האם יש לך מחרטה, כלים וידע כדי להכין ספייסרים ותושבות?
אם לא, התאמות של גלגלים מאופנועים אחרים נשמע לי כמו מתכון לכאב ראש גדול
ההבדלים בין WR250X וWR250R הם יחסית מינוריים
בכללית, עדיף להסב X לR מאשר R לX
בעיקר בארץ ואם אתה רוצה גם לרכב ביום יום
ההסבה לשטח יותר קלה, ואז גם אתה נשאר עם מידות כביש חוקיות (יש יותר סיכוי לפגוש שוטרים בכביש מאשר בשטח)
בכל מקרה
מבחינת גלגל אחורי:
נאבה זהה, דיסק זהה
צריך רק חישוק שונה. הרוחב של החישוק כביש הוא 4.25"
אולי אפשר להכניס שם גם 4.5 (מאוד יעזור לך עם מידות צמיגים) אבל לא ניסיתי את זה.
בנוסף, הייתי ממליץ להחליף את המותחני שרשרת לכאלה שזטה מציעים, זה יאפשר לך לשים גלגלי שיניים שונים (פער של 3 שיניים בערך) בלי צורך למתוח שרשרת, רק להפוך את המותחן.
מקדימה, הסיפור מעט יותר מסובך
דבר ראשון, יש מצב אתה תצטרך לגלף מעט את המיגני בוץ כדי שהצמיג כביש ייכנס.
בנוסף, נאבה של WRX שונה מנאבה של WRR
מה שהכי נפוץ במקרה שלך זה:
לקנות נאבה של WRR, ולשזור עליה חישוק 17 (קוטר 3.5" אם אני זוכר נכון)
בנוסף, לרוב שמים דיסק גדול יותר מקדימה בסט סופרמוטו, מה שאומר שאתה תצטרך גם דיסק גדול, וגם מתאם לקאליפר
זה לא חובה, אבל זה מאוד יעזור לך לטעמי.
אחרי שיש לך סט גאנטים שונה, ואתה מרוצה מההסבה, מעט משחק עם כיווני מתלים (טעם אישי בעיקר)
וזהו, בעיקרון סיימת.
לגבי צמיגים, זה גם תורה בפני עצמה, אבל קודם בוא נעבור את הגשר הראשון.
בנוסף, יש אתר שחבר שלי בנה שמתאר את כל מה שאמרתי לך בערך, פשוט באנגלית
מעט יותר מדוייק ומורחב אבל:
http://wr250r.com/articles/wr250r-to...nversion-guide
בגדול, חברת 9Warp מוכרת סט הסבה כמעט מלא.
אפשר להסתכל באתר שלהם כמה הוא עולה.
להוסיף משלוח, ואז מיסים וצמיגים (מגיע עם דיסקים וגלגל"ש למיטב זכרוני)
לרוכבים בעמותת הסופרמוטו הישראלית יש הנחה בקניית סט סופרמוטו דרך SM PRO (יבואן סטומפ) שווה לדבר עם דודו מחרוק בנוגע לזה.
אם יש עוד שאלות בנושא, אשמח לנסות לעזור במה שאוכל