ההגדרה של הלינק שם בלבלה אותך!
כמה תובנות קטנות לאחר צפיה במרוץ המהנה הזה:
- בעשור שעבר מאז, עד המרוץ של 2015 (היבש - 2016 היה רטוב ברובו), החבר'ס ב-MOTOGP גילחו כ-2 שניות בזמני הקפה. כלומר, כל המיליונים שהיצרנים משקיעים בטכנולוגיה למרוצים האלה, עם השיפורים המכניים, הפתרונות ההנדסיים, השינוי בצמיגים, המחשוב שובר השיאים ושינוי סגנון הרכיבה של רוב הרוכבים - שווה לבערך 2 עשיריות השנייה של שיפור בכל שנה. מעניין מה היה קורה אם ה-MOTOGP הייתה ממשיכה להיות אליפות אמיתית של אופנועי אבטיפוס ולא גרסת ה"וניל" המאוזנת שהפכו אותה בשנים האחרונות, עם ה"אחידות" בכל חלקה טובה.
- ואם כבר "אחידות", ההפרש בין 12 הראשונים בדירוג ב-2015 (Q2) גדול בערך ב-50% מההפרש בין 12 הראשונים בדרוג ב-2006. אהההמ.
- די מדהים לראות כמה מהרוכבים המובילים דאז עדיין נחשבים מובילים היום. עד שנות ה-2000, קריירה של מעל לעשור, לרוכב מוביל בקטגוריות בכירות, הייתה שמורה למתי מעט (רק אגוסטיני עולה לי בראש, אני בטוח שהיו עוד איזה אחד שניים). מתוך 19 רוכבים על הגריד, 6 עדיין נותנים בראש לצעירימצ'יקים בסדרות מרוצים מובילות, פלוס איזה סטונר אחד שאם לא היה פורש בשיא, מי יודע.
- היידן (שקשה לי להאמין שאני מדבר עליו בזמן עבר), על אף שלא הבריק במרוץ הזה, פשוט ידע לפנות שמאלה! שליטת המצערת שלו בדריפטים פשוט מהפנטת.
- על טעם ניתן להתווכח, אבל לעניות דעתי, חוץ מה-M1 שנראה שלימאהה לא ממש בא לשנות יותר מדי, האופנועים מ-2006 נראים הרבה יותר טוב.





ציטוט ההודעה בתגובה