תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: אופנוע או קטנוע, ובאיזה נפח?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    2

    Cool אופנוע או קטנוע, ובאיזה נפח?

    שלום לכולם!

    אני בן 25, עם רישיון a1, נוהג כ3 שנים על ג'וי רייד 125.

    מעוניין להתקדם ל250 ומעלה ומתלבט-
    אני נוסע בעיקר בתוך העיר אבל פעמיים בשבוע עושה נסיעה של 50 ק"מ לכל כיוון אל מחוץ לעיר.
    חשוב לי מאוד שהכלי יהיה, עד כמה שאפשר, יציב על הכביש גם בעת גשם\כתם שמן קטן.

    תקציב עד 30 אלף (בלי ציוד) .
    השאלה מה יותר בטוח , אופנוע או קטנוע?
    האם נפח של 250 ככ גרוע עד שכדאי לקחת איזו הלוואה ולעבור את ה250 מבחינת ביטוח ומחיר הכלי?
    אם יש לכם המלצות ספציפיות אשמח לשמוע!

    תודה

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    אני בדיוק באותה התלבטות, בעיקר בעיר ופעמיים 60 ק"מ כל כיוון, מתלבט בין CB500F שנת 2013 או Z300/Ninga 300 ...

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לפי הדרישות שלך אופנוע בהכללה יהיה יותר יציב/בטוח וכו'. הנוחות בתוך העיר תיפגם משמעותית לטובת הנסיעות הארוכות. אם לא היה לך אף פעם אופנוע הייתי אומר לך לך על זה. איזה 250 יד שנייה שלא יעמיס על הכיס ומקסימום תמכור ותחזור לקטנוע 250..



  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    קטנוע זו הבחירה ההגיונית

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    יציבות וזריזות הם שני צדדים של אותו מטבע.
    ככל שאתה מקבל יותר יציבות - כך אתה מאבד בזריזות.
    כברירת מחדל, לאופנוע יש התנהגות כביש טובה יותר מקטנוע עקב המבנה שלו - גלגלים גדולים יותר מתמודדים טוב יותר עם מפגעי סלילה, חלוקת משקל עדיפה משפרת את ההתנהגות, והחיבור לכלי טוב יותר משום שהרוכב אוחז את הטנק עם הברכיים.
    בפועל, הקטנועים המודרניים הינם כלים עם יכולות דינמיות לא רעות בכלל. באותה נשימה - אופנועי ה-250 הינם כלים בסיסיים מאוד, שבנויים על מכלולים זולים ופשוטים לטובת מחיר רכישה נמוך.
    כעיקרון, קטנוע 250 איכותי או אופנוע 250 בסיסי יענו על הדרישות שלך.
    אם בכל זאת תרצה לקבל יכולות גבוהות יותר - תעלה לכיוון כלי ה-400-500 המשומשים. לא אפרט את כל האופציות הקטנועיות, כי יש המון. בגזרת האופנועים, יש כמה כלים שיכולים לתת מענה טוב לדרישות שלך.
    1. ק.ט.מ דיוק 390 שנת 15-16. אופנוע מתחילים מעולה, שובב, זריז, שד עירוני - ועדיין יעשה בכיף נסיעות בינעירוניות.
    2. הונדה CBR/CB-X 500 - טובים בעיר, הכי טובים בקטגוריה מחוץ לעיר. חסכוניים לתחזוקה, ונחשבים די אמינים. תקציבך יאפשר לך לרכוש אופנוע ממודל 13-14.
    3. סוזוקי גלדיוס 650 מוגבל ל-A1 - אופנוע פול-סייז עם מנוע מוגבל (ההגבלה ניתנת להסרה בקלות). במצב השוק כרגע, ראיתי כלים טריים משנת 15-16 בפחות מ-40, וסביר להניח שניתן להוריד עוד הרבה במחיר, כיוון שהדגם הוחלף ב-SV650 החדש, שמתומחר בצורה אגרסיבית מאוד.
    4. סוזוקי DR650 - דו-שימושי. יהיה הרבה יותר בטיחותי וכיפי מקטנוע בעיר, סביר לגמרי בבינעירוני (כל עוד לא מדובר על רכיבות ארוכות מאוד). אופנוע פרימיטיבי, שלא השתנה הרבה מאז הצגתו בתחילת שנות ה-90. מיושן מאוד - אבל גם אמין בצורה כמעט מוחלטת, ומאוד פשוט לתחזוקה. בערך כמו לקנות סוזוקי סמוראי שנת 90' - רק חדש מהניילונים.
    כחדש, הוא מתומחר ב-43. אני מניח שהכלים הראשונים שהגיעו ב-2016 נמכרים בפועל בקצת יותר מ-30.
    5. ימאהה WR250R/סוזוקי DRZ400S - כלים דו-שימושיים קרביים ומודרניים יותר. מעולים בעיר, לא נוחים בבין-עירוני. פעמיים בשבוע זה לא סוף העולם, כל עוד אין לך בעיה לעשות את זה על 110 בימני. אני מניח שה-DRZ חורג מהתקציב (הגיעו 2000-2008 ומ-2016, החדשים תומחרו ב-46). ה-WRR מיובא מ-2009, אני מניח שתקציבך מאפשר לרכוש אופנוע ממודל 2013-2015 (מחירם כמשומשים גבוה עקב הביקוש לדגם).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    2
    תודה רבה על הפירוט, מעריך מאוד!!!

