שלום חברים,
האם מומלץ לשנות (להעלות אני מניח) לחץ אוויר בצמיגים (קדמי/אחורי/שניהם) ברכיבה עם מורכב/ת ממוצע/ת?
לצורך העניין, השאלה מתייחסת לרכיבה על קוואסאקי en500 (קרוזר בינוני, גדול ואיטי), עם לחץ אוויר לפי הוראות יצרן: קדמי-36, אחורי-38
תודה
שלום חברים,
האם מומלץ לשנות (להעלות אני מניח) לחץ אוויר בצמיגים (קדמי/אחורי/שניהם) ברכיבה עם מורכב/ת ממוצע/ת?
לצורך העניין, השאלה מתייחסת לרכיבה על קוואסאקי en500 (קרוזר בינוני, גדול ואיטי), עם לחץ אוויר לפי הוראות יצרן: קדמי-36, אחורי-38
תודה
התשובה היא כן, יש צורך לעלות את לחץ האויר עם מורכב ו/או עם משקל נוסף על האופנוע, בדרך כלל רק בצמיג האחורי.
קישורים לאתר KAWASAKI שבו תוכל להוריד את ספר הרכב, ולאתר NHTSA האמריקני.
http://www.kawasaki.com/ServiceManuals/ChooseVehicle
http://www.nhtsa.gov/people/injury/p...ireSafTips.htm
If everything seems under control, you're just not going fast enough- M. Andretti
אלו הלחצים המתאימים לטווח משקל ? אתה מרגיש בעיה כלשהי בזמן שאתה עם מורכב ?
בדרך כלל כתוב על הזרועה האחורית את הלחץ אויר המומלץ אם רוכבים לבד או עם עומס(הרכבה)