שלום חברים,
האם מומלץ לשנות (להעלות אני מניח) לחץ אוויר בצמיגים (קדמי/אחורי/שניהם) ברכיבה עם מורכב/ת ממוצע/ת?
לצורך העניין, השאלה מתייחסת לרכיבה על קוואסאקי en500 (קרוזר בינוני, גדול ואיטי), עם לחץ אוויר לפי הוראות יצרן: קדמי-36, אחורי-38
תודה
שלום חברים,
האם מומלץ לשנות (להעלות אני מניח) לחץ אוויר בצמיגים (קדמי/אחורי/שניהם) ברכיבה עם מורכב/ת ממוצע/ת?
לצורך העניין, השאלה מתייחסת לרכיבה על קוואסאקי en500 (קרוזר בינוני, גדול ואיטי), עם לחץ אוויר לפי הוראות יצרן: קדמי-36, אחורי-38
תודה
גם בספרי רכב יש התייחסות לנושא, ולחצי הניפוח הם פונקציה של משקל הרוכב.
אז כן, יש צורך להעלות את לחץ האוויר.
כמה? בשביל זה צריך לפתוח את ספר הרכב.
אגב, גם שינויי מזג אוויר דורשים בדיקת לחץ אוויר.
בזמן התקררות משמעותית אפשר לגלות שלחץ האוויר צנח אפילו ב-5 psi מבלי שברחה מולקולת אוויר אחת מהגלגל.
בדרך כלל יש מדבקה איפשהו על האופנוע, אצלי זה על מגן השרשרת שבה רשומים לחצי האויר המומלצים ולשאלתך - כן.
בדר"כ מגדילים את לחץ האויר.