אם זה נטו עניין של משקף, תמיד אפשר להתאים משקף נוח.
תחשוב על דברים שלא תוכל לשנות בקלות באופנוע. גובה מושב ומיקום הרגליות לדוגמא.
ה-sv היה לך נוח מבחינת ישיבה?
היי,
לא מזמן מכרתי את ה CB500X שלי, אחרי שלוש וחצי שנים.
עברתי דירה, החלפתי עבודה ואני צפוי לרכב 100 ק"מ ביום.
הSV כמובן זול יותר, חסכוני ועם מנוע נפלא,
אבל אני לא יודע אם הוספת משקף תהפוך אותו לכזה שרכיבה עליו 50 ק"מ לכיוון והרבה בין עירוני, לאופנוע נוח ליום יום עבורי.
הטרייסר כנראה יותר טורינג ואמור להתאים יותר, אבל יש משהו גם ב SV.
רכבתי על שניהם ואהבתי את הרכיבה על כל אחד מהם.
מה אומרים המומחים?
מוטי.
-->SV650<--
אם זה נטו עניין של משקף, תמיד אפשר להתאים משקף נוח.
תחשוב על דברים שלא תוכל לשנות בקלות באופנוע. גובה מושב ומיקום הרגליות לדוגמא.
ה-sv היה לך נוח מבחינת ישיבה?
לא בטוח שה SV אופטימלי למשימה הזאת, הטרייסר נשמע עדיף, מה עם ורסיס, NC 750? ניתן למתוח תקציב לויסטרום?
Tracer 900
הNC לא ממש לטעמי מבחינת רכיבה.
וורסיס מיושן מאוד פחות מתחבר אליו..
ויסטרום מתאים באמת, אבל מעבר למה שאני רוצה להוציא
מוטי.
-->SV650<--
אסוי וויסטרים חולקים את אותו מנוע.
למה הויסטרום יכול לבצע והאסווי לא?
תודה כולם
עשיתי רכיבה נוספת על ה SV היום..
אני אוהב את המנוע שלו יותר, ובתוך התנועה הוא פנטסטי. את החסרונות שלו בתחום ה"תיור" אני חושב שאני יכול לספוג בתוספת של משקף סה"כ.
אז...
אחד חדש בדרך
תודה!
אחרי חודש אני מקווה להוסיף איזה פוסט של התרשמות![]()
מוטי.
-->SV650<--
תתחדש ותהנה! החלטה מעולה! :-)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תתחדש!
כרובי- סוזוקי לא מתכוונים להחזיר לחיים את ה SV 1000 ?
Tracer 900