metzeler roadtec 01
תפור עליך ויותר טוב מכל הספורט-תיור שתוארו פה (תקרא השוואה של מצלר)
אלינה הוא לא יקבל שום שיפור אם לא יקנה את הדגם שיכבה כפולה גם ב01 הוא מגיע עם אותיות משהו כמו hwm או משהו כזה.
כל הספורט תיור שכבה יחידה בערך מספקים אורך חיים זהה.
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לא רשמתי בהתחלה, האופנוע לא בשימוש יומיומי, בגדול הוא יוצא רק בשבתות וגם זה לא תמיד, לא רוכב בגשם אם הוא לא הפתיע אותי, למרות שהנסועה השנתית שלי לא גבוהה במיוחד עדיין מעדיף צמיג שיחזיק יותר, למרות שאני רוכב יחסית חזק, אפילו חזק מאוד, אף פעם לא הרגשתי יותר מידי את ההבדלים באחיזה בין צמיג ספורט לספורט תיור.
אני כן רוכב יומיומי , כן מידי פעם משחרר את הקוף ומשתולל במסלול או מגרש סגור.
יש הבדל בין צמיג ספורטיבי אבל ההבדל לא גדול מאוד , צמיג ספורט תיור מודרני הוא מאוד משוכלל .
בצמיגים הטובים על יבש זה ככה:
ROAD ATTACK 2 GT - מספק כ20 אלף מעולה על יבש , מזכיר יותר צמיג ספורט ונמצא בתחום ההכי ספורטיבי בספורט תיור, כרגע אין בארץ אצל היבואן.
ANGEL GT A - מספק כ 30 אלף ק"מ ,בנוי לקצב נסיעה מהיר מתמשך , טוב על יבש פחות טוב על רטוב.
Z8O - נמצא בידיוק באמצע של הספורט תיור , הוא לא מצטיין בכלום אבל סבבה על רטוב וסבבה על יבש ופרופיל מאוד ניטרלי, חי כ 27 אלף.
MICHELIN PILOT ROAD 4 GT - חי המוון זמן סביב ה35 אלף, צמיג שהכי תיורי מבין הספורט תיור, מדהים על קר ויבש. בחום קיצוני הוא מתחמם יותר מידי ומאבד אחיזה , אז בעצם מי שמחפש מהירות גבוהה קבועה או לרכב הרבה בגוש דן בשרב לא כדאי אותו.
ROADTEC 01 HWM - זה שידרוג של הZ8O זה אותה תרכבות עם שיפור בפרופיל תוספת חריצי פינוי מים מה שמשפר את הצמיג על רטוב על חשבון אחיזה על יבש במקצת.
*AVON STORM 3D - צמיג לא מוכר ששמתי עכשיו , אין לי מושג כמה זמן יחזיק אבל לפי המבנה הוא אמור לחיות המון. זמן חימום מעולה , אחיזה מעולה על יבש (רטוב עוד לא היה אז לא יודע) פרופיל עצל יותר מה ROAD ATACK 2 GT הוא מזכיר יותר את ה ANGEL אבל טיפה עצל ממנו לכיוון ה Z8 אם כי קצת ספורטיבי יותר מ Z8.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שרשור מדהים בדיוק בזמן גם בשבילי. אני כנראה אלך על האנג׳ל
אגב, לפי מבחנים בחול שמתי לב שישנם צמיגים שמותאמים ללכת רק כסט קדמי ואחורי שימו לב. זה משהו שבעיקר רלוונטי לכביש רטוב.. הקדמי בנוי לעזור לאחורי עם פיזור המים וככה יש יותר אחיזה מאחור.
ידידי ההבדל במדרס ולא הדפנות.
הוא יקבל מדרס קשיח יותר ששומר יותר על הצורה שלו ולא נמרח תחת עומס של גז.
וזה לא רק לאופנועים כבדים זה לאופנועים כבדים או רוכבים בזוג או אופנועים עם הרבה מומנט.
ה800 שלי לא כבד ולא רוכב בזוג אבל אני מקבל אחיזה משופרת עם יותר זווית פניה עם צמיג שכבה כפולה.
ושלא נדבר על פי 2-2.5 אורך חיים.
צמיגים שכבה יחידה בנויים לספורט 4 בשורה יפני דל מומנט
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ידידי שוב פעם על הדופן רשום כמה שכבות בצד וכמה במדרס. ההבדל נטו בעוד שכבה במדרס בלבד
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לפי זה אין סיבה ליצר את הGT הרגיל כי הרי SPEC A מחזיק יותר זמן ומי לא ירצה את זה? לכן מה שאני טוען זה שיש כאן טרייד אוף, אתה מקבל יותר ממשהוא אחד על חשבון משהוא אחר לכן הGT הרגיל עדיין מיוצר לצד הSPEC A, אתר היצרן לא מזכיר את עניין השכבות אבל הוא כן כותב למה הSPEC A מיועד, מן הסתם החסרונות לא יופיעו שם.
ברור שיש טרייד אופ שוב פעם.
600 4 בשורה רוצים רגיל כי אין להם מומנט כמעט.
כנ"ל 1000 4 בשורה בקטגוריה שלהם הם עם מעט מומנט.
נגיד סיבי 1000/באנדיט הם סייג כי הם 180/55-17 הם מקבלים את השכבה כפולה.
וי טוינים מקבלים שכבה כפולה
הברוטאלה זה ביניים כזה, אפשר גם וגם השכבה כפולה יתעווט פחות תחת עומס ויהיה זריז ויציב יותר אבל עם שטח מגע קטן יותר במקצת
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor