עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: Z250 חדש, נקנה כנראה בלי נוזל קירור

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17

    Z250 חדש, נקנה כנראה בלי נוזל קירור

    שלום חברים,

    קניתי ביום שישי z250 חדש ממטרו, יום שבת לפני נסיעה רציתי לבדוק שמן ומים לאחר שראיתי בספר משתמש שעדיף לבדוק כל יום ומשום מה לא הצלחתי לראות כלום בחלונית של המים (חשבתי אולי מלא עד הסוף), יום ראשון הלכתי למוסך של מטרו וגיליתי שבאמת לא היו מים, לא ברדיאטור וממש טיפה במיכל.
    כשהגעתי למוסך היה לאופנוע כבר 230 קמ של נסיעות בין עירוניות, השאלה שלי מה הנזק שיכול להיגרם למנוע במצב כזה ואיך אני בודק אם המנוע ניזוק או לא?
    אני לא זוכר אם זה היה ככה ממהתחלה אבל בטורים 3-4 המנוע עדיין קופץ לי זה נורמאלי?

    באותה נשימה אני מאוד אשמח לטיפים לטיפול באופנוע, ראיתי פה שממליצים על ניקוי ושימון שרשרת ועוד כל מידי דברים ליום יום, אשמח שמישהו ישפוך קצת אור על טיפול לאופנוע מעבר לטיפולים התקופתיים.

    תודה וחג שמח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי ראובן; 11-04-2017 בשעה 00:33.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    במצב שתיארת נדלקת נורת אזהרה אדומה עם סימול של מד חום,קשה לפספס אותה ויותר הגיוני שהבדיקה שלך לא נכונה,כי המנוע כנראה לא היה עובד כל כך טוב אחרי מרחק כזה בלי קירור.

    טיפים לטיפול יופיעו בטבלת הטיפולים לאופנוע שלך שתמצא בספר מוכנאים.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    בוודאות לא היו מים, הנורה נדלקה פעם אחת שעצרתי בתחנת דלק ושניה לפני שנסעתי נדלקה הנורה והרדיאטור התחיל לעבוד ונכבתה הנורה. אין לי מושג למה לא נידלקה שוב הנורה אולי בגלל קירור מהרוח או אולי כי לא היה על מה להתריע (לפי הספר הנורה מתריעה על מים חמים, ואם אין מים יכול להיות שאין על מה להתריע?)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    במצב שתיארת נדלקת נורת אזהרה אדומה עם סימול של מד חום,קשה לפספס אותה ויותר הגיוני שהבדיקה שלך לא נכונה,כי המנוע כנראה לא היה עובד כל כך טוב אחרי מרחק כזה בלי קירור.

    טיפים לטיפול יופיעו בטבלת הטיפולים לאופנוע שלך שתמצא בספר מוכנאים.
    נורת חום עלולה שלא להדלק כשאין מים כי... אין מים. אין מה שיחמם את החיישן.
    קרה לי עם איזה אופנוע נבלה.


    ראובן - אני הייתי בעיקר מתיישב למטרו על הווריד עד שלא מחליפים לך את האופנוע.
    אם האופנוע נסע בלי מים בכלל, בין אם כי לא שמו מראש ובין אם נזלו - זה תקלה חמורה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ראובן צפיה בהודעה
    בוודאות לא היו מים, הנורה נדלקה פעם אחת שעצרתי בתחנת דלק ושניה לפני שנסעתי נדלקה הנורה והרדיאטור התחיל לעבוד ונכבתה הנורה. אין לי מושג למה לא נידלקה שוב הנורה אולי בגלל קירור מהרוח או אולי כי לא היה על מה להתריע (לפי הספר הנורה מתריעה על מים חמים, ואם אין מים יכול להיות שאין על מה להתריע?)
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מוזר מאוד שמשחררים אופנוע חדש בלי מים.
    תקווה שהייתה נזילה ושרכבת עם חלקית עם קירור אחרת זה לא מבשר טובות בכלל.
    לגבי חיישן חום ראה תגובה למטה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    נורת חום עלולה שלא להדלק כשאין מים כי... אין מים. אין מה שיחמם את החיישן.

