א. סע בהתאם להוראות ההרצה
ב. אני רוכב לפעמים ממש מהר וגם אז צץ לו מישהו שמנסה לעקוף. סע במהירות שאתה מרגיש נוח
רכשתי את ה sv 650 כאופנוע כניסה אחרי יותר מעשרים שנה על קטנועים.סהכ מאוד מרוצה.
התחלתי בשבתות לצאת לרכיבות בקטנה כאשר האופנוע עדיין בהרצה
כאשר אני משייט על 120 בבין עירוני בנתיב האמצעי מכוניות חותכות אותי בלי הפסקה.
האם מבחינה בטיחותית עדיף לנסוע 150 וצפונה במהיר ?
אני חייב להודות שאני עדיין לא מרגיש בטוח במהירויות האלו
א. סע בהתאם להוראות ההרצה
ב. אני רוכב לפעמים ממש מהר וגם אז צץ לו מישהו שמנסה לעקוף. סע במהירות שאתה מרגיש נוח
נתחיל בזה שאם אתה לא עוקף או אמור לפנות שמאלה תרכוב בימני.
בגדול רצוי ללמוד את הכלי ולאחר שתרגיש בטוח מספיק רצוי לקחת קורס לרכיבה מתקדמת שם יתקנו טעויות שסביר להניח שאתה עושה באופן אינסטנקטיבי.
אני לא יודע על אילו קטנועיםמרכבת ובאיזה קצב אבל להכנס סיבוב בקצב כזה עלוי להיות מסוכן לבעלי נסיון ואחת כמה וכמה לחסרי נסיון.
לבסוף לשאלתך,
אני מאמין שכדאי לרכוב כ10/15 קמ"ש מעל קצב התנועה ואם יש מישהו שנראה כי הוא מסכן אותי או שאני מאיץ או מאט ומאפשר לו להתקדם.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לכל נהג גם ברכב וגם באופנוע יש את המהירות הטבעית שלו,
זהי המהירות בו הוא מוצא את עצמו כאשר הוא מתעלם לכמה דקות
ממד מהירות בכביש פתוח. שם בעצם הוא מרגיש הכי "נכון".
זה משהו שתצטרך ללמוד ותראה שזה ישתנה מאופנוע לאופנוע, לפי מצבי
הרוח, העייפות, ורמת הטסטוסטרון בדם.
אתה צריך להרגיש בטוח במגוון מהירויות ואז לבחור את מה שמתאים באותו
הרגע לתנאי הכביש.
תמיד עדיף להיות מהיר מהתנועה סביבך ורחוק מהמכוניות מסביב.
לך תעשה גם קורס רכיבה עם האופנוע שלך על מנת שתלמד להכיר את שניכם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
המהירות שיוט משתנה בהתאם לכביש.
כלל אצבע זה תמיד 10-20% מעל מהירות התנועה בשביל להיות אקטיבי ולא פסיבי.
תודה לכולם
כרגע אני עדיין לא מרגיש בטוח מעל מהירות התנועה שזה אזור 150 בכבישים המהירים
אבל כנראה שזה באמת יותר בטוח מלנסוע 120 בימני
בכל אופן רשמתי כבר לקורס של פרו ריידינג
סלחו לי שאני שואל שאלה שלא קשורה לאשכול, אבל שוטרים לא נותנים קנסות כמו לרכב מהיר? במיוחד במהירויות המדוברות באשכול
זה סוד ידוע שבקטעים מכביש 6 לדוג', המהירות הממוצעת זה איזה 150 ואפילו יותר.
ואין סיבה שלא דרך אגב..
הדרך מתאימה,רוב הרכבים בישראל (וכמובן שגם אופנועים) מסוגלים לנוע במהירויות האלה בביטחה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני לא מתיימר להיות איזה חסיד, אבל לשייט 150 כדי שלא יחתכו אותך מימין ושמאל? הרבה פעמים אני מוצא את עצמי על 120 בלי שום צורך להאיץ ולא מרבים לעקוף אותי.
תרכב בהתאם לתנאי הכביש מעט מעל קצב התנועה במידה סבירה. יש מכמונות קבועות וניידות סמויות שיירטו אותך בלי שתשים לב במהירויות שציינת.
והכי חשוב, שמור על חייך, תשתדל לא לזגזג בין רכבים במהירויות גבוהות כי רבות הנהג הישראלי לא מתייחס למראות..
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
בדיוק.
לא יודע מאיזה חלק של הארץ פות"ש, אבל אצלנו בכבישי הדרום קצב התנועה דיי רגוע, ועל 120 אני רוכב בנתיב השמאלי כי יש לא מעט שנוסעים על 100 קמ"ש בימני.
ולפות"ש - אל תחשוב על זה יותר מדיי. מי שרוצה לעקוף יעקוף גם על 170 קמ"ש וצפונה (מנסיון), סע בקצב בו אתה מרגיש בנוח והאופנוע מרגיש בנוח, רוצים לעקוף? שיעקפו, לא בעיה שלך, אתה לא במירוץ עם אף אחד, סע בקצב שלך.
לא רק בדרום. אני מהמרכז ונדיר שאני פוגש כבישים בהם מהירות השיוט גבוהה מ110-120. אולי רק חלקים מכביש 6.
הוא כנראה נוסע קבוע על כביש 6 בחלקים המהירים שלו בדרך לעבודה.