לא פתחת פוסט לפני חודשיים שבו טענת ש125 מספיק לך?
מציע לגדל ביצים.
Sent from my T5 using Tapatalk
טוב, אז הסיפור הוא פשוט,
אני נוסע ונוסע... ונוסע... על 125 סמק וזה מתחיל להרגיש לי חלש. הרעב ליותר כוח ועוצמה רק הולך וגובר.
לכן, אני רוצה לשדרג ל A1 אבל משהו עוצר אותי.
אתם בטח שואלים מה?
אז ככה, כפי שאתם בטח יודעים, בשביל לשדרג ל A1 צריך לעבור 8 שיעורים לבעלי A2. זה לא הבעיה בכלל.
אבל, בשביל לקבל את השידרוג חייב לעבור טסט מלא.
הבעיה עם זה היא, שהטסט הזה יכול להיות מאוד מפרך, ארוך, יקר ומתיש.
בהתחשב בעובדה שעברתי בנס טסט ל A2, הסיכויים שאעבור ל A1 קלושים ביותר.
אתם מבינים? אני מצד אחד רוצה מאוד לשדרג והייתי עושה את זה מזמן, אבל זה לא כזה פשוט.
מה אתם מציעים לעשות?
לא פתחת פוסט לפני חודשיים שבו טענת ש125 מספיק לך?
מציע לגדל ביצים.
Sent from my T5 using Tapatalk
נכון, אכן פתחתי, אבל מאז דברים השתנו.
תבין, גם לפני חודשיים כשפתחתי אותו רציתי לשדרג, אבל ידעתי שהולכת לחכות לי חתיכת עבודה קשה בדרך לשם.
אתה חושב שאני צוחק איתכם? תחשוב שוב.
אני רציני מאוד בנוגע לזה. אני ממש לא צוחק.
הסיבה היחידה שעדיין לא שידרגתי היא בגלל הטסט שחייבים לעבור בשביל השידרוג.
אם קשה לך מידי לעשות משהו פשוט תוותר זה הכי טוב. Do less live longer
או שתעשה,או שתישאר
איך אנחנו יכולים לעזור לך?
אם אתה לא רואה איך אתה עובר טסט לא בטוח שהמקום הבטוח לך הוא הכביש הארץ ישראלי.
יום מקסים.
לא הבנתי מה משמעות הפוסט הזה בעצם, וסליחה על הבוטות. אם אתה לא מאמין שתעבור את הטסט, אין לך סיבה לגשת מלכתחילה... אם אתה צופה קשיים כאלה ואחרים, אז או שתמצא דרך להתמודד איתם ולהתגבר על המכשולים, או שתסתובב אחורה ותמשיך הלאה בחיים שלך בלי להתמודד עם קושי ואתגר. זה גם סוג של חיים אני מניח..
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
אני לא ממש מבין, ותסלח לי מראש, מה כל כך מפרך-ארוך-יקר-מתיש בלעשות רישיון A1?
מה הפחד הגדול מטסט? פרוצדורה שכל אחד שרוצה רישיון עושה. זה מאד פשוט.
מה אני מציע לך לעשות? במקום לכתוב תסריטים בראש (וגם פה) כמה איום ונורא זה הולך להיות: קח את הרגליים, תגיע לבית ספר לנהיגה, קח את הטפסים, עשה מה שצריך לעשות ותקבע לך שיעורים. יותר פשוט מזה אין.
או שאם זה משתק אותך-תשאר עם A2. ובאמת נשאלת השאלה: מה אתה רוצה שיגידו לך בתגובה למה שכתבת?
אגב, מבינים מה שאתה כותב גם בלי שתדגיש כל משפט שני.
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
האינסטינקט הראשוני אמר לי לתקוף אותך כמו שעשו לפני.
במקום זאת אנסה להרגיע ולגרום לך להבין שכל מטרה, גדולה ככל שתהיה, שתציב לעצמך עלולה להיות קשה ומאיימת,
האם זאת הסיבה לא ללכת בעקבותיה?
זה באמת לא מאיים כמו שאתה חושב. לך, כמו שאמרו לפני, לכמה שיעורים, תשאל שאלות ותעשה הכל נכון, הטסט לא באמת כזה מאיים כמו שחושבים.
בהצלחה !
חס וחלילה לא תוקף, אלא בסך הכל מנסה להבין את מהות הפוסט...
רוב הפוסטים שמתפרסמים פה הם בעלי מהות כלשהי. שאילת שאלה, בקשת ייעוץ, וכו'. הפוסט הזה מרגיש כמו סוג של (בלי להעליב ובלי לזלזל!!) מישהו שצריך חיבוק, שיחזיקו אותו חזק חזק ויגידו לו שיהיה בסדר.
אז אם נדלג על הדרמה - יהיה בסדר מייט.
לך, תעשה את הטסט, במקרה הגרוע תיכשל. במקרה הטוב, תוציא רישיון a1..
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
זה לא כזה מפרך או יקר,
לא כזה מתיש או ארוך.
אפשר למרוח את זה על גבי חודשים ואפשר לסיים את זה בחודש אחד בלי הרבה כאב ראש.
הכל תלוי בניהול זמנים שלך.
אגב,
גרועים ממך עברו טסט וגרועים ממך יעברו טסט, הסיכוי לא קלוש כמו שכתבת.
לשאלתך מה אנחנו מציעים לעשות?
מה שאני מציע לעשות:
דבר ראשון לשנות את הגישה.
דבר שני להתחיל את התהליך.
דבר שלישי לקנות נבלה.
גם אם רק בנס עברת טסט ל A2 כל הנסיון שצברת מאז אמור להכין אותך ל A1.
נ.ב. אין שום סיבה להשתמש כל כך הרבה בקו תחתון, זה מרגיש כאילו אתה צועק על אנשים ואז הם פחות נחמדים אליך.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
עקב השרשור הזה והרבה אחרים אני חייב לשאול: בן כמה אתה?
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
ואני חייב להזהיר, פומבית...
אם פות"ש ימשיך לכתוב בצורה שתחשב בעיניי כלא עניינית,
פות"ש יצא למרפסת...!
פות"ש...האם אתה שומע ומבין אותי?
ננעל, אז אל תענה
בתקווה שהכל מובן.