    חיישן אזהרה עובד על התנגדות שמשתנה בגלל חום..אם אין מים אז אין חום?
    מה הקשר.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    אני הוצאתי אופנוע של הונדה חדש מהסוכנות, מפלס השמן ונוזל הקרור היה על המינימום. מאולם התצוגה דחפתי את האופנוע למוסך כדי שישלימו חוסרים.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    חיישן אזהרה עובד על התנגדות שמשתנה בגלל חום..אם אין מים אז אין חום?
    מה הקשר.
    הקשר הוא שהחיישן יושב בתרמוסטט ומושפע מהחום של המים (!) שזורמים סביבו.
    אם אין מים ויש רק אוויר, הנזק למנוע יגיע הרבה לפני, אם בכלל, שהחיישן יתחמם לטמפרטורה שתגרום לנורה להדלק.
    חוץ מזה שאוויר מוליך חום פחות טוב ממים והחיישן יכול לא להדלק כלל, גם אם האוויר סביבו חם יותר מטמפרטורת הפתיחה של החיישן.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    השאלה היא כמה באמת מטרו יתייחסו אלי כשאני אבקש אופנוע חדש? יש לציין שהאופנוע עד כה נסע כ400 קמ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    הקשר הוא שהחיישן יושב בתרמוסטט ומושפע מהחום של המים (!) שזורמים סביבו.
    אם אין מים ויש רק אוויר, הנזק למנוע יגיע הרבה לפני, אם בכלל, שהחיישן יתחמם לטמפרטורה שתגרום לנורה להדלק.
    חוץ מזה שאוויר מוליך חום פחות טוב ממים והחיישן יכול לא להדלק כלל, גם אם האוויר סביבו חם יותר מטמפרטורת הפתיחה של החיישן.
    היציקה שאליה הוא מוברג תוליך את החום לחיישן גם ללא עזרתו של האוויר,זה נכון שהיא תידלק יותר מאוחר אבל זה לא אומר שהמנוע כבר ניזוק.
    אלה דברים שאמורים להילקח בחשבון בתכנון בנוסף,רוב התקלות של חימום יתר נגרמות ממחסור במים,אין טעם בלשים נורת אזהרה כל עוד שיש מים.
    החיישן לא חייב לשבת בתרמוסטט,תרמוסטט לעיתים לא מחובר לבלוק - בדו"פים הישנים של KTM ואני מניח שבעוד - הוא יושב בין הצינור שיוצא מהראש לרדיאטור,אם תשים שם חיישן אני מבטיח לך שהוא לא ידלק אף פעם.


    ציטוט נכתב במקור על ידי ראובן צפיה בהודעה
    השאלה היא כמה באמת מטרו יתייחסו אלי כשאני אבקש אופנוע חדש? יש לציין שהאופנוע עד כה נסע כ400 קמ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם אכן יש נזק מומלץ להתייעץ עם עורך דין בהקדם האפשרי,אל תבנה על היבואן בכלום.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    את הנזק בעצם בודק לי מוסך של היבואן, אני יכול לסמוך על החוות דעת שלו?
    חוץ מזה מה בדיוק הבדיקה שעושים בשביל לבדוק נזק למנוע?

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ראובן צפיה בהודעה
    את הנזק בעצם בודק לי מוסך של היבואן, אני יכול לסמוך על החוות דעת שלו?
    חוץ מזה מה בדיוק הבדיקה שעושים בשביל לבדוק נזק למנוע?
    לא,אבל בגלל שהכלי באחריות וזה יסבך לך את החיים בתביעה אם תגיע לשם - בדיקות במוסך שאינו מורשה יבואן הוא קלף בידי היבואן להפלת התביעה אם כי זה מורכב,תתייעץ עם עו"ד.

    עושים בדיקת לחץ הפוך ואם היא תקינה הנזק לא משמעותי אם בכלל נעשה.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא,אבל בגלל שהכלי באחריות וזה יסבך לך את החיים בתביעה אם תגיע לשם - בדיקות במוסך שאינו מורשה יבואן הוא קלף בידי היבואן להפלת התביעה אם כי זה מורכב,תתייעץ עם עו"ד.

    עושים בדיקת לחץ הפוך ואם היא תקינה הנזק לא משמעותי אם בכלל נעשה.
    אפשר לבקש דוח של בדיקה כזאת?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ממליץ לך לא לרכב על האופנוע יותר, כדי שלא יאשימו אותך בנזק, ולפנות לעו"ד שייעץ לך כיצד להתקדם הלאה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בעיקרון 230 ק"מ בין עירוני בלי נוזל קירור זה אמור לגרום לכזה נזק קטסטרופלי שאני בכלל מתפלא שהאופנוע נוסע.

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    17
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בעיקרון 230 ק"מ בין עירוני בלי נוזל קירור זה אמור לגרום לכזה נזק קטסטרופלי שאני בכלל מתפלא שהאופנוע נוסע.
    האופנוע נוסע רגיל לגמרי, הייתי במוסך של מטרו והבחור לא רצה לבדוק לי כלום, הוא בדק שיש מים, הניע אותו ונתן לו כמה דקות להיות מונע בסרק, חיכה עד שהרדיאטור יתחיל לעבוד וזהו.

    מה אני עושה מפה? יש לכם עורך דין מומלץ לעניינים האלה? כמה אמור לעלות לי כל הסיפור הזה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור
    על ידי Vrx_200 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-03-2017, 09:30
  2. מתי לבצע מילוי נוזל קירור
    על ידי ZeroCool בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-03-2017, 23:08
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-11-2016, 22:07
  4. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  5. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO