הנה הסיפור הקטן שלי...
לפני חצי שנה פלוס חיפשנו לאחי כלי, המונסטר 696 היה כבר במחיר סביר וטוב ועמד בתקציב... אחד האנשים שהלכנו אליהם גר במושב, הראה לנו את המונסטר הלבן שלו, זרוק מתחת לעץ מכוסה בסדין ואמר שהאופנוע הזה כבר עומד אצלו חצי שנה בלי רכיבה (פה ושם התניע כשבאו אנשים לראות).
נהייה לי כאב ראש מלחשוב שיש סכום מסויים שנצטרך להשקיע כי הוא היה מבחינה קוסמטית לא טוב וגם מבחינה מכנית נדרש להחליף לא מעט (היישור 80% זה היה בבלאי הטבעי).
אז התמקחנו עם הקונה וקנינו במחיר כמעט רצפה (לאותם ימים כמובן).
אחי השקיע בו סביב ה-12 אלף שקל, אולי קצת יותר על יישור קו רציני.
אבל עכשיו הוא נוסע פיקס ונראה פיקס.
רק לשים דלק, לרכוב ולהנות מצליל טרמיניוני (כן כן, הכלי נקנה כולל מערכת טרמיניוני!).
נכון לרגע זה קניתי את האופנוע מאחי ואחי השתדרג ל-MT07 TRACER.
היה לי לפני זה MT10 אבל קניתי מאחי את הדוקאטי מטעמי חיסכון כשמצד שני גם אוכל להינות מכלי ספורטיבי קליל וזריז.
מבחינת תחזוקה - טיפולים במחירים סבירים, חלפים יקרים מעט מיפנים (בואו לא נהייה מופתעים כן?), המנוע עצמו אמין מאוד.
מדובר בסך הכל במנוע קירור אוויר ובלי ים של אלקטרוניקה.
בלי טרמיניוני - עושה בערך 22 ק"מ לליטר.
עם טרמיניוני - עושה בערך 17 ק"מ לליטר.
מי שהחליט לקנות את הגירסא בלי ה-ABS מומלץ שישים צמיגים טובים, במיוחד לימי גשם.
הגירסא בלי ה-ABS דורשת קצת אימונים והסתגלות לפני ש"מתנפלים" על הבלמים (ליטופי ידית על גבול סחטנות רכה בהחלט יספיקו ברוב המקרים).
נכון לרגע זה מטפל במוסך דינמיקה, לדעתי מחיר מאוד הוגן בייחס לשירות הגבוה והמסור שנותנים שם.