    מבחינת האחיזה של האופנוע על הכביש, יש הבדל בין הדו"ש לאופנועי כביש כמו הcbr?

    והיה נראה שאתה אומר שאם כבר 250 סמק, אולי כדאי קטנוע ולא אופנוע עם
    מכלולים זולים ופשוטים. הבנתי נכון?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    11
    אני גם חושב שהם צודקים, קטנוע 250 זאת התחלה חלקה וטובה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eliman צפיה בהודעה
    תודה רבה על הפירוט, מעריך מאוד!!!

    מבחינת האחיזה של האופנוע על הכביש, יש הבדל בין הדו"ש לאופנועי כביש כמו הcbr?

    והיה נראה שאתה אומר שאם כבר 250 סמק, אולי כדאי קטנוע ולא אופנוע עם
    מכלולים זולים ופשוטים. הבנתי נכון?
    הדו"ש ירגיש טוב יותר על אספלט מחורץ ומשובש - כמו שיש בהרבה מקומות בגוש-דן.
    אופנוע כביש-נטו יאפשר יציבות גבוהה יותר ומרווח הטיה גדול יותר על אספלט טוב. פחות תופס ל-CBR300, כי מדובר באופנוע תקציב פשוט ובסיסי.

    לא טענתי שקטנוע עדיף, ואין ספק שהייתי הולך על אופנוע במשוואה הזאת. אני רק אומר, שלא תקבל את כל הערך המוסף שאופנוע מספק מכלי תקציב בנפח 200-300.
    אני רגיל לאופנועי ליטר, וקשה לי לדמיין את עצמי נוסע יום יום על משהו שאין לו לפחות 600 סמ"ק ולא סובל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    14

    המלצה לאופנוע מנסיון אישי

    אני רוכב על קיוואי tx200 שרכשתי חדש מהיבואן שנת 2017 עם אחריות לשנתיים מתאים מאוד לנסיעות עירוניות ביומיום וטיולים קצרים מדי פעם
    לפרטים נוספים כנס בפייסבוק לדף ''קיוואי tx200 בישראל''

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  2. קטנוע = אופנוע?
    על ידי noamkepf בפורום כללי
    תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 19-02-2017, 13:43
  3. מתלבט האם לקנות קטנוע או אופנוע?
    על ידי valorel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 23-01-2017, 21:33
  4. מתלבט בין קטנוע 250\אופנוע 250\אופנוע 300
    על ידי וובה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 12:39
  5. בחירה בין אופנוע לקטנוע
    על ידי dazrok בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-08-2015, 19:03

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO