה לגיטימי אם זה הכיוון שלך) אני לא רואה סיבה ללכת על משהו שונה מה DR.
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    7
    חברים אופנוע חדש הוא לא בתקציב שלי.
    אני מחפש משהו באיזה ה20 אלף שקל, אבל שמתי עין על האופנוע הנ"ל כי מבקשים עליו פחות מחצי מזה.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    232
    לגיטימי אבל תזכור גם שבשביל אופנוע מעל 400 סמ"ק שיובא לפני 2007 אתה חייב אישור יבואן שהאופנוע מתחת ל 47 כ"ס, לא לכל אופנוע אפשר להוציא אישור כזה.
    האישור זה בהתאם לניירת המקורית שהיבואן הוציא באותה שנה ולא תמיד הם שומרים את זה, האישור גם תקף רק לאותו שנתון אז יש מקרים שלאותו אופנוע בדיוק בשנתונים מסויימים יש אישור ובשנתונים אחרים אין.

    (כל זה נכון למתי שבדקתי את הנושא בקשר ל GS500 שהיה לי, אולי דברים השתנו אבל תבדוק את זה טוב מאוד).
    Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650

אשכולות דומים

  1. התלבטות לגבי כלי ראשון.
    על ידי Mantra בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-05-2016, 09:01
  2. התלבטות לגבי שתי מצלמות
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-04-2016, 01:12
  3. התלבטות לגבי fz6s
    על ידי popi195 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 22:19
  4. התלבטות לגבי קטנוע 125 ראשון
    על ידי zalmi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 22:55
  5. התלבטות לגבי אזעקה
    על ידי Guccii800 בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-07-2015, 15:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO