חצי מדויק
למשקל אופנוע יש משמעות במהירות אפס וקרובה לה אבל ככל שהאופנוע נמוך יותר
ומשקל הכובד נמצא נמוך ובמרכז האופנוע נשלט יותר.
את התנועה עם הקרנף אני מבצע כשאני יושב עליו ובעזרת הרגלים, צריך לזה קצת טכניקה
שימושית וניסיון ותמצא שאין כמעט הבדל בינו לבין אופנועים אחרים.
המצחיק שדווקא אופנועים קלים ממנו וגבוהים מאתגרים אותי ברכיבה הרבה יותר.
מרגע שהקלאצ' מרגיש נגיעה במנוע האופנוע עושה הכל לבד.
אני מפתיע הרבה קטנועים ברכיבה עירונית צפופה, הכל שאלה של תכנון נתיב
תוך הכרת המגבלות והיתרונות, אגב הסביבה הטבעית שלנו היא י-ם....