עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: צריך המלצה לצמיגים

  1. #16
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אומנם האנג׳ל GT וגם מצלר הם צמיגים טובים ויספקו לך יותר ק״מ פר שקל, אך יחד עם זאת, נראה לי שעדיף בכל זאת ללכת על הצד הרך של פירלי שמספק יותר אחיזה וביטחון גם אם מתבלה מהר יותר.
    ומה אתה מציע?

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    אומנם האנג׳ל GT וגם מצלר הם צמיגים טובים ויספקו לך יותר ק״מ פר שקל, אך יחד עם זאת, נראה לי שעדיף בכל זאת ללכת על הצד הרך של פירלי שמספק יותר אחיזה וביטחון גם אם מתבלה מהר יותר.
    הם לא מספקים רק יותר ק"מ פר שקל, הם גם יותר מתאימים לשימוש יומיומי לאורך כל השנה, בהשוואה לצמיג ספורטיבי:
    - יתנו אחיזה עדיפה בצמיג קר ושלא עובד בעומס גבוה.
    - יותר אחיזה בכביש רטוב.
    וסך הכל - דוקא יותר ביטחון בשימוש יומיומי.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    הם לא מספקים רק יותר ק"מ פר שקל, הם גם יותר מתאימים לשימוש יומיומי לאורך כל השנה, בהשוואה לצמיג ספורטיבי:
    - יתנו אחיזה עדיפה בצמיג קר ושלא עובד בעומס גבוה.
    - יותר אחיזה בכביש רטוב.
    וסך הכל - דוקא יותר ביטחון בשימוש יומיומי.
    מדוייק! אני עם סט של הפירלי-קידמי כבר 20K ואחורי 10K, רוכב ביומיום ומאוד מרוצה, גם בעיר כי מתחמם מהר מאוד, הרבה בטחון ברטוב.
    Tracer 900

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    42
    metzeler roadtec 01
    תפור עליך ויותר טוב מכל הספורט-תיור שתוארו פה (תקרא השוואה של מצלר)

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אלינה הוא לא יקבל שום שיפור אם לא יקנה את הדגם שיכבה כפולה גם ב01 הוא מגיע עם אותיות משהו כמו hwm או משהו כזה.

    כל הספורט תיור שכבה יחידה בערך מספקים אורך חיים זהה.


    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #21
    לא רשמתי בהתחלה, האופנוע לא בשימוש יומיומי, בגדול הוא יוצא רק בשבתות וגם זה לא תמיד, לא רוכב בגשם אם הוא לא הפתיע אותי, למרות שהנסועה השנתית שלי לא גבוהה במיוחד עדיין מעדיף צמיג שיחזיק יותר, למרות שאני רוכב יחסית חזק, אפילו חזק מאוד, אף פעם לא הרגשתי יותר מידי את ההבדלים באחיזה בין צמיג ספורט לספורט תיור.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני כן רוכב יומיומי , כן מידי פעם משחרר את הקוף ומשתולל במסלול או מגרש סגור.

    יש הבדל בין צמיג ספורטיבי אבל ההבדל לא גדול מאוד , צמיג ספורט תיור מודרני הוא מאוד משוכלל .

    בצמיגים הטובים על יבש זה ככה:
    ROAD ATTACK 2 GT - מספק כ20 אלף מעולה על יבש , מזכיר יותר צמיג ספורט ונמצא בתחום ההכי ספורטיבי בספורט תיור, כרגע אין בארץ אצל היבואן.
    ANGEL GT A - מספק כ 30 אלף ק"מ ,בנוי לקצב נסיעה מהיר מתמשך , טוב על יבש פחות טוב על רטוב.
    Z8O - נמצא בידיוק באמצע של הספורט תיור , הוא לא מצטיין בכלום אבל סבבה על רטוב וסבבה על יבש ופרופיל מאוד ניטרלי, חי כ 27 אלף.
    MICHELIN PILOT ROAD 4 GT - חי המוון זמן סביב ה35 אלף, צמיג שהכי תיורי מבין הספורט תיור, מדהים על קר ויבש. בחום קיצוני הוא מתחמם יותר מידי ומאבד אחיזה , אז בעצם מי שמחפש מהירות גבוהה קבועה או לרכב הרבה בגוש דן בשרב לא כדאי אותו.

    ROADTEC 01 HWM - זה שידרוג של הZ8O זה אותה תרכבות עם שיפור בפרופיל תוספת חריצי פינוי מים מה שמשפר את הצמיג על רטוב על חשבון אחיזה על יבש במקצת.

    *AVON STORM 3D - צמיג לא מוכר ששמתי עכשיו , אין לי מושג כמה זמן יחזיק אבל לפי המבנה הוא אמור לחיות המון. זמן חימום מעולה , אחיזה מעולה על יבש (רטוב עוד לא היה אז לא יודע) פרופיל עצל יותר מה ROAD ATACK 2 GT הוא מזכיר יותר את ה ANGEL אבל טיפה עצל ממנו לכיוון ה Z8 אם כי קצת ספורטיבי יותר מ Z8.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    לא שכבה כפולה.
    תרכובת כפולה יש לכל האנגל גיטי.
    שכבה כפולה יש ל a
    ו שכבה אחת יש לגיטי הרגיל.

    אגב אני שחקתי 3 סטים של רואד אטאק 2 גיטי

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    ונגיד שכן למרות שלא ראיתי שום איזכור של שיכבה כפולה רק ציון למרכב מחוזק, הSPEC A הוא לאופנועים כבדים (במשקל) או רוכבים כבדים עם מורכב וציוד, אני לא רואה איך צמיג כזה מתאים לMV, הוא אומנם יכול לקבל יותר קילומטרים איתו אבל במחיר של צמיג עם דפנות קשיחות מידי

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    שרשור מדהים בדיוק בזמן גם בשבילי. אני כנראה אלך על האנג׳ל
    אגב, לפי מבחנים בחול שמתי לב שישנם צמיגים שמותאמים ללכת רק כסט קדמי ואחורי שימו לב. זה משהו שבעיקר רלוונטי לכביש רטוב.. הקדמי בנוי לעזור לאחורי עם פיזור המים וככה יש יותר אחיזה מאחור.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ונגיד שכן למרות שלא ראיתי שום איזכור של שיכבה כפולה רק ציון למרכב מחוזק, הSPEC A הוא לאופנועים כבדים (במשקל) או רוכבים כבדים עם מורכב וציוד, אני לא רואה איך צמיג כזה מתאים לMV, הוא אומנם יכול לקבל יותר קילומטרים איתו אבל במחיר של צמיג עם דפנות קשיחות מידי
    ידידי ההבדל במדרס ולא הדפנות.
    הוא יקבל מדרס קשיח יותר ששומר יותר על הצורה שלו ולא נמרח תחת עומס של גז.
    וזה לא רק לאופנועים כבדים זה לאופנועים כבדים או רוכבים בזוג או אופנועים עם הרבה מומנט.

    ה800 שלי לא כבד ולא רוכב בזוג אבל אני מקבל אחיזה משופרת עם יותר זווית פניה עם צמיג שכבה כפולה.

    ושלא נדבר על פי 2-2.5 אורך חיים.

    צמיגים שכבה יחידה בנויים לספורט 4 בשורה יפני דל מומנט

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ידידי ההבדל במדרס ולא הדפנות.
    הוא יקבל מדרס קשיח יותר ששומר יותר על הצורה שלו ולא נמרח תחת עומס של גז.
    וזה לא רק לאופנועים כבדים זה לאופנועים כבדים או רוכבים בזוג או אופנועים עם הרבה מומנט.

    ה800 שלי לא כבד ולא רוכב בזוג אבל אני מקבל אחיזה משופרת עם יותר זווית פניה עם צמיג שכבה כפולה.

    ושלא נדבר על פי 2-2.5 אורך חיים.

    צמיגים שכבה יחידה בנויים לספורט 4 בשורה יפני דל מומנט

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    שיצרן כותב מחוזק הכוונה לכל הצמיג, לדפנות יש את החלק החשוב ביותר בנשיאת המשקל.
    לפי היצרן SPEC O לא אמור להיות מורכב על אופנוע כמו שלו או יותר נכון הוא יאבד קצת משהוא כדי לקבל משהוא שלא בטוח שהוא צריך, הכל עניין שלהתאים את הצמיג הנכון לאופנוע.

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ידידי שוב פעם על הדופן רשום כמה שכבות בצד וכמה במדרס. ההבדל נטו בעוד שכבה במדרס בלבד

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ידידי שוב פעם על הדופן רשום כמה שכבות בצד וכמה במדרס. ההבדל נטו בעוד שכבה במדרס בלבד

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    לפי זה אין סיבה ליצר את הGT הרגיל כי הרי SPEC A מחזיק יותר זמן ומי לא ירצה את זה? לכן מה שאני טוען זה שיש כאן טרייד אוף, אתה מקבל יותר ממשהוא אחד על חשבון משהוא אחר לכן הGT הרגיל עדיין מיוצר לצד הSPEC A, אתר היצרן לא מזכיר את עניין השכבות אבל הוא כן כותב למה הSPEC A מיועד, מן הסתם החסרונות לא יופיעו שם.

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ברור שיש טרייד אופ שוב פעם.
    600 4 בשורה רוצים רגיל כי אין להם מומנט כמעט.
    כנ"ל 1000 4 בשורה בקטגוריה שלהם הם עם מעט מומנט.
    נגיד סיבי 1000/באנדיט הם סייג כי הם 180/55-17 הם מקבלים את השכבה כפולה.
    וי טוינים מקבלים שכבה כפולה
    הברוטאלה זה ביניים כזה, אפשר גם וגם השכבה כפולה יתעווט פחות תחת עומס ויהיה זריז ויציב יותר אבל עם שטח מגע קטן יותר במקצת

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ברור שיש טרייד אופ שוב פעם.
    600 4 בשורה רוצים רגיל כי אין להם מומנט כמעט.
    כנ"ל 1000 4 בשורה בקטגוריה שלהם הם עם מעט מומנט.
    נגיד סיבי 1000/באנדיט הם סייג כי הם 180/55-17 הם מקבלים את השכבה כפולה.
    וי טוינים מקבלים שכבה כפולה
    הברוטאלה זה ביניים כזה, אפשר גם וגם השכבה כפולה יתעווט פחות תחת עומס ויהיה זריז ויציב יותר אבל עם שטח מגע קטן יותר במקצת

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    היצרן לא מתייחס למומנט בהקשר לA

אשכולות דומים

  1. צריך המלצה לקסדה
    על ידי Guccii800 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-11-2016, 18:56
  2. מבקש המלצה לצמיגים לנינג'ה 300
    על ידי HaimCo בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 06:52
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 06:43
  4. המלצה לצמיגים cbr300r
    על ידי Amir331 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-08-2015, 07:10
  5. דרושה המלצה בנוגע לצמיגים בצפון
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 00:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO