ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
מצב הכלי הנ"ל אינו ידוע ולכן לא רק שלא ניתן להעריך כמה עוד הוא ישרוד, אין לנו אפילו דרך לדעת מה מצבו עכשיו.
אופנוע מטופל ישרוד לעד, הבעיה שהרוב לא יודעים או לא מעוניינים לטפל כמו שצריך. לאיזו מהקבוצות אתה משתייך? מאחר וזה אופנוע ראשון סביר שגם אתה לא יודע לענות עדיין.
אתה שואל אם אפשר להשאיר כסף בצד, נראה לי שאם תרשום כמה אתה מרוויח גם על זה אין דרך לענות לך.
קניה של אופנוע זו הרפתקאה, על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון. על אחת כמה וכמה אופנוע ראשון וישן.
בעצם נתת פה משוואה מרובת נעלמים, אני לא רואה איך מישהו יכול לתת על זה תשובה מושכלת.
כלל האצבע אומר להמנע מכלים ישנים אבל בשביל כללי אצבע אתה לא צריך שרשור מיוחד. לשמחתך יש הרבה חומר כתוב על הנושא ואתה יכול לקרוא וללמוד, בפול גז ובכלל.

נ.ב
DR650 חדש עולה כמדומני 38 אלף. כל רכישה אחרת היום בתחום הדו"שים הגדולים, ועל אחת כמה וכמה לרוכב מתחיל, היא לא רציונלית לדעתי.

בהצלחה!
ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
מנסיון עם xt500 עוד בתקופה בה הוא היה צעיר ולאורך עשרות אלפי קילומטרים בכביש ובשטח,
הייתי מציע לך לחפש משהו אחר.
האופנוע אמנם פשוט נוח וזול (יחסית) אבל חלש בצורה מחפירה וכבד מאוד.
Dr650 עולה עליו בכל פרמטר ובאופן כללי כל אופנוע דו"ש בן 20 יגרום לך לבלות את רוב הזמן במוסך.
אהלן, נסעתי עליו 2-3 דקות ונורא התחברתי, בגלל שעוד לא היה לא אופנוע הוא לא הרגיש לי חלש וכבד, אבל כנראה שאין חכם כבעל נסיון.

כמה זה קשה להשיג כיום חלקים של כלי כזה?